SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

AI ChatBot GCHAT 3.0 prináša novú verziu pre weby a eshopy

Slovenská firma GCHAT nedávno predstavila tretiu verziu svojho AI ChatBota.

(Zdroj: GCHAT)

Slovenská firma GCHAT, ktorá sa špecializuje na zlepšenie online zákazníckej podpory pre webové stránky a eshopy pomocou umelej inteligencie, nedávno predstavila tretiu verziu svojho AI ChatBota. Tento systém nielen odpovedá na otázky používateľov, ale aj zbiera kontaktné údaje a podporuje efektívnu komunikáciu so zákazníkom.

Vznik novej verzie na základe skúseností a požiadaviek zákazníkov

Na základe skúseností a požiadaviek zákazníkov firma vytvorila novú verziu 3.0. CEO projektu Ondrej Pruška poskytol detaily o novinkách. "Od samotného začiatku myšlienky vytvoriť AI ChatBota sme sa sústredili na vylepšenie online podpory zákazníkom a zvýšenie zberu kontaktných informácií, čo sa nám aj úspešne darí," uviedol.

AI ChatBot GCHAT prešiel počas svojho vývoja výraznými zmenami. Aktuálna verzia 3.0 prináša funkcie, ktoré sú na trhu veľmi žiadané. Systém teraz ponúka napríklad hybridnú mobilnú aplikáciu, ktorá kombinuje klasický Live Chat a umelú inteligenciu. Zákazníci môžu cez textovú správu požiadať o spojenie s live podporou, ktorá dostáva notifikácie do mobilnej aplikácie. Táto podpora je žiadaná na základe kľúčových slov počas komunikácie s umelou inteligenciou a prepojenie na live operátora je dostupné v aplikácii aj v dashboarde pre náročnejších klientov.

 (zdroj: GCHAT) (zdroj: GCHAT)

Niektoré z mnohých funkcií, na ktorých práve pracujú

  • Prediktívna komunikácia: Prediktívna AI komunikácia s používateľom na základe jeho správania sa na eshope. Táto funkcia umožní chatbotovi lepšie porozumieť potrebám zákazníka a poskytovať mu relevantné informácie a odporúčania.
  • AI rezervačný systém: Poskytnutie automatizovaného systému rezervácií vedeného umelou inteligenciou. Tento systém umožní zákazníkom jednoducho a efektívne rezervovať služby alebo produkty priamo cez chatbota.
  • Spracovanie objednávok pomocou ChatBota: Automatizácia procesu spracovania objednávok. Táto funkcia umožní zákazníkom rýchlo a efektívne spracovať objednávky priamo cez chatbota, čím sa zvýši pohodlie a spokojnosť zákazníkov.

Budúcnosť projektu GCHAT

V súčasnosti tímy vyvíjajú niekoľko softvérových nástrojov určených pre podnikateľov, ktoré sa zameriavajú na zlepšenie marketingu, získavanie leadov a zvýšenie predajov. Tieto nástroje budú postupne integrované do projektu GCHAT. Cieľom je dosiahnuť robustné a efektívne riešenia pod jednou strechou, ktoré umožnia podnikom optimalizovať ich predajné procesy a dosiahnuť lepšie obchodné výsledky. Integrácia týchto nástrojov do systému bude realizovaná s dôrazom na používateľskú prívetivosť.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  2. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  3. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu
  4. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  5. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  6. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  7. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  8. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  1. Ktoré signály tela predpovedajú mŕtvicu
  2. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  3. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  4. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu
  5. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  6. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  7. Zlatý sen vo vzduchu
  8. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  1. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 8 190
  2. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 7 730
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 834
  4. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii 4 828
  5. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 3 406
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 3 061
  7. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 923
  8. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu 2 403
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Májový magazín zdravia je už v predaji, noví predplatitelia od nás dostanú darček!


INZERCIA 18 h

Na realitnom trhu sa objavila novinka – developer Čerešní zhodnotí domáce úspory.


INZERCIA 18 h

Chutia ako domov, sú čerstvé, kvalitné a nájdete ich pokope na jednom mieste.


INZERCIA 18 h

Lenka Madlenová, známa módna blogerka, dlhé roky učí ľudí nebáť sa farieb, kombinovať ich a experimentovať s oblečením.


INZERCIA 18 h
SkryťZatvoriť reklamu