„Trackovanie“ hypotéky je realitou
Zobrať si hypotéku nie je pre väčšinu klientov bežnou záležitosťou. Keďže ide o sumy v desiatkach tisícoch EUR a doslova o strechu nad hlavou, vyžaduje si proces poskytnutia úveru aj dlhší čas. Od podania žiadosti o úver však klient nemá informácie, čo sa s požiadavkou deje. O stave posudzovania sa môže buď informovať sám alebo počkať na rozhodnutie banky. Práve pre väčší komfort klientov priniesla Tatra banka na slovenskom trhu jedinečnú funkcionalitu – sledovanie stavu žiadosti o hypotéku v mobilnej aplikácii Tatra banka.
„Úvery na bývanie sú v očiach klientov zložitejšie, viackrokové, a preto chcú mať klienti istotu, že všetko prebieha v poriadku,“ vysvetľuje Petra Koleníková, vedúca oddelenia zabezpečených úverov pre fyzické osoby v Tatra banke. „Pre zvýšenie komfortu a odstránenie obáv klientov prinášame novú funkcionalitu, ktorá umožní sledovať stav vybavovania hypotéky krok po kroku. Od vzniku konzultácie k úveru až do času prípravy zmluvnej dokumentácie," dodáva.
Informácie o hypotéke po ruke
Prehľadný sumár o svojej žiadosti nájdu klienti v novej verzii aplikácie Tatra banka. Uvidia tam všetky fázy, ktorými žiadosť aktuálne prechádza vrátane posúdenia dokladov, ohodnotenia nehnuteľnosti a schvaľovania úveru. Dozvedia sa tiež, kedy bol daný stav ukončený. Prehľad poskytuje aj zobrazenie parametrov žiadaného úveru. O dôležitých momentoch bude klient informovaný notifikáciou a rovnako tak, keď bude k žiadosti potrebná jeho súčinnosť. Klient môže navyše požiadať o kontaktovanie zo strany banky, a to priamo požiadavkou v rámci novej funkcionality. Hneď, ako to bude možné, spojí sa s ním pracovník, ktorý jeho žiadosť o úver rieši.
