SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Nivy sa stali najnavštevovanejším nákupným centrom na Slovensku

Len v minulom roku prišlo na Nivy až 14 miliónov návštevníkov.

(Zdroj: Nivy centrum)

Ani nie dva roky od svojho otvorenia tak dosiahli Nivy prvenstvo v návštevnosti medzi nákupnými centrami na Slovensku. V hlavnom meste sa zapísali ako destinácia pre moderný mestský život.

Nivy sa stali obľúbeným miestom vďaka zaujímavému mixu funkcií, ktorý ponúkajú. Okrem modernej autobusovej stanice letiskového typu tu nájdete aj široký výber služieb, obchodov, unikátnu gastrozónu a zelenú strechu s množstvom príležitostí na trávenie voľného času. Na jednom mieste tak nájdete všetko, čo potrebujete.

 (zdroj: Nivy centrum) (zdroj: Nivy centrum)

Priestor pre nové aj etablované značky

Nivy po prvýkrát otvorili pre svojich návštevníkov 30. septembra 2021, teda v čase, kedy sa už naplno rozbiehala 3. vlna pandémie koronavírusu. Pandémia sa ešte ani neskončila a trh zasiahol enormný rast cien energií. Aj napriek náročným, ani nie dvom rokom existencie si Nivy držia prvenstvo v návštevnosti. Ukazuje sa tak, že sú skutočne životaschopným a významným hráčom na trhu.

Nivy s predajnou plochou až 70-tisíc štvorcových metrov navštívi v súčasnosti denne viac ako 50-tisíc ľudí. Prostredie, ktoré vytvárajú, dáva veľký priestor a potenciál na úspech mnohým začínajúcim aj etablovaným konceptom. Niekoľko významných nájomcov tu má dokonca svoje najvýkonnejšie prevádzky. Okrem iných, je to aj sieť prémiových potravín, čo svedčí o tom, že návštevníci Nív vyhľadávajú kvalitu.

 (zdroj: Nivy centrum) (zdroj: Nivy centrum)

Rozširujúca sa ponuka

Nivy sú od otvorenia miestom pre každého. A tým sa riadia aj pri výbere nových značiek a rokovaniach s potenciálnymi nájomcami. Návštevníci tu nájdu zvučné mená a overené značky, ale aj celkom nové a unikátne koncepty. Snahou je priniesť do Nív naozaj rozmanitú ponuku vrátane menších slovenských slow-fashion značiek, ktoré sa do nákupných centier až tak nehrnú. Už dnes tu môžete natrafiť na unikátne koncepty ako SOM Store, ktorý ponúka to najlepšie zo slovenskej a českej módnej scény, či nedávno otvorenú Dajanu Rodriguez, slovenského výrobcu kabeliek a kožených doplnkov.

Najbližšie mesiace pribudnú na Nivách viaceré koncepty zamerané na trávenie voľného času ako JUMP FUN a detský svet FunTázia. Komplexnú ponuku obchodov doplní aj koncept Muničák, obchod so sladkosťami Candy Cat, módna slovenská značka Errore, ponuku obuvi rozšíri Deichmann a konečne pribudne aj populárny Starbucks. Mnoho ďalších rokovaní sa nachádza v poslednej fáze pred podpisom zmlúv, takže tu ponuka Nív určite nekončí.

 (zdroj: Nivy centrum) (zdroj: Nivy centrum)

Unikátne funkcie

Nivám sa podarilo naplniť ambíciu priniesť do hlavného mesta naozaj bohatú ponuku svetovej a domácej kuchyne. Tržnicu Nivy navštívi denne takmer 20-tisíc stravníkov. Koncept modernej tržnice plnej kvalitných lokálnych produktov od overených farmárov dopĺňajú klasické food courty, street food prevádzky, kaviarne, reštaurácie a obchody s čerstvými potravinami.

Grilované špeciality si môžete vychutnať dokonca už aj pod holým nebom v Groof bistre na zelenej streche, ktorá je skutočným lákadlom Nív. Na ploche dvoch futbalových ihrísk nájdete množstvo zelene, príjemných zákutí na oddych, ležadlá a lavičky s USB nabíjačkami. Okolo celej strechy vedie 550 metrov dlhý bežecký okruh, sú tu 2 workoutové ihriská, grilovacia zóna s možnosťou prenajať si gril, komunitná záhradka, ping-pongové stoly aj detské ihrisko v tvare slnečnej sústavy. Novinkou je aj skrinka YourLOX, z ktorej si môžete za symbolický poplatok zapožičať napríklad šachy, švihadlo, ping-pongové rakety či kettlebell.

Vy ste Nivy!

To je motto, ktorým sa riadi nákupné centrum Nivy. Pretože Nivy sú v prvom rade o rozmanitosti ľudí, ktorí v nich radi trávia čas. Môžete byť manažérom, ktorý si príde dať na Nivy pracovný obed, ale aj staršia dáma, ktorá si na pošte vyzdvihne dôchodok a potom nakúpi zopár drobností do domácnosti.

Váš úspech na Nivách začína na nivy.com.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké
  2. Z ruky do úst: Viete, koľko rodín nemá žiadnu finančnú rezervu?
  3. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  4. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  5. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  6. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  7. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy?
  8. Taxík lacnejší ako MHD? Podľa šéfa HOPINu to nedáva zmysel
  1. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  2. TIPOS spustil novú kampaň
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  4. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké
  5. S týmto smartfónom ti frajer na dovolenke urobí dokonalé fotky
  6. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  7. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  8. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave
  1. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol 10 649
  2. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom 8 709
  3. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave 7 026
  4. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live 6 749
  5. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom 5 712
  6. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké 4 788
  7. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy? 4 022
  8. Taxík lacnejší ako MHD? Podľa šéfa HOPINu to nedáva zmysel 3 923
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Bez animácií i hlučných večierkov. Dovolenkujte v hoteloch pre dospelých.


INZERCIA 13. jún

TIPOS spustil v čase futbalových Majstrovstiev Európy hráčov do 21 rokov novú kampaň.


12. jún

Prichádza nová séria HONOR 400.


INZERCIA 12. jún

TN live prináša aktuálne správy, aj úplne nové publicistické relácie.


INZERCIA 12. jún
SkryťZatvoriť reklamu