SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Panta Rhei v rebríčku obľúbených značiek poskočila z 15. miesta

Panta Rhei v rebríčku obľúbených značiek poskočila z 15. miesta na 2.

(Zdroj: Panta Rhei)

Najväčšia sieť slovenských kníhkupectiev Panta Rhei sa v hodnotení Najobľúbenejších značiek zákazníkov na Slovensku za rok 2023 umiestnila 2. mieste. Pre Panta Rhei je to výrazný posun z minuloročného 15. miesta v rebríčku, ktorý kompletizuje spoločnosť KPMG. Ako jedna z mála spoločností si Panta Rhei v porovnaní s minulým rokom vylepšila aj index hodnotenia zákazníckej skúsenosti.

"Tento výsledok nás určite teší. Najmä preto, že sa nám z minuloročného 15. miesta podarilo posunúť na druhú priečku. Optimizmom nás napĺňa aj to, že v hodnotení zákazníckej skúsenosti sme za víťazom zaostali iba o pár stotín. Chcel by som všetkým kolegom v našich 61 kníhkupectvách poďakovať za ich obetavú prácu a za to, že pre našich zákazníkov vytvárajú príjemné prostredie, kam sa radi vracajú nielen kvôli knihám, ale aj kvôli atmosfére," hovorí generálny riaditeľ Panta Rhei Martin Hromkovič.

Generálny riaditeľ Panta Rhei Martin Hromkovič. (zdroj: Panta Rhei) Generálny riaditeľ Panta Rhei Martin Hromkovič. (zdroj: Panta Rhei)

Do 7. ročníka prieskumu bolo zaradených 146 značiek a zúčastnilo sa ho 2513 zákazníckych respondentov. Hodnotenie zákazníckej skúsenosti ovplyvnila ekonomická situácia a inflácia. K výraznému poklesu hodnotenia značiek došlo nielen na Slovensku, ale aj naprieč väčšinou z 21 krajín, ktoré boli súčasťou prieskumu.

"Celkovo zákaznícka skúsenosť na Slovensku v roku 2023 poklesla o - 3,6 %. Podieľalo sa na tom mnoho faktorov, medzi hlavné patrí inflácia a s ňou spojené zvyšovanie cien. Makroekonomická situácia vo všeobecnosti zohráva zásadnú úlohu pri formovaní správania zákazníkov a ich skúsenosťou so značkami. Potvrdzujú to aj výsledky prieskumu, kde až 90 % respondentov uviedlo, že stúpajúce životné náklady majú v súčasnosti veľký vplyv na ich nákupné správanie a rozhodovanie," uvádza sa v správe KPMG.

Najobľúbenejšie značky zákazníkov na Slovensku pre rok 2023:

  1. Martinus
  2. Panta Rhei
  3. Fio Banka
  4. dm drogerie markt
  5. Packeta
  6. Max
  7. Teta Drogérie
  8. com
  9. IKEA
  10. Pilulka.sk

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Detox pre vaše auto. Prejaví sa v spotrebe aj vo výkone
  2. Poškodené čelné sklo? Vieme ako si ho dáte do poriadku aj bez spoluúčasti
  3. Z ruky do úst: Viete, koľko rodín nemá žiadnu finančnú rezervu?
  4. Dubová alej prichádza s dostupnejším bývaním na predmestí
  5. Známy šéfkuchár radí: Takto budú bezlepkové pagáče dlhšie mäkké
  6. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol
  7. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  8. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  1. Doma v záhrade je najčítanejší mesačník na Slovensku
  2. Známy šéfkuchár radí: Takto budú bezlepkové pagáče dlhšie mäkké
  3. Z ruky do úst: Viete, koľko rodín nemá žiadnu finančnú rezervu?
  4. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol
  5. Dubová alej prichádza s dostupnejším bývaním na predmestí
  6. Poškodené čelné sklo? Vieme ako si ho dáte do poriadku
  7. Príbeh firmy, ktorá si získala celé Slovensko
  8. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 17 481
  2. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 6 361
  3. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 702
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 594
  5. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 4 558
  6. Plátené tašky a opakované použitie 4 182
  7. Detox pre vaše auto. Prejaví sa v spotrebe aj vo výkone 2 035
  8. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 2 003
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Snažia sa prežiť od výplaty do výplaty – čo im bráni ušetriť si na horšie časy?


INZERCIA 7 h

Vyšlo júnové číslo obľúbeného magazínu.


INZERCIA 7 h
Nové byty v Dubovej aleji na predmestí Bratislavy so zvýhodneným financovaním

Zabudnite na bratislavské ceny. Komfortné bývanie nájdete za hranicou mesta.


INZERCIA 7 h
Vyskúšajte tipy od šéfkuchára svetových hviezd

Peter Varga už varil pre Beyoncé, Justina Biebera aj pre Jennifer Aniston.


INZERCIA 7 h
SkryťZatvoriť reklamu