SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Podujatie METRO GUSTO odštartovalo trojlístok gastro zážitkov

METRO GUSTO pomáha budovať vzťahy a podporuje slovenskú gastronómiu.

Trh preferuje ultračerstvé potraviny a sezónne lokálne produkty.

METRO GUSTO sa svojim konceptom stal jedinečnou príležitosťou na posilnenie obchodných vzťahov a vytvárania sietí v rámci gastro komunity. Počas júna je festival naplánovaný v troch slovenských lokáciách. V obci Svätý Anton, v Košiciach a v Bratislave.

METRO GUSTO sa v druhom ročníku posunulo viac do regiónov. Svojim konceptom sa stal jedinečnou príležitosťou na posilnenie obchodných vzťahov a vytvárania sietí v rámci gastro komunity. Počas júna je podujatie naplánované v troch slovenských lokáciách. V obci Svätý Anton, v Košiciach a v Bratislave.

„Podpora slovenskej gastronómie v podobe METRO GUSTO je pre nás aj o vytváraní biznis sietí v podnikaní, čo je veľmi dôležité. Pomáha budovať cenné vzťahy, otvára príležitosti a podporuje výmenu poznatkov. Spojením sa s inými odborníkmi získavame prehľad o aktuálnych trendoch v odvetví a zdieľame osvedčené postupy. Dokážeme sa tak navzájom v segmente obohatiť, inšpirovať a motivovať,“ hovorí Manuel Sierra Asensi, Sales and Operations Director METRO Slovakia.

Ultračerstvé potraviny na vrchole záujmu

Pre METRO Slovakia je kľúčový kvalitný lokálny sortiment. Prirodzene patrí k regionálnej kuchyni a je podporou slovenskej produkcie a jej dodávateľov.

„METRO GUSTO 2024 organizujeme formou troch galavečerov. Aj počas tohto druhého v Košiciach sme hostí ponúkli 5-chodovým degustačným menu. Atmosféru večera podčiarkol Slavomír Repaský - jeden z najlepších slovenských violončelistov. Chceli sme zákazníkom zážitkovým spôsobom pripomenúť, že v našich predajniach majú k dispozícii široký sortiment potravinového a nepotravinového tovaru. Snažíme sa dominovať v ponuke ultračerstvých potravín a dostupnosti sezónnych lokálnych produktov. Sme presvedčení, že návštevníci reštaurácií ocenia ich zakomponovanie do ponuky,“ vysvetľuje Rastislav Kaščák, area manager METRO Slovakia v Košiciach.

„Podávané menu bolo servírované s vínnym párovaním, čo dokonale zvýraznilo chuť jedla. V METRO máme široký sortiment vín zo všetkých kútov sveta. Na viac než 750 vybraných druhov z 18 krajín ponúkame stabilne výhodné ceny v rámci programu Kúp viac, plať menej. Podiel slovenských vín v ponuke je viac než 50%. Naším cieľom je pre partnerov zabezpečiť absolútnu cenovú konkurencieschopnosť a efektívnosť nákladov,“ dopĺňa Peter Opálený, area manager METRO Slovakia v Žiline.

Špičkoví šéfkuchári – majstri v kuchyni

Slovenský segment gastronómie sa môže pochváliť špičkovými šéfkuchármi, ktorí svojmu remeslu skutočne rozumejú. A nebolo tomu inak ani na tomto evente.

Tím kuchárov pod vedením Gabriela Kocáka a Daniela Tilingera slávnostne otvoril METRO GUSTO 2024 vo Východoslovenskej galérii Košiciach. „Snažili sme sa do menu zapracovať tradičné slovenské ingrediencie ako sú bryndza a špargľa, ale aj vnútornosti. Tie poznáme napríklad zo zabíjačiek. Pripravili sme ich v modernom štýle, aby boli síce hosťom rozpoznateľné a chuťovo známe, no zároveň, aby prekvapili spracovaním a formou servírovania,“ konštatuje šéfkuchár Gabriel Kocák. „V menu boli obsiahnuté suroviny, ktoré reprezentovali okolité regióny. Pstruh, ale aj jeseter patria k našim najlepším sladkovodným rybám. Jesetera sme grilovali na drevenom uhlí, čo mu dodalo jedinečnú údenú chuť,“ dopĺňa šéfkuchár Daniel Tilinger.

Skúsenosti z praxe študenti potrebujú

METRO Slovakia dlhodobo spolupracuje so študentami stredných odborných škôl z celého Slovenska so zameraním na hotelové služby. Napríklad aj v rámci súťaže Kulinársky päťboj. Ani teraz, na METRO GUSTO, nechýbali a boli výraznou pomocou pri realizácii festivalu. Obojstranne výhodná spolupráca im okrem zážitkov prináša veľmi cenné skúsenosti priamo z praxe.

„Som nesmierne rád, že druhý ročník METRO GUSTO môžeme privítať aj v ďalších kútoch Slovenska. Je pre nás mimoriadne dôležité priblížiť sa našim zákazníkom. Komunikovať s nimi, prezentovať im naše služby a produkty a najmä úprimnú snahu prispievať k ich rastu,“ dodáva na záver Manuel Sierra Asensi, Sales and Operations Director METRO Slovakia.

https://we.tl/t-dKVYHle7Ut

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. S týmto smartfónom ti frajer na dovolenke urobí dokonalé fotky
  2. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  4. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  5. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  6. Taxík lacnejší ako MHD? Podľa šéfa HOPINu to nedáva zmysel
  7. Odborník na reštaurovanie: Lacné úpravy ničia kamenné pamiatky
  8. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy?
  1. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  2. TIPOS spustil novú kampaň
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  4. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké
  5. S týmto smartfónom ti frajer na dovolenke urobí dokonalé fotky
  6. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  7. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  8. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave
  1. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol 11 441
  2. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave 6 855
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live 5 658
  4. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 4 812
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 4 582
  6. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké 3 952
  7. Z ruky do úst: Viete, koľko rodín nemá žiadnu finančnú rezervu? 3 288
  8. Známy šéfkuchár radí: Takto budú bezlepkové pagáče dlhšie mäkké 3 217
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Bez animácií i hlučných večierkov. Dovolenkujte v hoteloch pre dospelých.


INZERCIA 4 h

TIPOS spustil v čase futbalových Majstrovstiev Európy hráčov do 21 rokov novú kampaň.


18 h

Prichádza nová séria HONOR 400.


INZERCIA 12. jún

TN live prináša aktuálne správy, aj úplne nové publicistické relácie.


INZERCIA 12. jún
SkryťZatvoriť reklamu