SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Výrobca zubných pást spod Tatier podporí vznik Záhrady, čo učí

Kampaň spojená so Svetovým dňom úsmevu po prvýkrát priniesla aj CSR rozmer.

(Zdroj: biela perla®)

Malé rodinné firmy v sebe nesú určité čaro. Ukrýva sa v nich nefalšovaná každodenná drina, ktorej výsledkom je kvalitný produkt ponúkaný zákazníkom. Inak tomu nie je ani v prípade lokálneho výrobcu zubných pást biela perla®. Hoci sa spoločnosť teší obľube zákazníkov už viac ako dve dekády, nezaháľa a stále pracuje na zaujímavých produktoch i projektoch. Výnimkou nebol ani tento ročník kampane pri príležitosti Svetového dňa úsmevu, ktorý so sebou prvý raz priniesol aj krásny CSR rozmer.

Odmena verných zákazníkov zvýhodnenými ponukami a zľavami sa už stala tradíciou. „Ako značka sa snažíme o to, aby naši klienti mali perlovo biely a zdravý úsmev. Počiatočná myšlienka bola osloviť našich zákazníkov v období covidu, kedy ľudia preferovali nakupovanie cez e-shopy. Boli sme prekvapení, koľkých ľudí akcia zaujala. Preto sme sa ju rozhodli opakovať každoročne. Tento rok išlo už o náš štvrtý ročník akcie s prepojením na Svetový deň úsmevu,“ vysvetľuje prvotnú myšlienku kampane Inés Peško, marketingová manažérka značky biela perla®.

biela perla® je rodinná firma, zaoberajúca sa prémiovými produktami dentálnej hygieny. Zastrešuje nielen slovenský, ale aj poľský trh, na ktorom má už dlhodobo vybudovanú pozíciu špecialistu na bieliace zubné pasty a na systémy domáceho bielenia zubov. Už od svojich začiatkov sa pri výrobe zamerali predovšetkým na kvalitu svojich produktov, ktoré sú vyvíjané v malebnom podtatranskom meste Kežmarok. Aj vďaka pozitívnym reakciám zákazníkov sa portfólio značky neustále rozširuje a prispôsobuje ich komplexným potrebám. Zubné pasty biela perla® sú výnimočné prírodnou receptúrou, využitím lokálnych surovín, ale i nízkym a tým pádom šetrným RDA.

 (zdroj: biela perla®) (zdroj: biela perla®)

Nižšie ceny no i hlbší zmysel kampane

Každoročným cieľom značky je e-shopovou akciou odmeniť zľavami verných zákazníkov, ktorí na ňu netrpezlivo čakajú a pravidelne si tak dopĺňajú zásoby svojich obľúbených produktov, ale aj osloviť nových spotrebiteľov.

Tento rok však kampaň priniesla okrem veľkých zliav aj iný rozmer. Svetový deň úsmevu využili na to, aby vyčarili úsmev aj niekomu inému. Keďže je spoločnosť biela perla® environmentálne založená a sami vo svojej výrobe využívajú mnoho ekologických princípov ako napr. solárnu energiu, recyklovateľné obaly, možnosť dodania produktov bez obalu, využívanie lokálnych materiálov a pod., spolupráca s environmentálne založenou základnou školou v Dolnom Smokovci bola pre nich prirodzeným krokom. „biela perla® tento rok oslavuje 25. narodeniny. Preto sme sa rozhodli využiť akciu Svetový deň úsmevu a vyčariť úsmev aj niekomu, kto to naozaj potrebuje. Spolupráca so základnou školou v Dolnom Smokovci sa vyvinula prirodzene, nakoľko sme chceli podporiť environmentálny projekt. Keďže naša spoločnosť sídli v blízkosti Vysokých Tatier, k prírode máme veľmi blízky vzťah. Škola v Dolnom Smokovci už dlhodobo vzdeláva deti v environmentálnych predmetoch, spolupracujú so zamestnancami TANAP-u, deti sa každoročne zúčastňujú projektu Čisté hory a pod. Sami sa snažíme o neustále rozvíjanie ekologických princípov vo výrobe, preto sme chceli podporiť deti vo vytvorení prirodzeného, pozitívneho vzťahu s prírodou,“ konštatuje Inés Peško.

Škole prispeli sumou 5 % z celkového obratu, ktorú investovali do výstavby altánku so záhradou. „Školská záhrada bude poskytovať prepojenie medzi učebnou látkou a praktickými činnosťami. Bude rozvíjať medzipredmetové vzťahy, starostlivosťou o záhradu posilňovať zodpovednosť, tímovú spoluprácu a aktivitu žiakov,“ teší sa riaditeľ základnej školy Ondrej Balogh.

 (zdroj: biela perla®) (zdroj: biela perla®)

biela perla® chce aj naďalej pomáhať tým, ktorí to najviac potrebujú. V budúcnosti by radi pomohli viacerým školám, nielen tým lokálnym. Podobnými aktivitami sa snažia poukázať na prepojenie prírody a starostlivosti o naše zdravie.

Ak vás zaujíma celý príbeh lokálneho výrobcu ústnej hygieny, viac sa dočítate na https://bielaperla.sk/o-nas.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice
  2. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť?
  3. Veterné parky: vizuálny smog alebo nová estetika energetiky?
  4. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno
  5. AI o nej píše, že je symbolom odvahy. Kvôli jedinému protestu
  6. eFleet Day 2025: Poznáme program a prezentujúcich
  7. S Kauflandom môže pomôcť každý, štartuje zbierka potravín
  8. Slovenskí milionári minulý rok bohatli rekordným tempom
  1. Spoločnosti BILLA záleží na zdravých očiach detí
  2. BENU otvorila v Košiciach lekáreň aj v Auparku
  3. Jedinečný koncert EURYTHMICS v Bratislave
  4. LOVESTREAM Festival oznamuje prvú vlnu interpretov
  5. Knižnice získavajú novú príležitosť
  6. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť?
  7. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno
  8. Veterné parky: vizuálny smog alebo nová estetika energetiky?
  1. Pravda o 50 % zľavách BUBO? Koľko ich vlastne je? 8 950
  2. Slováci oddnes nakupujú exotiku s BUBO za 50%. 8 756
  3. AI o nej píše, že je symbolom odvahy. Kvôli jedinému protestu 7 727
  4. Slovenskí milionári minulý rok bohatli rekordným tempom 5 171
  5. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno 4 781
  6. Ísť do kúpeľov je IN 4 736
  7. Za 2 dni si vybralo dovolenku viac než 2000 Slovákov 4 521
  8. Vypite bar s ministrom, teraz za polovičnú cenu 4 420
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Vyšetrenie na Klinike detskej oftalmológie LF UK a NÚDCH.

Myslí na prevenciu aj kvalitnú starostlivosť.


19 h

Okrem liekov ponúkne širokú škálu vyšetrení.


23 h

Dnes začína predaj vstupeniek.


28. mar

Hviezdou sobotňajšieho večera 16. augusta bude fenomenálny Post Malone.


28. mar
SkryťZatvoriť reklamu