SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Hlásenie nehody cez aplikáciu? Smart služby poisťovní napredujú

Všetci dnes očakávame, že naše požiadavky s úradmi, bankou či poisťovňou budú vyriešené rýchlo a ideálne bez osobného kontaktu.

Ak sa stanete na cestách účastníkom nehody, škodu na aute priamo z miesta už nahlásite jednoduchšie cez aplikáciu KOOPERATIVA. Ak sa stanete na cestách účastníkom nehody, škodu na aute priamo z miesta už nahlásite jednoduchšie cez aplikáciu KOOPERATIVA. (Zdroj: freepik)

Stále pribúdajúce nové formy online komunikácie a poskytovania služieb pomáhajú ľuďom šeriť čas a pre firmy sú príležitosťou budovať lepší vzťah s nimi. Za oblasť poisťovní to potvrdzuje aj KOOPERATIVA, ktorá napreduje podľa plánu vo svojej stratégii digitalizácie.

„Máte nehodu s autom na križovatke a na nahlásenie škody stačí pár klikov cez telefón. Potrebujete si v poisťovni overiť svoje krytie či platbu poistného a všetko sa dozviete jednoducho cez chatovú aplikáciu. Chcete si rýchlo zmeniť údaje o svojom aute či adresu na zmluve bez toho, aby ste niekam chodili. Presne takto dnes vybavuje rôzne situácie s našou poisťovňou čoraz viac klientov,“ uvádza hovorkyňa poisťovne KOOPERATIVA Silvia Nosková Illášová, podľa ktorej si smart formy udržiavania svojich zmlúv, online vybavovanie správ s poisťovňou či hlásenie škody pri autonehode cez aplikáciu v telefóne osvojili za uplynulé vyše 3 roky už rádovo desaťtisíce klientov a tento počet bude ďalej rásť.

S problémom na ceste pomôže do 10 minút aplikácia v mobile

Ak sa stanete na cestách účastníkom nehody, škodu na aute nahlásite už aj priamo z miesta nehody cez mobilnú aplikáciu. Poisťovňa s najväčším počtom zmlúv povinného zmluvného poistenia na Slovensku minulý rok na jeseň predstavila digitálne riešenie pre vodičov, aké tu rozsahom funkcionalít a benefitov dovtedy chýbalo a ktoré dokáže bezpochyby aspoň čiastočne znížiť stres v nechcených situáciách. Či už nehodu zaviníte vy alebo druhá strana, cez šikovnú mobilnú aplikáciu KOOPERATIVA budete mať jej nahlásenie poisťovni vybavené za 10 minút.

Postará sa o to rýchle predvyplnenie vašich údajov, možnosť rovno odfotiť preukazy, ktorých správnosť potvrdí umelá inteligencia, či odoslanie záznamu o škode formou hlasovej správy. „Pre využívanie mobilnej aplikácie stačí mať v Kooperative zmluvne uzavretý ktorýkoľvek z produktov poistenia. Teší nás, že je o toto riešenie záujem a je v praxi často využívané. Od marca minulého roku do júna tohto roku si aplikáciu stiahlo už viac ako 25-tisíc našich klientov. Každý mesiac je touto digitálnou formou vybavených približne 60 až 80 prípadov škôd,“ hovorí zástupkyňa Kooperativy.

Cez mobil, laptop či PC si vybavuje rôzne situácie s poisťovňou čoraz viac Slovákov.  (zdroj: freepik) Cez mobil, laptop či PC si vybavuje rôzne situácie s poisťovňou čoraz viac Slovákov. (zdroj: freepik)

Call centrum funguje už aj cez chatovú aplikáciu

Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa napr. platby poistného, uzatvorenia novej zmluvy, zmeny údajov na zmluve, spôsobu hlásenia poistnej udalosti či produktov poisťovne, stačí si v telefóne otvoriť aplikáciu WhatsApp. Líder v digitálnych a smart riešeniach na slovenskom poistnom trhu totiž na jar tohto roku spustil služby svojho call centra aj cez túto najvyužívanejšiu chatovú aplikáciu. „Sme radi, že môžeme byť touto formou klientom ešte viac poruke a že si na túto komunikáciu zvykajú. Naši operátori vybavili počas prvých mesiacov prevádzky cez WhatsApp už vyše tisíc požiadaviek,“ uvádza Silvia Nosková Illášová a dopĺňa, že služba je pre klientov poisťovne KOOPERATIVA dostupná v pracovných dňoch medzi 8:00 a 17:00 hod. Stačí mať v telefóne aplikáciu a v kontaktoch číslo 0905 444 144.

Ak máte otázky týkajúce sa platby poistného, zmeny údajov na zmluve či spôsobu hlásenia poistnej udalosti, stačí si v telefóne otvoriť aplikáciu WhatsApp.  (zdroj: freepik) Ak máte otázky týkajúce sa platby poistného, zmeny údajov na zmluve či spôsobu hlásenia poistnej udalosti, stačí si v telefóne otvoriť aplikáciu WhatsApp. (zdroj: freepik)

Spravovanie poistiek na diaľku je stále viac žiadané

Mať pod kontrolou svoje poistenie si vyžaduje držať svoje zmluvy stále aktuálne. To znamená aj meniť si na nich priebežne údaje. Ak potrebujete kvôli PZP pri prehlásení auta zmeniť v poisťovni svoje údaje, alebo je potrebné v poistnej zmluve čokoľvek doplniť, opraviť, ak meníte svoju adresu, sídlo firmy, alebo si chcete zmeniť druh platenia poistného – dá sa tak urobiť kdekoľvek a kedykoľvek online. Práve tieto zmeny uvádza zo svojich štatistík ako najvyužívanejšie aj poisťovňa KOOPERATIVA, ktorá už 5 rokov prevádzkuje svoju non-stop „digitálnu pobočku“ – klientsky portál e-Kooperativa.

„Priemerná týždenná návštevnosť portálu sa pohybuje okolo 5-tisíc užívateľov, čo považujeme aj z hľadiska referenčných portálov za výborný výsledok. Spolu využíva tieto služby na diaľku už viac ako 130-tisíc registrovaných klientov,“ uvádza hovorkyňa poisťovne KOOPERATIVA a vysvetľuje, že klienti touto formou oceňujú nielen praktickú správu svojich údajov, napr. pri zmene adresy, priezviska po svadbe či zmene auta, ale aj celkový prehľad o úhradách poistného či servis pri riešení poistnej udalosti. Ak si chcete uzavrieť nové online poistenie, ako používatelia eKooperativa máte výhodu aj v tom, že systém všetky osobné údaje automaticky predvyplní. To celý proces zjednoduší.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 239
  2. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 12 515
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 6 634
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 156
  5. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 900
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 437
  7. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 2 279
  8. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 168
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Historicky sa viac otváralo severu. Dodnes nesie jeho vizuálnu i mentálnu stopu.


INZERCIA 18. apr

Polyfunkčný dom na Južnej triede prinesie Košičanom aj malé námestie a moderný mestský priestor.


17. apr
Ilustračný obrázok výnimočných priestorov z Nivy Tower

Bratislava, marec 2025 - EQUILIBRIO sa etablovalo ako stabilný a hodnotovo ukotvený partner na realitnom trhu.


17. apr

Populárna doručovacia služba Wolt ocenila najúspešnejšie reštaurácie a obchody.


INZERCIA 17. apr
SkryťZatvoriť reklamu