SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Výrobca zubných pást spod Tatier podporí vznik Záhrady, čo učí

Kampaň spojená so Svetovým dňom úsmevu po prvýkrát priniesla aj CSR rozmer.

(Zdroj: biela perla®)

Malé rodinné firmy v sebe nesú určité čaro. Ukrýva sa v nich nefalšovaná každodenná drina, ktorej výsledkom je kvalitný produkt ponúkaný zákazníkom. Inak tomu nie je ani v prípade lokálneho výrobcu zubných pást biela perla®. Hoci sa spoločnosť teší obľube zákazníkov už viac ako dve dekády, nezaháľa a stále pracuje na zaujímavých produktoch i projektoch. Výnimkou nebol ani tento ročník kampane pri príležitosti Svetového dňa úsmevu, ktorý so sebou prvý raz priniesol aj krásny CSR rozmer.

Odmena verných zákazníkov zvýhodnenými ponukami a zľavami sa už stala tradíciou. „Ako značka sa snažíme o to, aby naši klienti mali perlovo biely a zdravý úsmev. Počiatočná myšlienka bola osloviť našich zákazníkov v období covidu, kedy ľudia preferovali nakupovanie cez e-shopy. Boli sme prekvapení, koľkých ľudí akcia zaujala. Preto sme sa ju rozhodli opakovať každoročne. Tento rok išlo už o náš štvrtý ročník akcie s prepojením na Svetový deň úsmevu,“ vysvetľuje prvotnú myšlienku kampane Inés Peško, marketingová manažérka značky biela perla®.

biela perla® je rodinná firma, zaoberajúca sa prémiovými produktami dentálnej hygieny. Zastrešuje nielen slovenský, ale aj poľský trh, na ktorom má už dlhodobo vybudovanú pozíciu špecialistu na bieliace zubné pasty a na systémy domáceho bielenia zubov. Už od svojich začiatkov sa pri výrobe zamerali predovšetkým na kvalitu svojich produktov, ktoré sú vyvíjané v malebnom podtatranskom meste Kežmarok. Aj vďaka pozitívnym reakciám zákazníkov sa portfólio značky neustále rozširuje a prispôsobuje ich komplexným potrebám. Zubné pasty biela perla® sú výnimočné prírodnou receptúrou, využitím lokálnych surovín, ale i nízkym a tým pádom šetrným RDA.

 (zdroj: biela perla®) (zdroj: biela perla®)

Nižšie ceny no i hlbší zmysel kampane

Každoročným cieľom značky je e-shopovou akciou odmeniť zľavami verných zákazníkov, ktorí na ňu netrpezlivo čakajú a pravidelne si tak dopĺňajú zásoby svojich obľúbených produktov, ale aj osloviť nových spotrebiteľov.

Tento rok však kampaň priniesla okrem veľkých zliav aj iný rozmer. Svetový deň úsmevu využili na to, aby vyčarili úsmev aj niekomu inému. Keďže je spoločnosť biela perla® environmentálne založená a sami vo svojej výrobe využívajú mnoho ekologických princípov ako napr. solárnu energiu, recyklovateľné obaly, možnosť dodania produktov bez obalu, využívanie lokálnych materiálov a pod., spolupráca s environmentálne založenou základnou školou v Dolnom Smokovci bola pre nich prirodzeným krokom. „biela perla® tento rok oslavuje 25. narodeniny. Preto sme sa rozhodli využiť akciu Svetový deň úsmevu a vyčariť úsmev aj niekomu, kto to naozaj potrebuje. Spolupráca so základnou školou v Dolnom Smokovci sa vyvinula prirodzene, nakoľko sme chceli podporiť environmentálny projekt. Keďže naša spoločnosť sídli v blízkosti Vysokých Tatier, k prírode máme veľmi blízky vzťah. Škola v Dolnom Smokovci už dlhodobo vzdeláva deti v environmentálnych predmetoch, spolupracujú so zamestnancami TANAP-u, deti sa každoročne zúčastňujú projektu Čisté hory a pod. Sami sa snažíme o neustále rozvíjanie ekologických princípov vo výrobe, preto sme chceli podporiť deti vo vytvorení prirodzeného, pozitívneho vzťahu s prírodou,“ konštatuje Inés Peško.

Škole prispeli sumou 5 % z celkového obratu, ktorú investovali do výstavby altánku so záhradou. „Školská záhrada bude poskytovať prepojenie medzi učebnou látkou a praktickými činnosťami. Bude rozvíjať medzipredmetové vzťahy, starostlivosťou o záhradu posilňovať zodpovednosť, tímovú spoluprácu a aktivitu žiakov,“ teší sa riaditeľ základnej školy Ondrej Balogh.

 (zdroj: biela perla®) (zdroj: biela perla®)

biela perla® chce aj naďalej pomáhať tým, ktorí to najviac potrebujú. V budúcnosti by radi pomohli viacerým školám, nielen tým lokálnym. Podobnými aktivitami sa snažia poukázať na prepojenie prírody a starostlivosti o naše zdravie.

Ak vás zaujíma celý príbeh lokálneho výrobcu ústnej hygieny, viac sa dočítate na https://bielaperla.sk/o-nas.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  5. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  8. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  1. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  2. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  3. Zlatý sen vo vzduchu
  4. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  5. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  6. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  7. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  8. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  1. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 7 554
  2. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 230
  3. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 5 106
  4. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 4 975
  5. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 4 444
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 858
  7. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 197
  8. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 1 769
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Nové číslo Ona Vie plné praktických návodov je v predaji.


INZERCIA 15 h

Niektoré stoja priamo pri mori, iné sú ukryté v zeleni s výhľadom na pobrežie.


INZERCIA 23 h

Malí futbalisti a futbalistky z Vranova nad Topľou opäť mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj

Sečovce ovládli Košice a mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj
SkryťZatvoriť reklamu