SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Výrobca zubných pást spod Tatier podporí vznik Záhrady, čo učí

Kampaň spojená so Svetovým dňom úsmevu po prvýkrát priniesla aj CSR rozmer.

(Zdroj: biela perla®)

Malé rodinné firmy v sebe nesú určité čaro. Ukrýva sa v nich nefalšovaná každodenná drina, ktorej výsledkom je kvalitný produkt ponúkaný zákazníkom. Inak tomu nie je ani v prípade lokálneho výrobcu zubných pást biela perla®. Hoci sa spoločnosť teší obľube zákazníkov už viac ako dve dekády, nezaháľa a stále pracuje na zaujímavých produktoch i projektoch. Výnimkou nebol ani tento ročník kampane pri príležitosti Svetového dňa úsmevu, ktorý so sebou prvý raz priniesol aj krásny CSR rozmer.

Odmena verných zákazníkov zvýhodnenými ponukami a zľavami sa už stala tradíciou. „Ako značka sa snažíme o to, aby naši klienti mali perlovo biely a zdravý úsmev. Počiatočná myšlienka bola osloviť našich zákazníkov v období covidu, kedy ľudia preferovali nakupovanie cez e-shopy. Boli sme prekvapení, koľkých ľudí akcia zaujala. Preto sme sa ju rozhodli opakovať každoročne. Tento rok išlo už o náš štvrtý ročník akcie s prepojením na Svetový deň úsmevu,“ vysvetľuje prvotnú myšlienku kampane Inés Peško, marketingová manažérka značky biela perla®.

biela perla® je rodinná firma, zaoberajúca sa prémiovými produktami dentálnej hygieny. Zastrešuje nielen slovenský, ale aj poľský trh, na ktorom má už dlhodobo vybudovanú pozíciu špecialistu na bieliace zubné pasty a na systémy domáceho bielenia zubov. Už od svojich začiatkov sa pri výrobe zamerali predovšetkým na kvalitu svojich produktov, ktoré sú vyvíjané v malebnom podtatranskom meste Kežmarok. Aj vďaka pozitívnym reakciám zákazníkov sa portfólio značky neustále rozširuje a prispôsobuje ich komplexným potrebám. Zubné pasty biela perla® sú výnimočné prírodnou receptúrou, využitím lokálnych surovín, ale i nízkym a tým pádom šetrným RDA.

 (zdroj: biela perla®) (zdroj: biela perla®)

Nižšie ceny no i hlbší zmysel kampane

Každoročným cieľom značky je e-shopovou akciou odmeniť zľavami verných zákazníkov, ktorí na ňu netrpezlivo čakajú a pravidelne si tak dopĺňajú zásoby svojich obľúbených produktov, ale aj osloviť nových spotrebiteľov.

Tento rok však kampaň priniesla okrem veľkých zliav aj iný rozmer. Svetový deň úsmevu využili na to, aby vyčarili úsmev aj niekomu inému. Keďže je spoločnosť biela perla® environmentálne založená a sami vo svojej výrobe využívajú mnoho ekologických princípov ako napr. solárnu energiu, recyklovateľné obaly, možnosť dodania produktov bez obalu, využívanie lokálnych materiálov a pod., spolupráca s environmentálne založenou základnou školou v Dolnom Smokovci bola pre nich prirodzeným krokom. „biela perla® tento rok oslavuje 25. narodeniny. Preto sme sa rozhodli využiť akciu Svetový deň úsmevu a vyčariť úsmev aj niekomu, kto to naozaj potrebuje. Spolupráca so základnou školou v Dolnom Smokovci sa vyvinula prirodzene, nakoľko sme chceli podporiť environmentálny projekt. Keďže naša spoločnosť sídli v blízkosti Vysokých Tatier, k prírode máme veľmi blízky vzťah. Škola v Dolnom Smokovci už dlhodobo vzdeláva deti v environmentálnych predmetoch, spolupracujú so zamestnancami TANAP-u, deti sa každoročne zúčastňujú projektu Čisté hory a pod. Sami sa snažíme o neustále rozvíjanie ekologických princípov vo výrobe, preto sme chceli podporiť deti vo vytvorení prirodzeného, pozitívneho vzťahu s prírodou,“ konštatuje Inés Peško.

Škole prispeli sumou 5 % z celkového obratu, ktorú investovali do výstavby altánku so záhradou. „Školská záhrada bude poskytovať prepojenie medzi učebnou látkou a praktickými činnosťami. Bude rozvíjať medzipredmetové vzťahy, starostlivosťou o záhradu posilňovať zodpovednosť, tímovú spoluprácu a aktivitu žiakov,“ teší sa riaditeľ základnej školy Ondrej Balogh.

 (zdroj: biela perla®) (zdroj: biela perla®)

biela perla® chce aj naďalej pomáhať tým, ktorí to najviac potrebujú. V budúcnosti by radi pomohli viacerým školám, nielen tým lokálnym. Podobnými aktivitami sa snažia poukázať na prepojenie prírody a starostlivosti o naše zdravie.

Ak vás zaujíma celý príbeh lokálneho výrobcu ústnej hygieny, viac sa dočítate na https://bielaperla.sk/o-nas.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 194
  2. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 11 552
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 6 491
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 154
  5. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 947
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 386
  7. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 2 337
  8. Lávové polia i skvostné pláže. Lanzarote je dôkazom sily prírody 2 297
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Historicky sa viac otváralo severu. Dodnes nesie jeho vizuálnu i mentálnu stopu.


INZERCIA 18. apr

Polyfunkčný dom na Južnej triede prinesie Košičanom aj malé námestie a moderný mestský priestor.


17. apr
Ilustračný obrázok výnimočných priestorov z Nivy Tower

Bratislava, marec 2025 - EQUILIBRIO sa etablovalo ako stabilný a hodnotovo ukotvený partner na realitnom trhu.


17. apr

Populárna doručovacia služba Wolt ocenila najúspešnejšie reštaurácie a obchody.


INZERCIA 17. apr
SkryťZatvoriť reklamu