SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Ako aj slovenský výrobca môže zaujať amerického zákazníka?

Presadiť sa u nás s americkými produktmi nie je výnimočné, ale zaujať amerického zákazníka slovenským výrobkom sa nepodarí každému

(Zdroj: ORIN)

Slovenská firma ORIN, ktorá sídli na strednom Slovensku, konkrétne vo Zvolene, sa v súčasnosti teší z obrovských úspechov, medzi ktoré jednoznačne patrí aj expanzia do ďalších krajín, akými sú USA, Čechy, Španielsko, Holandsko, Taliansko, Veľká Británia, Poľsko, Indonézia, Litva a ďalšie severské krajiny.

Keď z malej „firmičky“ vyrastie spoločnosť so silným zázemím

Hlavou a srdcom firmy sú otec a jeho dcéra so synom, pokojne preto môžeme hovoriť o rodinnom biznise, ktorý sa neustále zväčšuje. Na jeho začiatku boli dvaja ľudia, v súčasnosti za touto značkou stojí viac ako 60 ľudí. Ich sila, pracovné nasadenie a taktiež výborné vzťahy na pracovisku sa im vyplatili už na prelome rokov 2019 a 2020, kedy zaznamenali jeden z najväčších nárastov zisku. Pokým sa mnohé firmy v coronovom období trápili, ORIN rástol. To postupne spôsobilo, že svoju výrobu museli z kapacitných dôvodov premiestniť do úplne nových priestorov o rozlohe 2000 m2, v ktorých dnes pracujú profesionálne vyškolení pracovníci. Niektorí z nich navrhujú prémiové receptúry, niektorí dizajn produktov a ďalší z nich sa venujú samotnej výrobe výživových doplnkov či kontrole kvality.

 (zdroj: ORIN) (zdroj: ORIN)

Možno máte od nich výživový doplnok aj vy

Na Slovensku a v Česku ich môžete poznať vďaka ich najpredávanejším produktom ORIN Viacollagen a ORIN Viaelastic. Svoju obľubu si u ľudí získali vďaka zlepšeniu kvality pleti, vlasov, nechtov a kĺbov. Na ich weboch www.mojkolagen.sk a www.mojkolagen.cz nájdete stovky spokojných recenzií. Rovnako ich môžete nájsť aj na najväčšom slovenskom nákupnom radcovi Heureka.sk, kde ich značku mojkolagen.sk by ORIN odporúča až 99% zákazníkov podľa dotazníka spokojnosti za posledných 90 dní.

Na Slovensku začínali medzi prvými

ORIN začal s predajom kolagénov na Slovensku medzi prvými. Možno si aj Vy spomínate na to, keď z každej strany prichádzali informácie o tom, že kolagén je potrebné užívať s vitamínom C a že bez dostatočného množstva vitamínu C sa kolagén nedokáže vstrebať do nášho tela. Túto osvetu mali na svedomí práve oni. Ďalším atribútom, ktorým sa dokázali odlíšiť od ostatných, bola jednoznačne chuť. Slovenský trh, ktorý dovtedy ponúkal len neochutený kolagén so zápachom rybaciny, zrazu dokázal uspokojiť potreby aj náročnejšieho zákazníka. Dôvodom bol začiatok výroby ORIN ochutených kolagénov bez akejkoľvek pachute.

Majitelia spoločnosti prezradili tajomstvo ich úspechu

Ako jedna z mála firiem sa spoločnosť ORIN rozhodla vydať dlhodobou cestou k zákazníkovej spokojnosti. Od úplného začiatku ide o cestu plnú inovácií, zlepšovania sa, vzdelávania sa. „Pri výrobe akéhokoľvek doplnku výživy sa snažíme použiť aspoň jednu značkovú surovinu, ktorá má klinické testy,“ prezradil nám majiteľ Peter Vanka. Ich výroba je v súlade s ISO štandardmi a je kontrolovaná v každom jej kroku. „Je potrebné, aby každý člen nášho tímu rozumel, prečo je kontrola kvality dôležitá. Pre našu internú potrebu dokonca používame nezávislé laboratóriá. Chceme mať totiž istotu, že to, čo daný výrobca suroviny deklaruje, je naozaj aj tak. V súčasnosti dokonca rozbiehame testovanie našich výživových doplnkov aj na Fakulte chémie v Banskej Bystrici,“ hovorí majiteľ, ktorý komunikuje s dodávateľmi surovín z celého sveta. V súčasnosti najmä s USA, Austráliou či Japonskom.

