SME

Získajte sériu retro keramických hrnčekov

Nová kampaň Shell sa nesie v duchu retra. Pre zákazníkov je pripravená séria šiestich keramických hrnčekov s jeho dobovými logami.

Zákazníci čerpacích staníc Shell môžu získať za tankovanie palív retro keramické hrnčeky. Séria šiestich hrnčekov vyobrazuje dobové loga spoločnosti a jej divízií ako Shell Motor Oil či AeroShell a odkazuje tak na jej bohatú históriu.„V spoločnosti Shell neustále inovujeme naše služby. V tejto kampani sa naopak, pozeráme spätne na našu úspešnú minulosť a pripomíname si cestu, ktorú sme za tie roky prešli, vysvetľuje dôvody vzniku retro kampane Jana Voštinárová, manažérka korporátnej komunikácie Shell.

Kampaň odkazujúca na bohatú históriu spoločnosti prichádza presne 30 rokov od otvorenia prvej čerpacej stanici Shell na česko-slovenskom trhu.

Na dizajne hrnčekov spolupracoval známy český ilustrátor Jan Henke. Súčasťou kampane sú aj vizuály zasadené do dobových kulís, ktoré zobrazujú motoristickú módu a životný štýl minulého storočia a nesú prvky Shell Heritage.

Je pre nás dôležité, aby naše spotrebiteľské kampane vždy ponúkali zákazníkom hodnotu. Teší nás, že v novej kampani si so zákazníkmi môžeme zaspomínať a zo staníc si odnesú dizajnový kúsok do ich domácností či práce,“ dopĺňa Jana Bujnová, marketingová manažérka spoločnosti Shell pre oblasť palív.

Zákazníci môžu získať hrnček za natankovanie aspoň 30 litrov paliva Shell V-Power s doplatkom 2,99 eur, natankovanie aspoň 30 litrov paliva Shell FuelSave s doplatkom 5,99 eur alebo za nákup dvoch 4-litrových vôd do ostrekovačov Smart s doplatkom 5,99 eur. Biele a červené hrnčeky sú určené všetkým zákazníkom a členovia vernostného programu Shell ClubSmart si môžu vybrať aj špeciálne žlté hrnčeky. Kampaň trvá do 29. januára 2023 alebo do vyčerpania zásob.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Firmy otvorene o tom, kam AI pustia a kam už nie
  2. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  3. Expert varuje: Takto vás podvodníci oberú o všetky úspory
  4. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  5. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  6. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  7. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  8. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  1. Prečo les potrebuje aj výrub, nie len ochranu
  2. Letná háčkovaná móda a kúsok mora u vás doma
  3. Firmy otvorene o tom, kam AI pustia a kam už nie
  4. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  5. Ako znížiť vysoký tlak a cholesterol
  6. Expert varuje: Takto vás podvodníci oberú o všetky úspory
  7. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  8. Záhradkári, pracujte len ráno a večer
  1. Expert varuje: Takto vás podvodníci oberú o všetky úspory 12 279
  2. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu 7 816
  3. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 4 574
  4. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku? 3 244
  5. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy? 2 515
  6. Firmy otvorene o tom, kam AI pustia a kam už nie 2 378
  7. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo 1 654
  8. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 1 617
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Ilustračná fotografia

LESY SR realizujú výchovné zásahy v súlade s princípmi trvalo udržateľného hospodárenia


9 h

Kde končí automatizácia a začína riziko?


INZERCIA 21 h

Nové číslo Ona Vie plné praktických návodov je v predaji.


INZERCIA 21 h

First moment zmenil trh a zohnať výhodný last minute zájazd je čoraz ťažšie.


INZERCIA 21 h
SkryťZatvoriť reklamu