SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Stierací žreb do detského sveta nepatrí

Národná lotériová spoločnosť TIPOS sa zapojila do tohtoročnej medzinárodnej kampane Gift Responsibly - Zodpovedné Darovanie.

(Zdroj: TIPOS)

Do kampane sa každoročne pridávajú viaceré lotériové spoločnosti, ako aj organizácie mimo hazardného priemyslu z celého sveta. Kampaň má vzdelávací charakter a jej cieľom je informovať o rizikách darovania stieracích žrebov deťom.

Stierací žreb nie je detský svet

Stieracie žreby patria medzi obľúbené drobné darčeky, ktorými môžeme urobiť radosť svojim najbližším. Ak by ste však premýšľali nad tým, že by mohli urobiť radosť aj deťom, mali by ste spozornieť. Žreby do rúk detí rozhodne nepatria, keďže tie vyhodnocujú riziko inak ako dospelí a existuje tak vyššie riziko vzniku závislosti. "Ak ich dospelý daruje dieťaťu, častokrát si neuvedomuje súvisiace riziká. Výskumy totiž ukazujú, že predčasné zapojenie detí do hazardných hier, vrátane stieracích žrebov, môže v neskoršom veku zvýšiť riziko vzniku problému s nadmerným hraním hazardných hier. Preto zvážte, aké darčeky darujete deťom," uviedla Adriana Podobová, hovorkyňa spoločnosti TIPOS. "Stieracie žreby sú skvelým darčekom – ale len pre dospelých," uzavrela Podobová.

Spoločnosť TIPOS sa zapojila do kampane GIFT RESPONSIBLY – ZODPOVEDNÉ DAROVANIE v rámci stratégie podpory zodpovedného hrania. Jedným z cieľov zodpovedného hrania je zvyšovať povedomie o preventívnych opatreniach a informovať o možných rizikách súvisiacich s hraním hazardných hier. "Spoločnosť TIPOS si uvedomuje, že deti a mladiství sú najviac ohrozenou skupinou z pohľadu hazardných hier. Napriek tomu, že predaj lotériových produktov je na Slovensku povolený až od 18 rokov, môžu sa aj oni prostredníctvom dospelých dostať k takejto forme zábavy. TIPOS preto realizuje viaceré opatrenia s cieľom ochrany detí a mladistvých, vzdeláva predajcov o princípoch zodpovedného hrania a dbá na označenie predajnej siete, ako aj marketingovej komunikácie minimálne symbolom "18+", vysvetlila Podobová a dodala, že aktuálnou kampaňou chce TIPOS apelovať hlavne na rodičov. "Je spoločensky žiadúce, aby rodičia neumožňovali deťom prísť do kontaktu s hazardom podobne ako s alkoholom, či s inými potenciálne návykovými látkami a činnosťami."

TIPOS – líder v oblasti zodpovedného hrania na Slovensku

Cieľom spoločnosti TIPOS je prevádzkovať svoje hry tak, aby boli pre hráčov atraktívne a prinášali im zábavu a radosť. Zároveň sa však spoločnosť snaží o vytvorenie a udržanie bezpečného hráčskeho prostredia a minimalizáciu negatívneho sociálneho dopadu hazardných hier na jednotlivca a celú spoločnosť.

V rámci stratégie zodpovedného hrania TIPOS spolupracuje aj s odbornými inštitúciami pôsobiacimi v oblasti prevencie a liečby hráčov, u ktorých boli identifikované problémy s hraním hazardných hier. Na webovej stránke spoločnosti, v sekcii Zodpovedné hranie, nájdu hráči okrem iného aj informácie o nástrojoch a zásadách zodpovedného hrania, ktorých dodržiavanie pomôže udržať hranie vždy pod kontrolou.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké
  2. S týmto smartfónom ti frajer na dovolenke urobí dokonalé fotky
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  4. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  5. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  6. Taxík lacnejší ako MHD? Podľa šéfa HOPINu to nedáva zmysel
  7. Odborník na reštaurovanie: Lacné úpravy ničia kamenné pamiatky
  8. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy?
  1. TIPOS spustil novú kampaň
  2. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  3. S týmto smartfónom ti frajer na dovolenke urobí dokonalé fotky
  4. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  5. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké
  6. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  7. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave
  8. Ku kybernetickej bezpečnosti prispejú aj dobrovoľné hlásenia
  1. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol 11 265
  2. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 8 643
  3. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave 6 735
  4. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 6 366
  5. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 4 866
  6. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live 3 298
  7. Z ruky do úst: Viete, koľko rodín nemá žiadnu finančnú rezervu? 3 245
  8. Detox pre vaše auto. Prejaví sa v spotrebe aj vo výkone 3 136
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

TIPOS spustil v čase futbalových Majstrovstiev Európy hráčov do 21 rokov novú kampaň.


3 h

Prichádza nová séria HONOR 400.


INZERCIA 13 h

TN live prináša aktuálne správy, aj úplne nové publicistické relácie.


INZERCIA 13 h

Jej ovocnú chuť poznáš, no vieš, že skrýva aj zaujímavé tajomstvo?


INZERCIA 13 h
SkryťZatvoriť reklamu