SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Výrobca zubných pást spod Tatier podporí vznik Záhrady, čo učí

Kampaň spojená so Svetovým dňom úsmevu po prvýkrát priniesla aj CSR rozmer.

(Zdroj: biela perla®)

Malé rodinné firmy v sebe nesú určité čaro. Ukrýva sa v nich nefalšovaná každodenná drina, ktorej výsledkom je kvalitný produkt ponúkaný zákazníkom. Inak tomu nie je ani v prípade lokálneho výrobcu zubných pást biela perla®. Hoci sa spoločnosť teší obľube zákazníkov už viac ako dve dekády, nezaháľa a stále pracuje na zaujímavých produktoch i projektoch. Výnimkou nebol ani tento ročník kampane pri príležitosti Svetového dňa úsmevu, ktorý so sebou prvý raz priniesol aj krásny CSR rozmer.

Odmena verných zákazníkov zvýhodnenými ponukami a zľavami sa už stala tradíciou. „Ako značka sa snažíme o to, aby naši klienti mali perlovo biely a zdravý úsmev. Počiatočná myšlienka bola osloviť našich zákazníkov v období covidu, kedy ľudia preferovali nakupovanie cez e-shopy. Boli sme prekvapení, koľkých ľudí akcia zaujala. Preto sme sa ju rozhodli opakovať každoročne. Tento rok išlo už o náš štvrtý ročník akcie s prepojením na Svetový deň úsmevu,“ vysvetľuje prvotnú myšlienku kampane Inés Peško, marketingová manažérka značky biela perla®.

biela perla® je rodinná firma, zaoberajúca sa prémiovými produktami dentálnej hygieny. Zastrešuje nielen slovenský, ale aj poľský trh, na ktorom má už dlhodobo vybudovanú pozíciu špecialistu na bieliace zubné pasty a na systémy domáceho bielenia zubov. Už od svojich začiatkov sa pri výrobe zamerali predovšetkým na kvalitu svojich produktov, ktoré sú vyvíjané v malebnom podtatranskom meste Kežmarok. Aj vďaka pozitívnym reakciám zákazníkov sa portfólio značky neustále rozširuje a prispôsobuje ich komplexným potrebám. Zubné pasty biela perla® sú výnimočné prírodnou receptúrou, využitím lokálnych surovín, ale i nízkym a tým pádom šetrným RDA.

 (zdroj: biela perla®) (zdroj: biela perla®)

Nižšie ceny no i hlbší zmysel kampane

Každoročným cieľom značky je e-shopovou akciou odmeniť zľavami verných zákazníkov, ktorí na ňu netrpezlivo čakajú a pravidelne si tak dopĺňajú zásoby svojich obľúbených produktov, ale aj osloviť nových spotrebiteľov.

Tento rok však kampaň priniesla okrem veľkých zliav aj iný rozmer. Svetový deň úsmevu využili na to, aby vyčarili úsmev aj niekomu inému. Keďže je spoločnosť biela perla® environmentálne založená a sami vo svojej výrobe využívajú mnoho ekologických princípov ako napr. solárnu energiu, recyklovateľné obaly, možnosť dodania produktov bez obalu, využívanie lokálnych materiálov a pod., spolupráca s environmentálne založenou základnou školou v Dolnom Smokovci bola pre nich prirodzeným krokom. „biela perla® tento rok oslavuje 25. narodeniny. Preto sme sa rozhodli využiť akciu Svetový deň úsmevu a vyčariť úsmev aj niekomu, kto to naozaj potrebuje. Spolupráca so základnou školou v Dolnom Smokovci sa vyvinula prirodzene, nakoľko sme chceli podporiť environmentálny projekt. Keďže naša spoločnosť sídli v blízkosti Vysokých Tatier, k prírode máme veľmi blízky vzťah. Škola v Dolnom Smokovci už dlhodobo vzdeláva deti v environmentálnych predmetoch, spolupracujú so zamestnancami TANAP-u, deti sa každoročne zúčastňujú projektu Čisté hory a pod. Sami sa snažíme o neustále rozvíjanie ekologických princípov vo výrobe, preto sme chceli podporiť deti vo vytvorení prirodzeného, pozitívneho vzťahu s prírodou,“ konštatuje Inés Peško.

Škole prispeli sumou 5 % z celkového obratu, ktorú investovali do výstavby altánku so záhradou. „Školská záhrada bude poskytovať prepojenie medzi učebnou látkou a praktickými činnosťami. Bude rozvíjať medzipredmetové vzťahy, starostlivosťou o záhradu posilňovať zodpovednosť, tímovú spoluprácu a aktivitu žiakov,“ teší sa riaditeľ základnej školy Ondrej Balogh.

 (zdroj: biela perla®) (zdroj: biela perla®)

biela perla® chce aj naďalej pomáhať tým, ktorí to najviac potrebujú. V budúcnosti by radi pomohli viacerým školám, nielen tým lokálnym. Podobnými aktivitami sa snažia poukázať na prepojenie prírody a starostlivosti o naše zdravie.

Ak vás zaujíma celý príbeh lokálneho výrobcu ústnej hygieny, viac sa dočítate na https://bielaperla.sk/o-nas.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy
  2. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna
  3. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí
  4. Plaťte, šetrite, investujte moderne – prehľadne a na pár ťuknutí
  5. Bezlepkové delikatesy od šéfkuchára svetových hviezd
  6. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným
  7. IAD Investičný Realitný Fond: Kooperativa mieri do Twin City C
  8. V predaji 3-izbových bytov vedie projekt v Dúbravke
  1. Sovy chránia lesy: LESY SR hlásia úspech s vtáčími búdkami
  2. Iónske alebo Dodekanské ostrovy? Grécke leto má stovky tvárí
  3. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy
  4. Šaca v Lige majstrov futbalovej medicíny
  5. Nové PLANEO už aj v Prešove! Zľava 10 % na všetko a mega tombola
  6. Nová predajňa PLANEO v Spišskej Novej Vsi
  7. Nové Planeo v Košiciach
  8. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna
  1. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným 9 462
  2. Hyundai má neodolateľné zľavy. Ušetríte tisícky eur 8 736
  3. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 5 606
  4. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 5 147
  5. V predaji 3-izbových bytov vedie projekt v Dúbravke 3 865
  6. Dá sa na Slovensku zbohatnúť poctivo? 3 644
  7. Bezlepkové delikatesy od šéfkuchára svetových hviezd 3 305
  8. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna 3 106
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

V rámci projektu bolo na území Lesnej správy Hrušov osadených 10 búdok.


30. máj

Nie je jedno, kam sa v Grécku vyberiete.


INZERCIA 30. máj
Laura Kovácsová, riaditeľka Mestskej nájomnej agentúry v Bratislave.

Sociálna inovácia pomôže rodinám k domovu a vás zbaví starostí s prenájmom.


INZERCIA 29. máj

Začiatkom mája tohto roka sa na štadióne Atletica Madrid uskutočnila výročná konferencia FIFA „Football Medicine: New Frontiers“.


28. máj
SkryťZatvoriť reklamu