SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Revolúcia v PLANEO: Nastúpili sme na nový smer komunikácie

Ako predstaviť svoje produkty svojej cieľovej skupine tak, aby si ich zamilovala? Doprajte jej zážitok!

Martin Siblík a Lukáš Frlajs počas PLANEO eventu GAMING CHALLENGE v Nitre.Martin Siblík a Lukáš Frlajs počas PLANEO eventu GAMING CHALLENGE v Nitre. (Zdroj: Planeo)

Na zážitkový marketing stavila aj značka IT produktov Yenkee. Spolu s najrozšírenejšou sieťou elektropredajní PLANEO sa rozhodli osloviť mladých gamerov priamou cestou: eventom GAMING CHALLENGE. V ňom si mali hráči možnosť zmerať svoje hráčske zručnosti s hercom, gamerom a youtuberom Lukášom Frlajsom v hrách Fortnite alebo Fall Guys. „V našom segmente nie je štandardom poskytnúť spotrebiteľovi zážitok priamo na predajni. My sme sa však rozhodli presne takto predstaviť značku Yenkee práve najmladšej generácii hráčov online hier, teda cieľovej skupine, ktorej má Yenkee so svojim sortimentom rozhodne čo ponúknuť,“ približuje pozadie vzniku eventu marketingový riaditeľ siete PLANEO Martin Siblík.

Hráčsky event v nitrianskej predajni PLANEO Promenáda svoj účel naplnil. (zdroj: Planeo) Hráčsky event v nitrianskej predajni PLANEO Promenáda svoj účel naplnil. (zdroj: Planeo)

Zabijak času? Odborník si o online hrách myslí iné

Na hranie počítačových hier sa rodičia spravidla pozerajú ako na neefektívnu stratu času, ktorý mohli ich potomkovia venovať vzdelávaniu. Psychológ Róbert Braciník však vidí aj pozitíva gamingu: „Počas hrania počítačových hier sa zapájajú iné mozgové prepojenia, ako keď napríklad pozeráte televíziu alebo čítate knihu. Každá hra rozvíja kreativitu. Hry, v ktorých sa hráč spolieha len sám na seba, učia deti samostatnosti pri rozhodovaní a prijímaní zodpovednosti za svoje činy,“ vysvetľuje a dodáva: „Pre rodičov to môže byť možno nepochopiteľné, no treba si uvedomiť, že už dnes žijeme veľkú časť života na internete, či už sú to sociálne siete, alebo online mítingy. A naše deti budú v tomto prostredí fungovať bežne a v oveľa väčšej miere.

No a pretože gro hier je v angličtine, netreba zabúdať ani na tento rozmer gamingu. „Praktická znalosť cudzieho jazyka je dnes už podmienkou pri každej lepšej pracovnej príležitosti. Môžeme teda povedať, že hranie počítačových hier je aj investíciou do lepšej budúcnosti. Samozrejme, nesmie byť na úkor školy, pobytu vonku a spoločných voľnočasových aktivít s rodičmi,“ upozorňuje odborník.

V GAMING CHALLENGE si prostredníctvom svojich žiakov nepriamo zahrali aj školy.  (zdroj: Planeo) V GAMING CHALLENGE si prostredníctvom svojich žiakov nepriamo zahrali aj školy. (zdroj: Planeo)

Zážitky priťahujú

V nitrianskej Promenáde sa v sobotu 18. februára zišla bezmála stovka tínedžerov s chuťou zahrať si pred publikom a so známym influencerom. Eventu predchádzala rozsiahla medializácia v najväčších slovenských online médiách, v regionálnych médiách, na sociálnych sieťach a prostredníctvom ďalších komunikačných kanálov, oslovujúcich cieľovú skupinu. „Mediálnu komunikáciu zastrešila naša PR agentúra 10/10 Communications, výstupy na sociálnych sieťach, aktualizované aj počas eventu zas reklamná agentúra daren & curtis. Mediálny zásah tak bol dostatočne široký, hráči pricestovali nielen z nitrianskeho, ale aj z trenčianskeho či bratislavského kraja,“ hovorí Martin Siblík.

