SME
Pondelok, 25. september, 2023 | Meniny má Vladislav

Hlavná cena 25.000 eur. Kráľovská súťaž s pivom Krušovice

V hre aj kráľovská večera a ďalšie atraktívne ceny. Pivná značka Krušovice spustila veľkú spotrebiteľskú súťaž.

Skutočný kráľ sa vždy podelí, či už je to dobrá hostina, alebo kráľovské pivo. Toto posolstvo v sebe nesie kampaň pivnej značky Krušovice, ktorá spustila kráľovskú spotrebiteľskú súťaž. V rámci nej rozdáva atraktívne finančné výhry, ale aj hodnotné ceny ako pobyt na kaštieli v Oponiciach alebo kráľovskú večeru. Hlavnou cenou je finančná odmena vo výške 25 000 eur, súťaž potrvá do 11. júna.

V poslednej kampani predstavila značka Krušovice svoj nový manifest, v ktorom hovorí o tom, ako sa mení osobnosť značky a jej spotrebitelia rastú a zrejú spolu s ňou. Hlavnou myšlienkou kampane je, že „skutočný kráľ je ten, čo vie nielen brať, ale najmä dávať.“ Hovorí o zmene postoja z „ja“ na „my“ a prízvukuje, že život chutí lepšie, keď si vzájomne pomáhame.

„Každý malý skutok, ktorý spravíme pre toho druhého sa počíta. Vďaka tomu vytvárame naše kráľovstvo lepšie, silnejšie a stabilnejšie. Boli by sme radi, ak si budú výhercovia vedieť toto posolstvo osvojiť a aplikovať do svojho života, nech už je ich predstava o kráľovstve akákoľvek, lebo človeka nerobí kráľom to, ako vyzerá, ale to, aký je vo vnútri,“ vyjadrila sa brand manažérka značky Krušovice Lenka Dvorská a zároveň dodala: „Našim cieľom je, aby výhercovia zdieľali svoju radosť z kráľovskej výhry s blízkymi.“

Kráľovská odmena bude štedrá

Súťaží sa o hlavnú kráľovskú odmenu vo výške 25 000 eur, 10 x pobyt na kaštieli v Oponiciach, 20 x kráľovskú večeru v hodnote 280 eur a každý deň môžu súťažiaci vyhrať okamžitú výhru 100 eur. Nejde teda len o materiálne darčeky, ale o zážitky, ktoré môžu výhercovia zažiť spolu s rodinou a priateľmi.

Počúvaj svojich ľudí ako skutočný kráľ

Skutoční králi majú prehľad o svojich nadšencoch, ktorých si vážia a dobre poznajú. Súťaž pivnej značky Krušovice je preto postavená na spotrebiteľskom prieskume, aby dokonale odrážala potreby svojich spotrebiteľov a priniesla im naozaj zaujímavé výhry. Prieskum realizovala agentúra 2muse minulý rok na reprezentatívnej vzorke 608 respondentov.

Vyplynulo z neho, že až 40 % dospelých Slovákov sa pomerne rado zúčastňuje akcií a súťaží týkajúcich sa potravín a nápojov. Kľúčové ciele prieskumu sa s ohľadom na spotrebiteľskú spokojnosť a efektivitu súťaže zamerali na to, ako súťaž ovplyvňuje vnímanie značky, nákupné správanie a trendy v spotrebiteľskom správaní počas jej prebiehania.

Súťaž zameraná na priania zákazníkov

Značka Krušovice sa rozhodla vypočuť názory spotrebiteľov a na základe získaných informácií vytvoriť súťaž podľa ich predstáv. „Slovenskí spotrebitelia majú najradšej, ak môžu v súťaži okrem jednej veľkej, ideálne peňažnej, výhry získať aj množstvo menších cien, keďže to zvyšuje ich šance na výhru. Veľká výhra je však neoddeliteľnou súčasťou v prípade, že je dostupných aj veľa malých. Spotrebitelia zároveň uprednostňujú súťaže s čo najjednoduchšími pravidlami a jednoduchým registračným procesom, do ktorého sa môžu zapojiť napríklad zadaním kódu z obalu produktu“, uviedol Matej Hargaš, CMI, Innovation and Media Manager spoločnosti Heineken.

Ako sa zapojiť do súťaže?

Do súťaže sa môže zapojiť každý spotrebiteľ nad 18 rokov kúpou piva Krušovice v špeciálnom súťažnom obale s označením „KRÁĽOVSKÁ SÚŤAŽ“ alebo kúpou dvoch čapovaných pív Krušovice vo vybraných prevádzkach. Získa tak unikátny kód, ktorý je potrebné registrovať SMSkou, alebo zadať prostredníctvom webstránky www.sutaz.krusovice.sk.

Nákupom balených produktov Krušovice 12% má šancu vyhrať až trikrát väčšiu. Hrá sa o dennú výhru a týždenné výhry. Po skončení súťaže bude vyžrebovaný zo všetkých unikátnych kódov výherca HLAVNEJ VÝHRY, ktorou je suma 25 000 eur. Súťaž potrvá do 11. júna. Viac informácii nájdete na www.sutaz.krusovice.sk.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Také veľké kníhkupectvo ako na Obchodnej už neotvoríme
  2. Potrebujeme sa zbaviť nálepky montážnej dielne
  3. Na nechránenom školskom dvore namerali v lete až 60 stupňov
  4. Až dve tretiny Slovenska majú mäkkú vodu. Čo na to naše cievy?
  5. Via Pribina spúšťa súťaž INOVÁTOR1
  6. Zamestnanci Mecomu súťažili na športových dňoch
  7. Voľba srdcom je nespoľahlivá. Toto je najlepšia pomôcka
  8. Kaufland postavený z dreva? Áno, Bratislava má európsky unikát
  1. OMV Slovensko rozvíja svoju stratégiu pre elektromobilitu
  2. Helping business on a global scale
  3. The visionary origins and global ambitions of the FMCU
  4. Samostatná volebná miestnosť pre jeden byt v Rači
  5. Skupina BizPartner Group presúva svoje služby pod jednu strechu
  6. 9. stredoeurópsky popáleninový kongres združil špecialistov
  7. Potrebujeme sa zbaviť nálepky montážnej dielne
  8. Zamestnanci Mecomu súťažili na športových dňoch
  1. Prešov si dlho pýtal obchvat, stáva sa slovenským skokanom 15 781
  2. Hladinka smeruje do Košíc! 7 325
  3. Ak podceníte pri stavbe toto, pripravte sa na vyššie účty 6 837
  4. Ochutnajte zo Španielska viac. Spojte návštevu Madridu s Toledom 5 095
  5. Plánujete nové bývanie o pár rokov? Čas na jeho kúpu je teraz 3 301
  6. Voľba srdcom je nespoľahlivá. Toto je najlepšia pomôcka 2 432
  7. Také veľké kníhkupectvo ako na Obchodnej už neotvoríme 2 363
  8. 50-tisíc dovolenkárov si kúpilo zájazd cez SME 2 170
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Spoločnosť OMV predstavila novú stratégiu elektromobility pre strednú a východnú Európu.


5 h

LGP is seeing increasing interest from their clients in doing business or setting up offices in the Middle East region.


7 h

The Faculty of Management (FMCU) equips students to meet the demands of 21st-century global operating corporations.


7 h
SkryťZatvoriť reklamu