SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Sodastream sa mení

U spotrebiteľov rastie záuejm o dizajn, inovácie, mixológiu aj užívateľský komfort.

(Zdroj: SodaStream)

Popredný svetový výrobca perlivej vody SodaStream ohlásil v septembri minulého roka komplexný repozicioning. Ten nadväzuje na digitálnu transformáciu a spotrebiteľsky orientovanú stratégiu, ktorú zahájil pred troma rokmi. Značka pritom stavila predovšetkým na rastúci záujem spotrebiteľov o dizajn, inovácie, mixológiu a užívateľský komfort. Ako odpoveď na stále markantnejší trend domácej prípravy čerstvej perlivej vody aj dopyt po dostupnejších prémiových produktoch prináša SodaStream komplexný redizajn svojej vizuálnej identity, komunikácie aj produktového portfólia. Pre slovenských zákazníkov bude v tomto smere prelomový práve rok 2023.

Jadrom nového pozicioningu značky je výzva „Push for Better“, inšpirovaná stisnutím tlačidla na prístroji na výrobu perlivej vody SodaStream. Jednoduchý úkon tak symbolizujespustenie „reťazovej reakcie“ pozitívnych zmien – tak pre spotrebiteľov, ako aj pre planétu.

Súčasťou novej vizuálnej identity značky je tiež nový ikonický symbol. Tvoria ho dve vzájomne prepojené kvapky vody, usporiadané do formácie jin a jang, znázorňujúce rovnováhu a harmóniu a zároveň pripomínajúce planétu. Dizajn vytvára charakteristické písmeno „S“, ktoré symbolizuje značku. Nová paleta farieb SodaStream je inšpirovaná prírodou a reprezentuje dlhodobý záväzok spoločnosti robiť viac pre planétu. Základnými farbami značky sú po novom svieža modrá, tmavomodrá a piesková, evokujúce čistotu a sviežosť vody a jas piesku.

Ekosystém SodaStream chce zákazníkom prostredníctvom inovácií, dôrazu na kvalitu a moderného dizajnu ponúknuť ešte intenzívnejšiu používateľskú skúsenosť. Nová vizuálna identita spoločnosti je teraz viditeľná na všetkých digitálnych rozhraniach, vrátane webových stránok, sociálnych médií a ďalších platforiem. „Naša nová stratégia ‚Push for Better’ so sprievodnými vizuálnymi elementmi je ďalším míľnikom na ceste, ktorou sa spoločnosť SodaStream snaží dosiahnuť zásadné zmeny v prístupe k nápojom. Táto cesta predstavuje revolúciu v globálnom nápojovom priemysle,“ uviedol generálny riaditeľ spoločnosti SodaStream Eyal Shohat a dodal: „Ako odborníci na prípravu perlivých nápojov sme nadšení, že môžeme našim spotrebiteľom sprostredkovať výnimočnú užívateľskú skúsenosť, komfort aj lepšiu kvalitu života, ktorá s domácou prípravou perlivých nápojov úzko súvisí. Používaním prístrojov SodaStream majú naši spotrebitelia možnosť robiť niečo, čo prospieva im aj našej planéte.

 (zdroj: SodaStream) (zdroj: SodaStream)

Pre slovenských zákazníkov značky SodaStream by mal byť práve rok 2023 doslova prelomovým. „Od mája 2023 budú na náš trh postupne uvádzané produkty z novej prémiovej rady výrobkov SodaStream Collection,“ avizuje Attila Forgon, country manager značky SodaStream na Slovensku, a pokračuje: „Sme hrdí na to, že prístroj na výrobu perlivej vody SodaStream dnes používa čoraz viac slovenských domácností. Verím, že naša filozofia, ktorá bude teraz ešte atraktívnejšia aj vizuálne, inšpiruje k prechodu na domácu prípravu perlivej vody mnoho ďalších.“

Spoločnosť SodaStream spolupracovala na vytvorení a realizácii novej vizuálnej identity značky s londýnskou kreatívnou agentúrou Pearl Fischer, ktorá sa zaoberá dizajnom a brandingom, a tiež s Eitanom Cohenom, kreatívnym poradcom firmy SodaStream. „Na naše partnerstvo so spoločnosťou SodaStream sme veľmi hrdí. Bol to skvelý proces od identifikácie príležitostí cez vývoj a optimalizáciu kľúčových aktív značky SodaStream až po zaistenie toho, aby každý aspekt nového dizajnu značky aktivoval jej priekopnícky prístup k rozprúdeniu zmien,“ uviedli Eitan Cohen a David Jenkinson, desing & experience partneri v spoločnosti Pearl Fischer. „Je to vzrušujúca ďalšia kapitola pre SodaStream a tešíme sa, až sa tento odvážny a pôsobivý nový dizajn dostane na pulty obchodov.“

Načítavam video...

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  5. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  8. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  1. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  2. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  3. Zlatý sen vo vzduchu
  4. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  5. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  6. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  7. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  8. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  1. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 8 028
  2. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 5 614
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 542
  4. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 5 497
  5. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii 4 097
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 897
  7. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 2 835
  8. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 219
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Nové číslo Ona Vie plné praktických návodov je v predaji.


INZERCIA 9. máj

Niektoré stoja priamo pri mori, iné sú ukryté v zeleni s výhľadom na pobrežie.


INZERCIA 9. máj

Malí futbalisti a futbalistky z Vranova nad Topľou opäť mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj

Sečovce ovládli Košice a mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj
SkryťZatvoriť reklamu