SME
Piatok, 2. jún, 2023 | Meniny má Xénia, Oxana

Toto sú víťazi súťaže Hermes Komunikátor roka

Spoločnosti bojovali o ocenenia v troch hlavných kategóriách.

(Zdroj: Hermes Komunikátor roka 2022)

Ešte pred spustením deviateho ročníka prešla súťaž viacerými zmenami. Kategória, v ktorej práce hodnotí odborná porota, dostala nový názov – CENA HERMES. Pribudli jej aj viaceré podkategórie a špecialisti v porote. Dôležitou tohtoročnou novinkou je GRAND PRIX pre spoločnosť, ktorá si odnesie najviac ocenení v súčte všetkých kategórií. A ktoré spoločnosti komunikovali v roku 2022 so zákazníkmi najlepšie?

Víťazov CENY MEDIAN SK určil reprezentatívny kvantitatívny prieskum realizovaný spoločnosťou MEDIAN SK. Hoci to v histórii súťaže nie je pravidlom, všetky víťazné spoločnosti z minulého roka obhájili svoju pozíciu aj v aktuálnom hodnotení. Tešili sa ŠKODA AUTO Slovensko, Slovenská sporiteľňa, Allianz - Slovenská poisťovňa, Lidl Slovensko a Orange Slovensko.

O víťazoch CENY VEREJNOSTI rozhodla laická verejnosť hlasovaním prostredníctvom https://www.cenyhermes.sk/. V kategórii BANKOVNÍCTVO vyhrala Slovenská sporiteľňa. Kategóriu AUTOMOBILY, podobne ako pred rokom, vyhral Hyundai Motor Slovakia. V rámci kategórie TELEKOMUNIKÁCIE sa tentokrát ľuďom najviac páčila komunikácia O2 Slovakia. Medzi najlepšími poisťovňami uspela KOOPERATIVA poisťovňa a najlepšie komunikujúcim OBCHODNÝM REŤAZCOM sa stal Lidl Slovensko.

CENA HERMES mala k porote zloženej z odborníkov z akademického prostredia a praxe prizvaných dvoch špecialistov. Svoj odborný pohľad a skúsenosti poskytol Peter Nagy, marketingový riaditeľ spoločnosti Petit Press a Ľubo Bercel, Global Creative Strategist spoločnosti ESET. Práce boli hodnotené v šiestich kategóriách.
Za Inovatívny marketingový prístup si ocenenie odnáša Kaufland Slovensko s projektom TikToky zo supermarketu. V rámci Internej komunikácie & employer brandingu bol najlepšie hodnotený projekt Sťahovanie centrály od Allianz - Slovenská poisťovňa. Aktuálnu situáciu reflektovala práca Pomoc pre ľudí zasiahnutých konfliktom na Ukrajine od TESCO STORES SR. Porota ju ocenila v kategórii Krízová komunikácia. V kategórii Spoločenská zodpovednosť porota ocenila hneď dva projekty. Hyundai Motor Slovakia za kampaň Pomalé Vianoce a Lidl Slovensko za projekt S Lidlom šetríme jedlom. Dve ocenené práce boli aj v kategórii Dizajn. Konkrétne Limitovaná edícia - COOP Jednota od COOP Jednota Slovensko a prekvapením bol nováčik súťaže, spoločnosť GoodRequest, ktorá pri svojej premiére a v silnej konkurencii získala ocenenie za prácu Dizajn riešenia projektu Fitshaker. Kategória Event spoznala svojho víťaza v podobe práce Finally Together Again – aby sa zamestnanci tešili z návratu do kancelárií od Henkel Slovensko.

Kandidátov na najvyššie ocenenie bolo niekoľko, absolútny víťaz môže byť len jeden. Po spočítaní výsledkov prvú GRAND PRIX súťaže Hermes Komunikátor roka 2022 získal Lidl Slovensko.
Gratulujeme k titulu najlepšie komunikujúcej značky na Slovensku naprieč všetkými kategóriami! Lidl Slovensko vďaka tomuto víťazstvu získal špeciálnu analýzu dát MML od MEDIAN SK.

Ďakujeme všetkým zapojeným spoločnostiam, ktoré opäť dokázali, že na Slovensku robíme výnimočnú komunikáciu. Veľké poďakovanie patrí partnerom a organizátorom súťaže. Vidíme sa zase o rok, pri jubilejnom desiatom ročníku Hermes Komunikátor roka.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Inzercia - Tlačové správy

  1. Generácie Y a Z budú musieť dlhšie pracovať a viac sporiť
  2. Tesco v Levoči otvára jedinečnú predajňu
  3. Cítite sa unavení, bez nálady a vaše problémy sa nezlepšujú?
  4. Ako si správne vybrať sporiaci účet?
  5. Palubná jednotka Shell EETS otvára európske hranice
  6. Hodnotenie profesionála: testovali sme hotely v Side a Beleku
  7. Zuzana Vačková: Verím, že lásku ešte stretnem
  8. Kúpa investičného bytu je aktuálne výhodnejšia aj vďaka bonusom
  1. Generácie Y a Z budú musieť dlhšie pracovať a viac sporiť
  2. Ako si správne vybrať sporiaci účet?
  3. HYPONÁJOM, odložte hypotéku a svoj nový byt splácajte už teraz
  4. Hodnotenie profesionála: testovali sme hotely v Side a Beleku
  5. Oznamujeme nominácie na Orange Podcast roka 2023
  6. Tesco v Levoči otvára jedinečnú predajňu v Levoči
  7. Tesco v Levoči otvára jedinečnú predajňu
  8. Slováci si čoraz častejšie kupujú jazdené „kombíky“ na úver
  1. Staršie domy zatepľujú druhýkrát. Majitelia urobili chybu 14 381
  2. Nevídaný záujem o grécke ostrovy. Mnohé hotely sú už nedostupné 8 830
  3. Kúpa investičného bytu je aktuálne výhodnejšia aj vďaka bonusom 7 825
  4. Plánujete toto leto dovolenku v Chorvátsku? 6 090
  5. Aká má byť hrúbka izolácie pri rekonštrukcii domu? 5 077
  6. Zuzana Vačková: Verím, že lásku ešte stretnem 3 085
  7. O koľko drahšia bude tento rok dovolenka pri mori? 2 832
  8. Moravák, ktorý ukázal svetu, ako sa robí „nové umenie“ 2 260
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

V Turecku sa pripravujú na rušnú dovolenkovú sezónu. Čo nové čaká turistov?


INZERCIA 5 h

Nečakajte na lacnejšiu hypotéku. Bývajte v bratislavských Slnečniciach ako vo svojom s Hyponájmom od CRESCO REAL ESTATE.


INZERCIA 5 h

Výber sporiaceho účtu môže byť pre niekoho náročnou úlohou. Stanovením finančných cieľov je to oveľa jednoduchšie.


INZERCIA 5 h
SkryťZatvoriť reklamu