SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Tento rok je v našich predajoch rekordný, hovorí co-CEO AAA AUTO

Petr Vaněček sa stal co-CEO a od februára vedie spoločnosť AURES Holdings.

(Zdroj: AURES Holdings)

Petr Vaněček sa stal co-CEO a od februára vedie spoločnosť AURES Holdings, prevádzkovateľa siete autocentier AAA AUTO a Mototechna spoločne s Karolínou Topolovou. Ako podľa Petra Vaněčka teraz vyzerá trh ojazdených áut na Slovensku? Aké sú najnovšie trendy v predaji a blízka aj vzdialenejšia budúcnosť obchodovania s vozidlami na sekundárnom trhu?

Ojazdené autá sa teraz predávajú veľmi dobre. Prečo je to tak?

Po niekoľkých rokoch vysokej inflácie nie je ekonomická situácia domácností taká dobrá, aby si ľudia mohli dovoliť kupovať nové vozidlá. Z tohto dôvodu sa ich záujem presúva k ojazdeným a zánovným autám a vďaka tomu sme za prvé dva mesiace tohto roku v našich autocentrách na Slovensku, v Česku a v Poľsku predali 16,5-tisíc áut, čo je rekord za celú dobu existencie AAA AUTO. V posledných 12 mesiacov sme dokonca už predali 100-tisíc áut a v priebehu tohto roka sa chystáme túto hranicu prekonať, a to minimálne o niekoľko tisíc vozidiel.

Ako sa dá predaj a taktiež výkup takého veľkého množstva áut efektívne zvládnuť?

Za posledných päť rokov sme investovali desiatky miliónov eur do digitalizácie spoločnosti. A to ako do interných procesov, tak do zlepšenia starostlivosti o zákazníkov, od výkupu, cez predaj, až k zákazníckemu centru a finančným službám. Zapojili sme moderné technológie, ktoré sme si sami vyvinuli, vrátane nástrojov využívajúcich strojové učenie a generatívnu umelú inteligenciu.

Petr Vaněček. (zdroj: AURES Holdings) Petr Vaněček. (zdroj: AURES Holdings)

Kde sa takéto technológie najviac uplatnia?

Vďaka našej výkupnej aplikácii máme neustále prehľad o ponuke na trhu vo všetkých štátoch, kde pôsobíme, vrátane krajín západnej Európy. Tam nakupujeme kvalitné vozidlá, ktoré na našom trhu chýbajú. Táto aplikácia využíva strojové učenie a AI, aby vytipovala vozidlá za najlepšie ceny, ktoré budú pre našich zákazníkov atraktívne. V zákazníckom centre zase využívame generatívnu umelú inteligenciu na komunikáciu so záujemcami o kúpu auta. V marketingu využívame AI pri tvorbe popisov jednotlivých áut v ponuke.

K moderným technológiám sa radí aj elektromobilita. Ako ste na ňu v "áčkach" pripravení?

Pretože chceme byť v obchodovaní s použitými elektromobilmi na vrchole, vytvorili sme už pred časom špeciálny tím, ktorý sa venuje všetkým aspektom elektromobility naprieč celou firmou. Kľúčovým faktorom pre úspešný predaj je maximálna transparentnosť pri uvádzaní stavu elektromobilu, čo robíme pri každom elektrickom aute na našom webe. Myslím, že sme v tomto momentálne pred konkurenciou veľmi ďaleko. Okrem ukazovateľa SoH (stav zdravia batérie) zverejňujeme napríklad aj skutočné dojazdy auta v rôznych ročných obdobiach v meste, na diaľnici a v kombinovanej prevádzke, ale aj dobu nabíjania s využitím rôznych typov nabíjacích staníc.

V poslednej dobe sa zvyšuje záujem o ojazdené autá aj z radov podnikateľov, živnostníkov a firiem. Pozorujete tento trend aj u vás?

Podľa viacerých prieskumov už prestáva byť zánovné ojazdené vozidlo vo fleetových vozidlách tabu. To môžeme vidieť aj na našich výsledkoch. Koncom minulého roka tvorili "firemní" zákazníci vyše 15 percent klientov celej spoločnosti. Medziročne počet predaných vozidiel v segmente B2B vzrástol na Slovensku o 9 %. Vzrástlo aj percento tých, ktorí si auto kupujú na úver. Obsluhujeme ako firmy do obratu 1,2 milióna eur, ktorých je 45 percent, tak aj korporátnych zákazníkov s obratom okolo 60 miliónov eur. Kľúčové je pre firmy, ale samozrejme aj pre bežných zákazníkov to, že ku všetkým autám teraz poskytujeme zadarmo overenie ich histórie od nezávislej spoločnosti Registra prevádzkových záznamov vozidiel a nákup je tak úplne bezpečný.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Detox pre vaše auto. Prejaví sa v spotrebe aj vo výkone
  2. Poškodené čelné sklo? Vieme ako si ho dáte do poriadku aj bez spoluúčasti
  3. Z ruky do úst: Viete, koľko rodín nemá žiadnu finančnú rezervu?
  4. Dubová alej prichádza s dostupnejším bývaním na predmestí
  5. Známy šéfkuchár radí: Takto budú bezlepkové pagáče dlhšie mäkké
  6. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol
  7. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  8. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  1. KVITOK® – prírodná kozmetika zo srdca východného Slovenska
  2. Slovo HAUS znamená dom, budova, firma. Je to aj domov
  3. Doma v záhrade je najčítanejší mesačník na Slovensku
  4. Známy šéfkuchár radí: Takto budú bezlepkové pagáče dlhšie mäkké
  5. Z ruky do úst: Viete, koľko rodín nemá žiadnu finančnú rezervu?
  6. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol
  7. Dubová alej prichádza s dostupnejším bývaním na predmestí
  8. Poškodené čelné sklo? Vieme ako si ho dáte do poriadku
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 17 557
  2. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 7 412
  3. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol 6 230
  4. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 711
  5. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 4 746
  6. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 605
  7. Plátené tašky a opakované použitie 4 222
  8. Detox pre vaše auto. Prejaví sa v spotrebe aj vo výkone 2 964
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Jej domovom je obec Udavské pri Humennom, kde denne vzniká takmer 350 produktov.


4 h

V nemčine napríklad haushalten znamená dobre gazdovať, hospodáriť.


4 h

Snažia sa prežiť od výplaty do výplaty – čo im bráni ušetriť si na horšie časy?


INZERCIA 19 h

Vyšlo júnové číslo obľúbeného magazínu.


INZERCIA 19 h
SkryťZatvoriť reklamu