SME

Toto sú víťazi súťaže Hermes Komunikátor roka

Spoločnosti bojovali o ocenenia v troch hlavných kategóriách.

(Zdroj: Hermes Komunikátor roka 2022)

Ešte pred spustením deviateho ročníka prešla súťaž viacerými zmenami. Kategória, v ktorej práce hodnotí odborná porota, dostala nový názov – CENA HERMES. Pribudli jej aj viaceré podkategórie a špecialisti v porote. Dôležitou tohtoročnou novinkou je GRAND PRIX pre spoločnosť, ktorá si odnesie najviac ocenení v súčte všetkých kategórií. A ktoré spoločnosti komunikovali v roku 2022 so zákazníkmi najlepšie?

Víťazov CENY MEDIAN SK určil reprezentatívny kvantitatívny prieskum realizovaný spoločnosťou MEDIAN SK. Hoci to v histórii súťaže nie je pravidlom, všetky víťazné spoločnosti z minulého roka obhájili svoju pozíciu aj v aktuálnom hodnotení. Tešili sa ŠKODA AUTO Slovensko, Slovenská sporiteľňa, Allianz - Slovenská poisťovňa, Lidl Slovensko a Orange Slovensko.

 (zdroj: Hermes Komunikátor roka 2022) (zdroj: Hermes Komunikátor roka 2022)

O víťazoch CENY VEREJNOSTI rozhodla laická verejnosť hlasovaním prostredníctvom https://www.cenyhermes.sk/. V kategórii BANKOVNÍCTVO vyhrala Slovenská sporiteľňa. Kategóriu AUTOMOBILY, podobne ako pred rokom, vyhral Hyundai Motor Slovakia. V rámci kategórie TELEKOMUNIKÁCIE sa tentokrát ľuďom najviac páčila komunikácia O2 Slovakia. Medzi najlepšími poisťovňami uspela KOOPERATIVA poisťovňa a najlepšie komunikujúcim OBCHODNÝM REŤAZCOM sa stal Lidl Slovensko.

CENA HERMES mala k porote zloženej z odborníkov z akademického prostredia a praxe prizvaných dvoch špecialistov. Svoj odborný pohľad a skúsenosti poskytol Peter Nagy, marketingový riaditeľ spoločnosti Petit Press a Ľubo Bercel, Global Creative Strategist spoločnosti ESET. Práce boli hodnotené v šiestich kategóriách.
Za Inovatívny marketingový prístup si ocenenie odnáša Kaufland Slovensko s projektom TikToky zo supermarketu. V rámci Internej komunikácie & employer brandingu bol najlepšie hodnotený projekt Sťahovanie centrály od Allianz - Slovenská poisťovňa. Aktuálnu situáciu reflektovala práca Pomoc pre ľudí zasiahnutých konfliktom na Ukrajine od TESCO STORES SR. Porota ju ocenila v kategórii Krízová komunikácia. V kategórii Spoločenská zodpovednosť porota ocenila hneď dva projekty. Hyundai Motor Slovakia za kampaň Pomalé Vianoce a Lidl Slovensko za projekt S Lidlom šetríme jedlom. Dve ocenené práce boli aj v kategórii Dizajn. Konkrétne Limitovaná edícia - COOP Jednota od COOP Jednota Slovensko a prekvapením bol nováčik súťaže, spoločnosť GoodRequest, ktorá pri svojej premiére a v silnej konkurencii získala ocenenie za prácu Dizajn riešenia projektu Fitshaker. Kategória Event spoznala svojho víťaza v podobe práce Finally Together Again – aby sa zamestnanci tešili z návratu do kancelárií od Henkel Slovensko.

Kandidátov na najvyššie ocenenie bolo niekoľko, absolútny víťaz môže byť len jeden. Po spočítaní výsledkov prvú GRAND PRIX súťaže Hermes Komunikátor roka 2022 získal Lidl Slovensko.
Gratulujeme k titulu najlepšie komunikujúcej značky na Slovensku naprieč všetkými kategóriami! Lidl Slovensko vďaka tomuto víťazstvu získal špeciálnu analýzu dát MML od MEDIAN SK.

Ďakujeme všetkým zapojeným spoločnostiam, ktoré opäť dokázali, že na Slovensku robíme výnimočnú komunikáciu. Veľké poďakovanie patrí partnerom a organizátorom súťaže. Vidíme sa zase o rok, pri jubilejnom desiatom ročníku Hermes Komunikátor roka.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Hodnotenie profesionála: Maldivy sú mimo sezóny oázou pokoja
  2. Chcete dobrý chlieb? Nezačína pri pekárovi, ale ešte skôr
  3. Problém s vlasmi či pokožkou? Krása začína vo vnútri
  4. Táto firma úspešne digitalizuje dopravné riešenia na Slovensku
  5. Moderné okuliare: technológia, ktorá vám uľahčuje život
  6. Nutričný odborník varuje: Syry nie sú to, čo si myslíte
  7. Rodina ako opatrovatelia: Slovákov straší nesebestačnosť
  8. Hanba bokom, je čas tancovať. Tieto karnevaly Európy treba zažiť
  1. Hodnotenie profesionála: Maldivy sú mimo sezóny oázou pokoja
  2. Rady pre začínajúcich podnikateľov: na čo nezabudnúť pri štarte
  3. Filantropia slovenských milionárov s tichým vplyvom
  4. Špeciálna krížovkárska príloha v denníkoch SME a Korzár
  5. LESY SR otvorili novú predajňu Lesníckych pochúťok
  6. Chcete dobrý chlieb? Nezačína pri pekárovi, ale ešte skôr
  7. Problém s vlasmi či pokožkou? Krása začína vo vnútri
  8. Táto firma úspešne digitalizuje dopravné riešenia na Slovensku
  1. Nutričný odborník varuje: Syry nie sú to, čo si myslíte 12 614
  2. Moderné okuliare: technológia, ktorá vám uľahčuje život 6 484
  3. Chcete dobrý chlieb? Nezačína pri pekárovi, ale ešte skôr 6 348
  4. Hanba bokom, je čas tancovať. Tieto karnevaly Európy treba zažiť 5 723
  5. Technológiám z Nitry dôveruje Tesla aj TikTok. 5 543
  6. Táto firma úspešne digitalizuje dopravné riešenia na Slovensku 4 550
  7. Rodina ako opatrovatelia: Slovákov straší nesebestačnosť 2 859
  8. Problém s vlasmi či pokožkou? Krása začína vo vnútri 2 067
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Toto je obdobie, keď sa dá zažiť luxusnejšia dovolenka za priaznivejšiu cenu.


INZERCIA 10m

Začiatky podnikania bývajú plné nadšenia aj nástrah, preto sa oplatí poznať rady, ktoré vám pomôžu vykročiť správnym smerom.


15 h

Za ich filantropiou nestojí sebaprezentácia, ale skutočná snaha pomôcť.


22. okt

Prílohu plnú švédskych krížoviek kúpite už dnes spolu s denníkmi SME a Korzár.


INZERCIA 22. okt
SkryťZatvoriť reklamu