Lukáš Frlajs bol pre hráčov lákavá výzva.  (zdroj: Planeo) Lukáš Frlajs bol pre hráčov lákavá výzva. (zdroj: Planeo)

Podľa jeho slov bol Lukáš Frlajs správna voľba. „U Lukáša vysoko oceňujem kombináciu profesionality a ľudskosti, preto sme ho na túto spoluprácu oslovili. S hráčmi si okamžite vytvoril bezprostredný vzťah a udržiaval tú správnu uvoľnenú atmosféru. Hráčska zóna v predajni tak bola po celý čas plná hráčskeho napätia a zábavy a plánované štvorhodinové podujatie sa spontánne predĺžilo,“ opisuje náladu v nitrianskej predajni PLANEO Martin Siblík, ktorý si dokonca aj sám zahral. „Hral som prvý raz v živote. Odhadli ma na menej náročný Fall Guys a ja osobne som si užíval asistenciu detí, ktoré mi spontánne začali tykať a radili, čo mám robiť,“ usmieva sa pri tejto spomienke marketingový riaditeľ siete elektropredajní PLANEO. Vyššia návštevnosť predajne sa podľa jeho tvrdení odrazila aj na predajoch.

Vyhrala aj škola

Okrem zážitku bolo v hre aj herné príslušenstvo v hodnote 1 000 eur, tombola o profesionálny herný set a nekonečné občerstvenie bublinkami zo SodaStreamu s rôznymi príchuťami. Ako ďalší bonus platila v deň eventu v nitrianskej predajni aj 20-percentná zľava na herné príslušenstvo Yenkee. „Pre žiakov a študentov sme pripravili ešte jednu špeciálnu tombolu, v ktorej mohli pre svoju školu vyhrať poukaz na nákup v sieti PLANEO v hodnote dvesto eur. Každá pomoc sa ráta, preto sme radi, že sa nám podarilo zaradiť do súťaže aj túto cenu,“ hovorí Martin Siblík.

Na hráčov GAMING CHALLENGE v Nitre čakali ceny v hodnote 1 000 eur a výherný kupón pre školy.  (zdroj: Planeo) Na hráčov GAMING CHALLENGE v Nitre čakali ceny v hodnote 1 000 eur a výherný kupón pre školy. (zdroj: Planeo)

PLANEO Challenge 2023

Event GAMING CHALLENGE bol pre sieť elektropredajní PLANEO a značku Yenkee prvý svojho druhu. Martin Siblík ho hodnotí pozitívne. Zážitok prináša emócie a tie si pamätáme dlhšie, než informácie. Náš event priniesol hráčom aj nehráčom dobrú náladu a vzbudil záujem o sortiment Yenkee, takže GAMING CHALLENGE svoj cieľ splnila. Príjemnou pridanou hodnotou bolo zistenie, že mnohí tínedžeri toto herné príslušenstvo už mali doma alebo ho poznali. Experiential marketing je tak pre nás výzvou roka 2023,“ uzatvára Siblík hodnotenie prvého zážitkového eventu pre zákazníkov predajní PLANEO.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 047
  2. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 7 791
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 6 054
  4. Lávové polia i skvostné pláže. Lanzarote je dôkazom sily prírody 3 429
  5. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 149
  6. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 3 105
  7. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 2 549
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 199
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Historicky sa viac otváralo severu. Dodnes nesie jeho vizuálnu i mentálnu stopu.


INZERCIA 20 h

Polyfunkčný dom na Južnej triede prinesie Košičanom aj malé námestie a moderný mestský priestor.


21 h
Ilustračný obrázok výnimočných priestorov z Nivy Tower

Bratislava, marec 2025 - EQUILIBRIO sa etablovalo ako stabilný a hodnotovo ukotvený partner na realitnom trhu.


17. apr

Populárna doručovacia služba Wolt ocenila najúspešnejšie reštaurácie a obchody.


INZERCIA 17. apr
SkryťZatvoriť reklamu