SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Novinky dm značiek Balea a dmBio zabodovali

Novinky dm značiek Balea a dmBio zabodovali v 13. ročníku programu Voľba spotrebiteľov.

(Zdroj: dm drogerie markt)

Program oceňujúci najlepšie novinky roka počas májového galavečera potešil dm dvoma víťazstvami: prvenstvo vo svojich kategóriách si odniesli výrobky značiek Balea a dmBio.

Marketingový program Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka zavŕšil svoj trinásty rok sledovania inovatívnych produktov a produktových radov ponúkaných slovenským zákazníkom májovým galavečerom, kde predstavil víťazov tohto ročníka. Prihlásených adeptov hodnotila v prvom kole odborná porota tvorená zástupcami z oblasti retailu, výroby a komunikácie, v ďalšom kole už o víťazoch rozhodovala reprezentatívna vzorka tvorená 2000 respondentmi.

V dm drogerie markt zákazníci nájdu celkovo až 31 vlastných dm značiek: najobľúbenejšou medzi nimi je Balea, ktorá reprezentuje produkty kvalitnej starostlivosti o telo, pleť aj vlasy za dostupnú cenu. Oceňované bývajú pravidelne aj vo Voľbe spotrebiteľov, kde si v posledných ročníkoch priazeň získali napríklad pleťové sérum Niacinamide, sprchovacie gély natural beauty vo viacerých vôňach aj pleťové sérum Vitamin C. V tomto ročníku respondenti ako najlepšie v kategórii Vlasová kozmetika hodnotili sérum na poškodené vlasy Plex Care z produktového radu Balea Professional.

Zaujímavosťou je, že okrem predstavovania noviniek prechádzala od jari 2023 značka Balea relaunchom, ktorým menila logo, no najmä celkový dizajn obalov. "Pri redizajne obalov bolo ako zvyčajne zámerom optimalizovať obalové materiály výrobkov. Vďaka prispôsobeniu uzáverov šampónov a balzamov na vlasy Professional sa nám podarí len v rámci slovenského trhu znížiť množstvo nasadených plastov o 0,34 tony a prepracovaním túb týchto výrobkov ušetriť približne 2,1 tony plastu," približuje efektivitu malých zmien Elena Černáčková, asistentka nákupu značiek dm.

Za víťaza v kategórii Prísady na varenie si hodnotiaci spotrebitelia zvolili vegánsky výrobok značky dmBio. Tá v dm označuje potraviny z biologického poľnohospodárstva, ktorých pretrvávajúcu kvalitu zaručujú pravidelné kontroly zloženia aj výrobných procesov. Zameriava sa nielen na vegetariánov, vegánov či ľudí s potravinovými intoleranciami, ale aj na všetkých, ktorým pri výbere potravín záleží na udržateľnosti ich procesu výroby či spracovania. "V roku 2023 uviedla značka dmBio na trh viaceré inovatívne a trendové novinky a v septembri bolo jednou z nich práve ocenené dmBio kokosové mlieko so zázvorom a citrónovou trávou," vyjadrila sa asistentka nákupu značiek dm Lenka Ferová. "Táto priazeň nás veľmi teší a je pre nás príjemným povzbudením do toho, aby sme naďalej do svojich regálov prinášali okrem drogérie aj nové, zaujímavé a kvalitné potraviny."

Prehľad ocenených výrobkov dm drogerie markt

Víťaz v kategórii Prísady na varenie
DmBio kokosové mlieko s citrónovou trávou a zázvorom 400 ml BIO
Uvedenie na trh: 09/2023
Cena: 2,15 € (0,54 € za 100 ml)

 (zdroj: dm drogerie markt) (zdroj: dm drogerie markt)

Milovníci exotickej kuchyne si prídu na svoje s kokosovým mliekom s citrónovou trávou a zázvorom od dmBio. Na jeho výrobu sa používajú čerstvé kokosové orechy zo Srí Lanky, tradične šetrne spracované – celkom bez prísad. Vďaka 60-percentnému podielu výťažku z jadier čerstvých kokosových orechov má pravú kokosovú chuť. Je vhodné na prípravu exotických jedál, kokteilov, koláčov, dezertov a zmrzliny. Okrem toho je ideálnou alternatívou smotany.

Víťaz v kategórii Vlasová kozmetika
Balea Professional sérum na poškodené vlasy Plex Care 50 ml
Uvedenie na trh: 11/2023
Cena: 3,15 €

 (zdroj: dm drogerie markt) (zdroj: dm drogerie markt)

Bezoplachové sérum na poškodené vlasy Plex Care od značky Balea Professional vďaka svojmu účinnému zloženiu s trojitým proteínovým komplexom a aminokyselinami posilňuje vlasy a zároveň zamedzuje štiepeniu končekov. Okrem intenzívneho ošetrenia chráni vlasy aj pred poškodením vysokou teplotou – až do 220°C.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 16 490
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 493
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 240
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 159
  5. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 790
  6. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 754
  7. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 700
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 1 900
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Historicky sa viac otváralo severu. Dodnes nesie jeho vizuálnu i mentálnu stopu.


INZERCIA 18. apr

Polyfunkčný dom na Južnej triede prinesie Košičanom aj malé námestie a moderný mestský priestor.


17. apr
Ilustračný obrázok výnimočných priestorov z Nivy Tower

Bratislava, marec 2025 - EQUILIBRIO sa etablovalo ako stabilný a hodnotovo ukotvený partner na realitnom trhu.


17. apr

Populárna doručovacia služba Wolt ocenila najúspešnejšie reštaurácie a obchody.


INZERCIA 17. apr
SkryťZatvoriť reklamu