SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Získajte sériu retro keramických hrnčekov

Nová kampaň Shell sa nesie v duchu retra. Pre zákazníkov je pripravená séria šiestich keramických hrnčekov s jeho dobovými logami.

Zákazníci čerpacích staníc Shell môžu získať za tankovanie palív retro keramické hrnčeky. Séria šiestich hrnčekov vyobrazuje dobové loga spoločnosti a jej divízií ako Shell Motor Oil či AeroShell a odkazuje tak na jej bohatú históriu.„V spoločnosti Shell neustále inovujeme naše služby. V tejto kampani sa naopak, pozeráme spätne na našu úspešnú minulosť a pripomíname si cestu, ktorú sme za tie roky prešli, vysvetľuje dôvody vzniku retro kampane Jana Voštinárová, manažérka korporátnej komunikácie Shell.

Kampaň odkazujúca na bohatú históriu spoločnosti prichádza presne 30 rokov od otvorenia prvej čerpacej stanici Shell na česko-slovenskom trhu.

Na dizajne hrnčekov spolupracoval známy český ilustrátor Jan Henke. Súčasťou kampane sú aj vizuály zasadené do dobových kulís, ktoré zobrazujú motoristickú módu a životný štýl minulého storočia a nesú prvky Shell Heritage.

Je pre nás dôležité, aby naše spotrebiteľské kampane vždy ponúkali zákazníkom hodnotu. Teší nás, že v novej kampani si so zákazníkmi môžeme zaspomínať a zo staníc si odnesú dizajnový kúsok do ich domácností či práce,“ dopĺňa Jana Bujnová, marketingová manažérka spoločnosti Shell pre oblasť palív.

Zákazníci môžu získať hrnček za natankovanie aspoň 30 litrov paliva Shell V-Power s doplatkom 2,99 eur, natankovanie aspoň 30 litrov paliva Shell FuelSave s doplatkom 5,99 eur alebo za nákup dvoch 4-litrových vôd do ostrekovačov Smart s doplatkom 5,99 eur. Biele a červené hrnčeky sú určené všetkým zákazníkom a členovia vernostného programu Shell ClubSmart si môžu vybrať aj špeciálne žlté hrnčeky. Kampaň trvá do 29. januára 2023 alebo do vyčerpania zásob.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  2. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  3. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  4. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  5. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  6. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  7. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  8. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých
  1. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  2. Prečo sú dovolenky na obrích výletných lodiach lacné?
  3. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  4. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  5. Takto má vyzerať dostupný biznis notebook
  6. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  7. Tajomstvo najšťastnejších krajín sveta
  8. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  1. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 5 891
  2. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože 4 324
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 3 661
  4. Prečo sú dovolenky na obrích výletných lodiach lacné? 3 300
  5. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 2 797
  6. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko 2 751
  7. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 2 683
  8. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých 2 260
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

V lete sú Maldivy lacnejšie a prázdnejšie. Stačí vedieť, do čoho idete.


INZERCIA 9 h

Júlové číslo magazínu Index je už v predaji. Aké články si v ňom prečítate?


INZERCIA 3. júl

5. júla si na celonárodných oslavách pripomenieme dedičstvo sv. Cyrila a Metoda.


INZERCIA 2. júl

Náklady rástli pre škody v USA, liečba tam patrí k najdrahším.


INZERCIA 2. júl
SkryťZatvoriť reklamu