SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Košík.sk dnes vstúpil na slovenský trh

Zaujať chce veľkými nákupmi za výhodné ceny.

(Zdroj: Košík.sk)

Online supermarket Košík expanduje! Po úspechu v trinástich českých krajoch, kde obsluhuje takmer 7 miliónov zákazníkov, prišiel aj na Slovensko.

Výhody online nakupovania, možnosť nákupu viacerých produktov za menej peňazí, tzv. Multikup, či výhodné týždenné akcie si už čoskoro budú môcť užívať zákazníci vo viacerých slovenských regiónoch. Koncom mája Košík sprístupnil svoje služby obyvateľom Bratislavy, Zvolena a ich okolia.

Počas nasledujúcich mesiacov bude Košík postupne k dispozícii aj pre zákazníkov z Banskej Bystrice, Žiliny, Nitry, Trnavy, Košíc a Prešova a ich okolia. Pohodlné nakupovanie a výber z ponuky vyše 9 000 produktov tak bude dostupný väčšine Slovákov.

Pohodlné a výhodné doručenie osloví aj tých, ktorí online nákupy zatiaľ nepoznajú

Nákup vám kuriér doručí až k dverám, a to kedykoľvek od 7:00 do 22:00 hod. V prípade, že vaša objednávka dosiahne cenu 50 €, dopravu máte zadarmo. Pri menších nákupoch začínajú ceny dopravy od 0,99 € pri 2-hodinovom slote, čo sa v porovnaní s časom a energiou vynaloženými na nakupovanie v špičke po práci alebo v zhone pred odchodom do práce stále oplatí každému, pre koho je efektívne strávený čas prioritou.

Týmto konceptom chce Košík osloviť približne 2 milióny zákazníkov a naučiť ich, že vybaviť veľký nákup pohodlne, efektívne, výhodne a kvalitne je možné aj bez toho, aby museli merať cestu do jedného alebo viacerých supermarketov. Cenová stratégia je nastavená tak, aby veľký nákup obsahujúci ovocie, zeleninu, čerstvé aj trvanlivé potraviny či drogériu stál rovnako alebo menej ako v kamenných supermarketoch či iných online predajniach.

"Chceme ukázať, ako podľa nás vyzerá budúcnosť pohodlného nakupovania a najmä to, že je to štandard, ktorý si môže dovoliť každý. Samozrejme, túto možnosť chceme predstaviť čo najväčšiemu počtu Slovákov. Uvedomujeme si, že množstvo domácností stále nie je úplne pripravených prejsť výlučne na online nakupovanie. Veríme však, že keď Košík vyskúšajú, stane sa ich pravidelným partnerom, na ktorého sa budú môcť vždy spoľahnúť," hovorí Robert Brejc, International director spoločnosti Košík.sk.

Distribúcia a logistika pod kontrolou

Distribúcia potravín je logisticky náročná disciplína, v ktorej sa rýchlosť a presnosť musia kombinovať s najvyššími štandardmi manipulácie s tovarom. Dodanie tovaru koncovým zákazníkom zabezpečuje, rovnako ako aj v Českej republike, technologicko-logistická spoločnosť DODO, ktorej kuriéri doručujú nákup už od 3 hodín po objednaní. Navyše, v mobilnej aplikácii môžete sledovať aktuálny stav objednávky a polohu kuriéra.

"S Košík.cz doručujeme nákupy do českých domácností už roky a sme veľmi radi, že môžeme našu vzájomnú spoluprácu preniesť aj na Slovensko. Veríme, že slovenskí zákazníci si nákupy na Košík.sk obľúbia, a to aj vďaka rýchlemu, presnému a kvalitnému doručeniu," hovorí Ivo Velíšek, generálny riaditeľ spoločnosti DODO pre Českú republiku a Slovensko.

Prepravným autám na slovenských cestách bude dominovať fialová farba. Hravé logo dopĺňa bochník chleba, ktorý má v sebe šikovne zašifrovanú pozitívnu emóciu v podobne skrytého smejúceho sa smajlíka. "Prajeme si, aby sa náš fialový brand stal synonymom príjemného, výhodného a hlavne pohodlného nakupovania vo veľkom," dopĺňa Klára Tanzerová, marketingová riaditeľka spoločnosti Košík.sk.

Košík.sk spolupracuje so spoločnosťou METRO. Zaujať chce cenami, najlepším mäsom a rybami na trhu

Z hľadiska sortimentu má plnú dôveru online supermarketu Košík.sk jeho strategický partner METRO, ktorý bude Košík podporovať v expanzii prostredníctvom všetkých svojich regionálnych predajní. "Po zahájení úspešnej spolupráce v roku 2021 v Českej republike, po ktorej v roku 2022 nasledovalo Bulharsko, METRO rozširuje svoju spoluprácu ako hlavný dodávateľský partner pre Košík.sk aj na Slovensko. Tento krok je v súlade s veľkoobchodnou stratégiou spoločnosti a ďalej podporí naše ambície ohľadne rastu," vysvetľuje Romain Vincent, generálny riaditeľ METRO Slovakia.

Košík garantuje najvyššiu kvalitu produktov na trhu najmä pri čerstvom mäse a rybách. Online supermarketu Košík.sk záleží na spokojnosti a dôvere zákazníkov, v prípade nespokojnosti preto ponúka unikátnu možnosť rýchlej online reklamácie. Za každú reklamovanú položku vráti Košík zákazníkovi kredity, ktoré bude môcť použiť ako zľavu na ďalší nákup.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. S týmto smartfónom ti frajer na dovolenke urobí dokonalé fotky
  2. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  4. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  5. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  6. Taxík lacnejší ako MHD? Podľa šéfa HOPINu to nedáva zmysel
  7. Odborník na reštaurovanie: Lacné úpravy ničia kamenné pamiatky
  8. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy?
  1. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  2. TIPOS spustil novú kampaň
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  4. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké
  5. S týmto smartfónom ti frajer na dovolenke urobí dokonalé fotky
  6. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  7. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  8. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave
  1. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol 11 442
  2. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave 6 856
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live 5 665
  4. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 4 779
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 4 569
  6. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké 3 957
  7. Z ruky do úst: Viete, koľko rodín nemá žiadnu finančnú rezervu? 3 289
  8. Známy šéfkuchár radí: Takto budú bezlepkové pagáče dlhšie mäkké 3 223
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Bez animácií i hlučných večierkov. Dovolenkujte v hoteloch pre dospelých.


INZERCIA 5 h

TIPOS spustil v čase futbalových Majstrovstiev Európy hráčov do 21 rokov novú kampaň.


20 h

Prichádza nová séria HONOR 400.


INZERCIA 12. jún

TN live prináša aktuálne správy, aj úplne nové publicistické relácie.


INZERCIA 12. jún
SkryťZatvoriť reklamu