SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Môjobchod posilňuje svoju pozíciu v Košickom kraji

Franšízová sieť Môjobchod neustále zvyšuje počet svojich predajní. Od januára pribudli v Košickom kraji až dve.

Množstvo benefitov a príjemné prostredie

Koncept, ktorý poskytuje okrem bežných nákupov aj nadštandardné služby, je ukážkou predajne s moderným a praktickým vybavením. Za celým projektom stojí silný partner METRO Cash and Carry.

Nové ambassador predajne uľahčia Košičanom a obyvateľom obce Mlynky nakupovanie vďaka strategickej polohe, výborným službám, príjemnému prostrediu a ochotnej obsluhe. Ambassador koncept kombinuje moderný minimalistický dizajn, inovatívne riešenia vedúce k zníženiu energetickej náročnosti prevádzky a ponúka vysokokvalitné produkty vlastných značiek Fine Life a ARO. Vysokokvalitné produkty vyrobené z tých najlepších surovín sieť ponúka za skvelú cenu.

Funkčné usporiadanie sortimentu zároveň šetrí zákazníkovi čas pri nakupovaní. Kvalita a čerstvosť potravín je neodmysliteľnou súčasťou značky Môjobchod a je jedným z primárnych atribútov. Každá predajňa franšízovej siete Môjobchod je vytvorená tak, aby spĺňala individuálne a náročné požiadavky zákazníkov.

Stretnutie pri káve a nákupy v jednom

Hotdog, panini či kávu od značky Costa Coffee si môžete odteraz vychutnávať aj počas nákupu. Vďaka modernému dizajnu, efektívnemu usporiadaniu sortimentu a produktov, občerstveniu a nadštandardným službám bude pre vás nákup skutočne príjemným zážitkom.

Veľkolepé otvorenie

Oficiálnym otvorením oboch ambassador obchodov sprevádzala moderátorka Gizka Oňová, pri prestrihávaní pásky nechýbali členovia predstavenstva spoločnosti METRO Cash and Carry SR, majitelia obchodov a, samozrejme, verní zákazníci.

Cieľom spoločnosti je neustále sa rozvíjať. O úspešnosti svedčí míľnik, ktorý Môjobchod dosiahol. Už v auguste 2022 sa stal Môjobchod druhou najväčšou franšízovou sieťou na Slovensku a netají sa vysokými ambíciami a vyhliadkami do budúcnosti. „Veríme, že naši zákazníci si nájdu cestu k novému konceptu nakupovania a s radosťou zavítajú do predajní Môjobchod aj vďaka čerstvosti potravín a hodnotám, ktoré posúvajú túto sieť vpred,“ potvrdil Head of Franchise Matej Varga.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Stroje skladajú ako lego. Roboty z Považia menia priemysel
  2. Za 30 rokov videl v autoškole všeličo. Vodiči už nie sú tak zruční
  3. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  4. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  5. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  6. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  7. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  8. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  1. Záhradkári, pracujte len ráno a večer
  2. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  3. OTS: LESY SR sa dištancujú od nepravdivých tvrdení
  4. Influenceri vzali na dovolenku ľudí, ktorých nepoznali
  5. Uprostred leta prichádza princ na bielom koni
  6. Letná revolúcia a špeciál o mužoch a našich svetoch
  7. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  8. Stanovisko LESY Slovenskej republiky, š. p.
  1. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu 9 341
  2. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 6 872
  3. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné? 2 807
  4. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku? 2 411
  5. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo 2 099
  6. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy? 2 078
  7. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 2 057
  8. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta 1 866
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Letoviská, kde sa dá celý deň nič nerobiť, ale aj objaviť viac, než ste čakali.


INZERCIA 11. júl

Vyšlo júlové číslo Doma v záhrade.


INZERCIA 11. júl

Odmietajú politizáciu lesného hospodárstva.


10. júl

Epická2 od Samsungu bola skutočne epická.


INZERCIA 10. júl
SkryťZatvoriť reklamu