ORIN kolagény si zamilovali aj mnohé známe tváre

ORIN Viacollagen a ORIN Viaelastic sa stali obľúbeným nápojom viacerých známych tvárí na čele slovenskej herečky Zuzany Vačkovej, speváčky Daniely Nízlovej, exfarmárky Karin Hegedüš Dvořákovej, fitnessky Dominiky Kid Kovács či bývalej superstaristky Dominiky Starej. ORIN Viacollagen a ORIN Viaelastic dokonca môžete nájsť v stovkách kozmetických a kaderníckych salónov či v bio obchodoch na Slovensku. Kolagén vyrábajú aj pre kráľovnú slovenského internetu Zuzanu Plačkovú a vlasový cocktail pre známeho slovenského kaderníka Jirka Blatného.

 (zdroj: ORIN) (zdroj: ORIN)

Cesta k americkému zákazníkovi bola priamočiara

Stratégia ORINu vyrábať chutné doplnky výživy s obsahom prémiových a klinicky testovaných zložiek sa na Slovensku ukázala ako úspešná, na čo onedlho dopytom zareagovali aj zahraničné trhy. V súčasnosti za jedného z ich najväčších zákazníkov považujú práve americký trh, pre ktorý okrem kolagénu vyrábajú aj doplnky výživy na už spomínanú dôležitú os: črevo – mozog – pokožka. Dobrý nápad, vytrvalosť a precíznosť tak dokázali z dvoch ľudí na začiatku vybudovať spoločnosť s viac ako 60 zamestnancami a silným zázemím, vďaka čomu spoločne expandovali do viacerých kútov sveta. A keďže svoje ciele neustále zvyšujú, predpokladaný nárast je viac ako istý.

Ak sa Vám článok páčil a myslíte si, že by bol prínosom aj pre ďalších ľudí, prípadne od nich užívate doplnok výživy a ste s ním spokojní, poteší nás, ak tento článok budete zdieľať aj na svojich sociálnych sieťach :)

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Viete, ako prekonať zlý cash flow aj transakčnú daň?
  2. Sedemnásť hotelov pre rodiny s deťmi, kde si oddych užijú všetci
  3. Fakulta managementu UK - možnosť štúdia vo svetových jazykoch
  4. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá
  5. Pozrite sa na prvú zastávku vytvorenú 3D tlačou
  6. Kde najradšej nakupujeme potraviny? Toto je srdcovka Slovákov
  7. Ako premeniť 50 € mesačne na desiatky tisíc – VELTY portfóliá
  8. Egypt na maximum: Porovnali sme 4 obľúbené letoviská
  1. Viete, ako prekonať zlý cash flow aj transakčnú daň?
  2. V spaľovni vytriedili nevybuchnuté petardy a plynové bomby
  3. Sedemnásť hotelov pre rodiny s deťmi, kde si oddych užijú všetci
  4. Študenti sa učili od najlepších šéfkuchárov na Slovensku
  5. Fakulta managementu UK - možnosť štúdia vo svetových jazykoch
  6. Pozrite sa na prvú zastávku vytvorenú 3D tlačou
  7. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá
  8. Riaditeľ Budvaru: Ľudia poznajú rozdiel. Poctivý ležiak chce čas
  1. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá 22 593
  2. Egypt na maximum: Porovnali sme 4 obľúbené letoviská 11 414
  3. Čo by ste robili, keby ste zo dňa na deň prišli o prácu? 11 110
  4. Kde najradšej nakupujeme potraviny? Toto je srdcovka Slovákov 10 590
  5. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké 7 367
  6. Sedemnásť hotelov pre rodiny s deťmi, kde si oddych užijú všetci 6 552
  7. Pozrite sa na prvú zastávku vytvorenú 3D tlačou 5 965
  8. V Kardiocentre v Šaci opäť unikátni 4 804
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Jednou z najväčších výziev každého podnikateľa je udržať si zdravé cash flow.


INZERCIA 6 h

Práca im dáva zárobok aj vyšší zmysel.


6 h

Rodinná dovolenka nemusí byť chaos. Tieto rezorty pre rodiny myslia na všetko.


INZERCIA 20. jún

METRO akadémia opäť spojila mladé talenty s prestížnymi reštauráciami.


19. jún
SkryťZatvoriť reklamu