SME

Wüstenrot rástol v segmente životného aj neživotného poistenia

V roku 2022 dosiahla poisťovňa v rizikovom a investičnom životnom poistení medziročný nárast 43,5 %.

Poisťovňa Wü stenrot v uplynulom roku rástla v predaji životného aj neživotného poistenia. V oblasti životného poistenia stúpla jej produkcia v porovnaní s predošlým rokom takmer o polovicu. V prípade neživotného poistenia bol medziročný nárast na úrovni 17 %.

Vlani čelili spoločnosti výzvam spojenými s vojenským konfliktom na Ukrajine a zdražovaním. Energetická kríza a výrazná inflácia viedli k ekonomickej kríze, ktorá sa nevyhla ani Slovensku a prirodzenou reakciou ľudí sú tendencie šetriť. Napriek týmto výzvam poisťovňa Wü stenrot rástla v predaji životného aj neživotného poistenia, zlepšovala kvalitu svojich služieb a digitalizovala uzatváranie poistných zmlúv, čím sa poistenie stalo pre klientov ešte dostupnejším.

„Nárast produkcie v segmente životného poistenia sme evidovali už v minulom roku. Zlepšili sme pre klientov poistné krytie a zatraktívnili ceny poistení. Modernizáciou našich produktov a snahou čo najviac prispôsobiť možnosti životného poistenia potrebám našich súčasných, ale aj potencionálnych klientov, sme sa zaradili medzi najlepších na slovenskom poistnom trhu. Záujem o životné poistenie následne rástol aj v uplynulom roku 2022, vďaka čomu sme v segmente životného poistenia dosiahli najlepšie obchodné výsledky za posledných sedem rokov,“ uvádza Marian Hrotka, predseda predstavenstva skupiny Wü stenrot na Slovensku.

Medziročný nárast tvoril v prípade rizikového životného poistenia spolu s investičným životným poistením 43,5 %, najsilnejší bol pre poisťovňu posledný štvrtý kvartál. V prípade neživotného poistenia bol nárast na úrovni 17 %, pričom najväčší záujem o cestovné poistenie a PZP eviduje poisťovňa v mesiacoch apríl až jún 2022. V tejto oblasti ide o najlepší obchodný výsledok za posledné štyri roky.

„Máme za sebou úspešný rok v segmente rizikového životného poistenia a sme rozhodnutí naďalej rozširovať náš podiel na slovenskom poistnom trhu. Plánujeme naďalej investovať do inovácií a máme ambíciu priniesť retailovým klientom vysoko atraktívne poistné produkty z hľadiska krytia, digitálnych riešení, ale aj ceny. Prioritou pre nás ostáva budovanie vlastnej obchodnej siete, ktorej otvárame prostredníctvom spoločnosti Wüstenrot InHouse Broker prístup ku komplexným finančným službám desiatkam ďalších bánk alebo investičných spoločností na Slovensku. Klient tak vo Wüstenrote nájde tú najlepšiu hypotéku, spotrebný úver, investičný fond alebo poistenie.“ uzatvára Marian Hrotka.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Firmy otvorene o tom, kam AI pustia a kam už nie
  2. Nie je zlato ako zlato, nájdete ho pri bežnom nákupe potravín
  3. Oliver Oswald prezradil, po čom túžil už celé roky
  4. Ako zvládnuť krádež či stratu dokladov na dovolenke bez stresu
  5. Dubaj: Viac než letovisko – priestor pre život a investície
  6. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  7. Expert varuje: Takto vás podvodníci oberú o všetky úspory
  8. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  1. Nie je zlato ako zlato, nájdete ho pri bežnom nákupe potravín
  2. Oliver Oswald prezradil, po čom túžil už celé roky
  3. Dajte zabrať vášmu mozgu, preverí ho Tréning pamäti
  4. Dubaj: Viac než letovisko – priestor pre život a investície
  5. Ako zvládnuť krádež či stratu dokladov na dovolenke bez stresu
  6. Prečo les potrebuje aj výrub, nie len ochranu
  7. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  8. Letná háčkovaná móda a kúsok mora u vás doma
  1. Expert varuje: Takto vás podvodníci oberú o všetky úspory 14 262
  2. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu 5 821
  3. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 4 030
  4. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku? 3 456
  5. Firmy otvorene o tom, kam AI pustia a kam už nie 3 050
  6. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 2 233
  7. Dajte zabrať vášmu mozgu, preverí ho Tréning pamäti 2 164
  8. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy? 2 003
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Nákupy v Kauflande majú cenu zlata, potvrdil to aj výnimočný certifikát

Na pultoch ponúka Kaufland čerstvé výrobky, jeho zákulisie má zlatý certifikát.


INZERCIA 4 h
Oliver Oswald, Soňa Schwarcz a Miňo Macuľa si užili perfektnú letnú párty

Šťavnatú párty pod holým nebom, plnú chutného jedla, si doprial už teraz. Prečo?


INZERCIA 16 h

Je dôležité vedieť, ako vtedy postupovať a ako vie pomôcť cestovné poistenie.


INZERCIA 16. júl

Dostanete štyri vydania za rok a ďalšie výhody.


INZERCIA 16. júl
SkryťZatvoriť reklamu