SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Toto sú víťazi súťaže Hermes Komunikátor roka

Spoločnosti bojovali o ocenenia v troch hlavných kategóriách.

(Zdroj: Hermes Komunikátor roka 2022)

Ešte pred spustením deviateho ročníka prešla súťaž viacerými zmenami. Kategória, v ktorej práce hodnotí odborná porota, dostala nový názov – CENA HERMES. Pribudli jej aj viaceré podkategórie a špecialisti v porote. Dôležitou tohtoročnou novinkou je GRAND PRIX pre spoločnosť, ktorá si odnesie najviac ocenení v súčte všetkých kategórií. A ktoré spoločnosti komunikovali v roku 2022 so zákazníkmi najlepšie?

Víťazov CENY MEDIAN SK určil reprezentatívny kvantitatívny prieskum realizovaný spoločnosťou MEDIAN SK. Hoci to v histórii súťaže nie je pravidlom, všetky víťazné spoločnosti z minulého roka obhájili svoju pozíciu aj v aktuálnom hodnotení. Tešili sa ŠKODA AUTO Slovensko, Slovenská sporiteľňa, Allianz - Slovenská poisťovňa, Lidl Slovensko a Orange Slovensko.

 (zdroj: Hermes Komunikátor roka 2022) (zdroj: Hermes Komunikátor roka 2022)

O víťazoch CENY VEREJNOSTI rozhodla laická verejnosť hlasovaním prostredníctvom https://www.cenyhermes.sk/. V kategórii BANKOVNÍCTVO vyhrala Slovenská sporiteľňa. Kategóriu AUTOMOBILY, podobne ako pred rokom, vyhral Hyundai Motor Slovakia. V rámci kategórie TELEKOMUNIKÁCIE sa tentokrát ľuďom najviac páčila komunikácia O2 Slovakia. Medzi najlepšími poisťovňami uspela KOOPERATIVA poisťovňa a najlepšie komunikujúcim OBCHODNÝM REŤAZCOM sa stal Lidl Slovensko.

CENA HERMES mala k porote zloženej z odborníkov z akademického prostredia a praxe prizvaných dvoch špecialistov. Svoj odborný pohľad a skúsenosti poskytol Peter Nagy, marketingový riaditeľ spoločnosti Petit Press a Ľubo Bercel, Global Creative Strategist spoločnosti ESET. Práce boli hodnotené v šiestich kategóriách.
Za Inovatívny marketingový prístup si ocenenie odnáša Kaufland Slovensko s projektom TikToky zo supermarketu. V rámci Internej komunikácie & employer brandingu bol najlepšie hodnotený projekt Sťahovanie centrály od Allianz - Slovenská poisťovňa. Aktuálnu situáciu reflektovala práca Pomoc pre ľudí zasiahnutých konfliktom na Ukrajine od TESCO STORES SR. Porota ju ocenila v kategórii Krízová komunikácia. V kategórii Spoločenská zodpovednosť porota ocenila hneď dva projekty. Hyundai Motor Slovakia za kampaň Pomalé Vianoce a Lidl Slovensko za projekt S Lidlom šetríme jedlom. Dve ocenené práce boli aj v kategórii Dizajn. Konkrétne Limitovaná edícia - COOP Jednota od COOP Jednota Slovensko a prekvapením bol nováčik súťaže, spoločnosť GoodRequest, ktorá pri svojej premiére a v silnej konkurencii získala ocenenie za prácu Dizajn riešenia projektu Fitshaker. Kategória Event spoznala svojho víťaza v podobe práce Finally Together Again – aby sa zamestnanci tešili z návratu do kancelárií od Henkel Slovensko.

Kandidátov na najvyššie ocenenie bolo niekoľko, absolútny víťaz môže byť len jeden. Po spočítaní výsledkov prvú GRAND PRIX súťaže Hermes Komunikátor roka 2022 získal Lidl Slovensko.
Gratulujeme k titulu najlepšie komunikujúcej značky na Slovensku naprieč všetkými kategóriami! Lidl Slovensko vďaka tomuto víťazstvu získal špeciálnu analýzu dát MML od MEDIAN SK.

Ďakujeme všetkým zapojeným spoločnostiam, ktoré opäť dokázali, že na Slovensku robíme výnimočnú komunikáciu. Veľké poďakovanie patrí partnerom a organizátorom súťaže. Vidíme sa zase o rok, pri jubilejnom desiatom ročníku Hermes Komunikátor roka.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy
  2. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna
  3. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí
  4. Plaťte, šetrite, investujte moderne – prehľadne a na pár ťuknutí
  5. Bezlepkové delikatesy od šéfkuchára svetových hviezd
  6. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným
  7. IAD Investičný Realitný Fond: Kooperativa mieri do Twin City C
  8. V predaji 3-izbových bytov vedie projekt v Dúbravke
  1. Sovy chránia lesy: LESY SR hlásia úspech s vtáčími búdkami
  2. Iónske alebo Dodekanské ostrovy? Grécke leto má stovky tvárí
  3. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy
  4. Šaca v Lige majstrov futbalovej medicíny
  5. Nové PLANEO už aj v Prešove! Zľava 10 % na všetko a mega tombola
  6. Nová predajňa PLANEO v Spišskej Novej Vsi
  7. Nové Planeo v Košiciach
  8. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna
  1. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným 9 230
  2. Hyundai má neodolateľné zľavy. Ušetríte tisícky eur 8 960
  3. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 4 832
  4. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 4 612
  5. Dá sa na Slovensku zbohatnúť poctivo? 3 629
  6. V predaji 3-izbových bytov vedie projekt v Dúbravke 3 575
  7. Bezlepkové delikatesy od šéfkuchára svetových hviezd 3 112
  8. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna 2 922
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

V rámci projektu bolo na území Lesnej správy Hrušov osadených 10 búdok.


22 h

Nie je jedno, kam sa v Grécku vyberiete.


INZERCIA 30. máj
Laura Kovácsová, riaditeľka Mestskej nájomnej agentúry v Bratislave.

Sociálna inovácia pomôže rodinám k domovu a vás zbaví starostí s prenájmom.


INZERCIA 29. máj

Začiatkom mája tohto roka sa na štadióne Atletica Madrid uskutočnila výročná konferencia FIFA „Football Medicine: New Frontiers“.


28. máj
SkryťZatvoriť reklamu