SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Tento rok Slováci vyhrajú!

Zlatý Bažant spúšťa národnú súťaž o lístky na Majstrovstvá sveta v hokeji, hlavnou cenou bude auto Škoda Karoq Sportline.

(Zdroj: HEINEKEN)

Pivo a hokej opäť spoja národ. Spoločnosť HEINEKEN Slovensko štartuje so svojou značkou Zlatý Bažant súťaž k Majstrovstvám sveta v hokeji 2024. Partnerstvom so Slovenským zväzom ľadového hokeja sľubuje spoločnosť HEINEKEN Slovensko nielen radosť spojenú so sledovaním hokeja, ale aj z Národnej spotrebiteľskej súťaže, v ktorej bude hlavnou cenou auto Škodu Karoq Sportline. Súťažiť sa bude dať aj o lístky na Majstrovstvá v hokeji a iné atraktívne ceny.

Značka Zlatý Bažant predstavila začiatkom roka 2023 veľkú inováciu, po 25 rokoch uviedla na slovenský trh nový slovenský ležiak Zlatý Bažant 12 %. Novinka sa tešila u Slovákov veľkej obľube, ktorá sa odzrkadlila aj v predajoch. Práve spojenie najobľúbenejšieho slovenského piva s najobľúbenejším slovenským športom sú predpokladom na silné partnerstvo.

"Vyhrávajme spolu," je hlavným heslom Národnej spotrebiteľskej súťaže, ktorá štartuje už v pondelok 18. marca a potrvá do konca mája. Strategické partnerstvo značky Zlatý Bažant a Slovenského zväzu ľadového hokeja je založené na rovnakých hodnotách, ktorými sú úcta, radosť, spájanie, dôvera a cieľavedomosť. "Tešíme sa z nášho partnerstva so SZĽH a že skalným fanúšikom piva a hokeja môžeme aj tento rok opäť ponúknuť súťaž plnú skvelých cien. Tak ako naše pivo, aj hokej spája rodinu, priateľov či známych a my sa tešíme, že im tieto chvíle spoločného fandenia môžeme spríjemniť," hovorí marketingový riaditeľ spoločnosti HEINEKEN Slovensko Robert Kubička. Tohtoročné partnerstvo obľúbenej pivnej značky Zlatý Bažant so Slovenským Zväzom Ľadového hokeja (SZĽH) tak prinesie radosť, zábavu a skvelé ceny pred aj počas šampionátu.

Vďaka Národnej spotrebiteľskej súťaži k Majstrovstvám v hokeji 2024 budú môcť spotrebitelia vyhrať hlavnú výhru – Škodu Karoq Sportline, 240 lístkov na zápasy Majstrovstiev sveta v hokeji v Českej republike, 220 hokejových dresov a ďalšie zaujímavé ceny.

 (zdroj: HEINEKEN) (zdroj: HEINEKEN)

Fanúšikovia piva a hokeja sa môžu zapojiť do súťaže jednoducho, v obchodoch aj prevádzkach s čapovaným pivom. V obchodoch, supermarketoch, či na iných miestach predaja treba hľadať Zlatý Bažant so špeciálnym súťažným obalom. Ide o logo Národnej spotrebiteľskej súťaže 2024, ktoré zobrazuje hokejistu s heslom súťaže "Vyhrávajme spolu". Je umiestnené na produktoch Zlatý Bažant 12 %, Zlatý Bažant 10 %, Zlatý Bažant´73, a to na sklenenej fľaši alebo na plechovke.

Po zakúpení Zlatého Bažanta v súťažnom balení treba vyhľadať špeciálny hrací kód pod korunkou na fľaši a pod otváračom na plechovke. Kód je možné zaregistrovať do súťaže cez web www.sutaz.zlatybazant.sk. Čím viac kódov hráč zaregistruje, tým vyššiu šancu má na výhru v súťaži. Hlavná cena, auto Škoda Karoq Sportline, sa žrebuje zo všetkých zaslaných kódov po ukončení súťaže. Ostatné výhry sa žrebujú každý týždeň s tým, že lístky na zápasy sa žrebujú iba prvých 7 týždňov do začiatku majstrovstiev.

Vo vybraných prevádzkach dostanú hostia automaticky ku každému čapovanému pivu Zlatý bažant žreb s kódom, ktorý môžu rovnakým spôsobom zaregistrovať na súťažnom webe. Navyše počas trvania majstrovstiev budú prebiehať v prevádzkach akcie s okamžitými výhrami.

Národná spotrebiteľská súťaž štartuje už 18.3.2024. a trvá do konca Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji do 31.5.2024. Viac sa dozviete na webe: https://sutaz.zlatybazant.sk/sk.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 14 478
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 330
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 6 906
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 156
  5. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 807
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 562
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 431
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 2 132
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Historicky sa viac otváralo severu. Dodnes nesie jeho vizuálnu i mentálnu stopu.


INZERCIA 18. apr

Polyfunkčný dom na Južnej triede prinesie Košičanom aj malé námestie a moderný mestský priestor.


17. apr
Ilustračný obrázok výnimočných priestorov z Nivy Tower

Bratislava, marec 2025 - EQUILIBRIO sa etablovalo ako stabilný a hodnotovo ukotvený partner na realitnom trhu.


17. apr

Populárna doručovacia služba Wolt ocenila najúspešnejšie reštaurácie a obchody.


INZERCIA 17. apr
SkryťZatvoriť reklamu