SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Panta Rhei v rebríčku obľúbených značiek poskočila z 15. miesta

Panta Rhei v rebríčku obľúbených značiek poskočila z 15. miesta na 2.

(Zdroj: Panta Rhei)

Najväčšia sieť slovenských kníhkupectiev Panta Rhei sa v hodnotení Najobľúbenejších značiek zákazníkov na Slovensku za rok 2023 umiestnila 2. mieste. Pre Panta Rhei je to výrazný posun z minuloročného 15. miesta v rebríčku, ktorý kompletizuje spoločnosť KPMG. Ako jedna z mála spoločností si Panta Rhei v porovnaní s minulým rokom vylepšila aj index hodnotenia zákazníckej skúsenosti.

"Tento výsledok nás určite teší. Najmä preto, že sa nám z minuloročného 15. miesta podarilo posunúť na druhú priečku. Optimizmom nás napĺňa aj to, že v hodnotení zákazníckej skúsenosti sme za víťazom zaostali iba o pár stotín. Chcel by som všetkým kolegom v našich 61 kníhkupectvách poďakovať za ich obetavú prácu a za to, že pre našich zákazníkov vytvárajú príjemné prostredie, kam sa radi vracajú nielen kvôli knihám, ale aj kvôli atmosfére," hovorí generálny riaditeľ Panta Rhei Martin Hromkovič.

Generálny riaditeľ Panta Rhei Martin Hromkovič. (zdroj: Panta Rhei) Generálny riaditeľ Panta Rhei Martin Hromkovič. (zdroj: Panta Rhei)

Do 7. ročníka prieskumu bolo zaradených 146 značiek a zúčastnilo sa ho 2513 zákazníckych respondentov. Hodnotenie zákazníckej skúsenosti ovplyvnila ekonomická situácia a inflácia. K výraznému poklesu hodnotenia značiek došlo nielen na Slovensku, ale aj naprieč väčšinou z 21 krajín, ktoré boli súčasťou prieskumu.

"Celkovo zákaznícka skúsenosť na Slovensku v roku 2023 poklesla o - 3,6 %. Podieľalo sa na tom mnoho faktorov, medzi hlavné patrí inflácia a s ňou spojené zvyšovanie cien. Makroekonomická situácia vo všeobecnosti zohráva zásadnú úlohu pri formovaní správania zákazníkov a ich skúsenosťou so značkami. Potvrdzujú to aj výsledky prieskumu, kde až 90 % respondentov uviedlo, že stúpajúce životné náklady majú v súčasnosti veľký vplyv na ich nákupné správanie a rozhodovanie," uvádza sa v správe KPMG.

Najobľúbenejšie značky zákazníkov na Slovensku pre rok 2023:

  1. Martinus
  2. Panta Rhei
  3. Fio Banka
  4. dm drogerie markt
  5. Packeta
  6. Max
  7. Teta Drogérie
  8. com
  9. IKEA
  10. Pilulka.sk

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 16 399
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 474
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 220
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 159
  5. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 751
  6. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 747
  7. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 690
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 1 925
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Historicky sa viac otváralo severu. Dodnes nesie jeho vizuálnu i mentálnu stopu.


INZERCIA 18. apr

Polyfunkčný dom na Južnej triede prinesie Košičanom aj malé námestie a moderný mestský priestor.


17. apr
Ilustračný obrázok výnimočných priestorov z Nivy Tower

Bratislava, marec 2025 - EQUILIBRIO sa etablovalo ako stabilný a hodnotovo ukotvený partner na realitnom trhu.


17. apr

Populárna doručovacia služba Wolt ocenila najúspešnejšie reštaurácie a obchody.


INZERCIA 17. apr
SkryťZatvoriť reklamu