SME

Metropolis si vyberá. Obchodné priestory nepredá hocikomu

Novostavba v tvare písmena M smeruje k dokončeniu a nedávno spustila aj predaj obchodných prevádzok.

Zvolila pritom iný postup, ako mnohí iní developeri v Bratislave.

Metropolis sa od samotného začiatku profiluje ako prémiové bývanie - a to tak lokalitou, ako aj kvalitou použitých materiálov a technológií.

Záujemcov pozorne vyberajú

Vysoký štandard si chce projekt udržať aj čo sa týka obchodných priestorov. Sú totiž súčasťou hlavnej promenády, ktorá bude viesť cez downtown. Predstavujú teda to najlepšie, čo v tejto oblasti možno pre podnikateľov nájsť. Prevádzok bude málo, a tak je zodpovednosť developera o to vyššia.

„Keby sme chceli, väčšinu prevádzok už máme predaných. My sme sa ale rozhodli inak. Ide o naozaj lukratívne miesto, o tepnu bratislavského downtownu. Každú ponuku veľmi pozorne a dôsledne vyhodnocujeme, a to z rôznych pohľadov,” vysvetľuje Sebastien Dejanovski, spoluzakladateľ developerskej spoločnosti MINT, ktorá stojí za projektom Metropolisu.

Dve rovnaké prevádzky v Metropolise nebudú

Zaujíma ich história záujemcu či jeho skúsenosti s podnikaním v danej oblasti. Chcú sa totiž vyhnúť tomu, aby sa prevádzky často menili. Zvažujú prirodzene aj predmet činnosti. Aktuálne je už isté, že v Metropolise bude cukráreň s kaviarňou, kaderníctvo a nechtové štúdio.

Developer sa zároveň rozhodol, že v Metropolise obmedzí rovnaké typy prevádzok. Nepredá tak priestor napríklad trom kaviarňam či kaderníctvam.

„Chceme “našich” klientov podporiť v tom, aby ich prevádzky boli úspešné. Zároveň nám ide o rôznorodosť služieb pre obyvateľov Metropolisu a okolia.”

Priestory, ktoré sú zároveň investíciou

Metropolis ponúka spolu len 16 obchodných priestorov, a tak si môže takúto stratégiu dovoliť. Tieto priestory sú vo veľkosti od 50 m² až do 222 m² a dajú sa vzájomne prepájať podľa potrieb budúcich majiteľov. Cena obchodných a kancelárskych priestorov začína na 3 930 eur za meter štvorcový bez DPH.

Vďaka svojej lokalite sú nielen miestom pre biznis, ale aj dobrou investíciou do budúcnosti. Bulvár bude centrom bratislavského downtownu aj po dostavaní všetkých ostatných projektov v okolí. Nové centrum Bratislavy je pritom časťou s najvyššou kúpyschopnosťou obyvateľov.

Jednotný dizajn aj pohodlné parkovanie

„Samozrejmosťou je pre nás dôraz na dizajn. Výklady a označenia prevádzok budú jednotné. Tónované veľkoformátové presklenia sú elegantné, a zároveň si vďaka nim interiér zachová komornú atmosféru. Presne o to nám išlo,” vysvetľuje developer.

Výhodou je aj parkovanie. Miesta môžu majitelia prevádzok zabezpečiť svojim klientom v bezprostrednej blízkosti.

Do Metropolisu sa hodí beauty salón či právnická kancelária

Na otázku, aké ďalšie prevádzky by mu zapadli do konceptu Metropolisu je podľa Sebastiena Dejanovskeho široká odpoveď. Ide mu o to, aby boli dlhodobo úspešné a priniesli tejto štvrti pridanú hodnotu.

„Vieme si predstaviť právnickú alebo inú kanceláriu, kliniku krásy, masáže, predajňu gurmánskych potravín, prípadne iné prevádzky, ktoré do lokality prinesú top produkty alebo služby.”

V tesnom okolí vznikne viac ako 4 000 bytov a pre ich obyvateľov bude podľa developera prínosom mať tieto služby na pešiu vzdialenosť. „O to viac, že downtown je veľmi udržiavené prostredie a prechádzka po ňom je príjemným relaxom a spestrením dňa.”

Obchodné priestory sú určené primárne na predaj. Ak záujemca nemá dostatok financií, sales tím Metropolisu pomáha v konkrétnych prípadoch aj v párovaní s investičným klientom.

Viac o podnikaní v Metropolise

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Viacgeneračné rodiny: Slovenský recept na hádky?
  2. Na toto by ste sa mali vo svojej obľúbenej krčme opýtať
  3. Dieťa, ktoré cíti záujem, má odvahu učiť sa
  4. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia
  5. Srí Lanka, Thajsko, Japonsko. Kde vás Ázia prekvapí najviac?
  6. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus
  7. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí
  8. Union drží prvenstvo v dostupnosti zdravotnej starostlivosti
  1. Dieťa, ktoré cíti záujem, má odvahu učiť sa
  2. Na toto by ste sa mali vo svojej obľúbenej krčme opýtať
  3. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia
  4. Na začiatku ledva naškrabali 700 eur, dnes majú miliónové tržby
  5. Srí Lanka, Thajsko, Japonsko. Kde vás Ázia prekvapí najviac?
  6. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus
  7. Sú prípravky na imunitu len vyhodené peniaze?
  8. FameL GmbH: Náhrada škody bez rizika nákladov
  1. Čo urobiť, keď sa na stene objaví trhlina? Farba ju nezachráni 9 491
  2. Cukrovar mení Trnavu na miesto, kde sny ožívajú 5 996
  3. Skládky nechceme, no moderných riešení sa obávame 5 103
  4. Hodnotenie profesionála: Aká je dovolenka v neznámom Bahrajne? 4 728
  5. Na začiatku ledva naškrabali 700 eur, dnes majú miliónové tržby 4 490
  6. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí 3 862
  7. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus 3 715
  8. Jeden stavbár, druhý mikrobiológ. Bratia zvalcovali trh 3 519
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Týchto 15 hodín na nochách ma zmenilo.


INZERCIA 2 h
Zuzana a Peter Berovci

Autori učebníc Berovci radia rodičom, ako zvládnuť návrat do školy.


INZERCIA 2 h

Týchto 15 hodín na nochách ma zmenilo.


INZERCIA 2 h

Smart hodinky sa neoplatí predávať, tvrdia.


INZERCIA 6. sep
SkryťZatvoriť reklamu