SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Víťazmi môžeme byť všetci. TIPOS vyzýva k slušnému fandeniu

Blížiaca sa olympiáda je pre mnohých športovcov vrcholom ich kariéry a významným okamihom, na ktorý sa pripravujú celé roky.

(Zdroj: TIPOS)

Národná lotériová spoločnosť TIPOS, ako dlhoročný podporovateľ slovenského športu, podporuje našich reprezentantov nielen finančne, ale snaží sa aj vytvárať atmosféru, v ktorej budú fanúšikovia stáť za "svojimi hrdinami" dušou a srdcom.

Cieľom TIPOS kampane "Fandíme srdcom" je vytvoriť čo najväčšiu základňu správnych fanúšikov, ktorí budú podporovať športovcov nielen srdcom, ale aj férovým a slušným spôsobom.

Fandenie je neoddeliteľnou súčasťou športu. Dodáva mu energiu, emócie a vášeň. Správne fandenie však nie je len o hlasnom povzbudzovaní a skandovaní hesiel. Je predovšetkým o prejave úcty k hráčom, športu, jeho pravidlám, rozhodcom a v neposlednom rade k ostatným fanúšikom. "V národnej lotériovej spoločnosti si uvedomujeme význam slušného fandenia a aktívne pracujeme na tom, aby sa takáto podpora športovcov šírila nielen na štadiónoch, ale aj v online prostredí," objasňuje Martina Fatyková, manažérka úseku marketingu v národnej lotériovej spoločnosti.

Prvou z aktivít ku tohtoročným letným olympijským hrám je séria videí "Športujeme srdcom", v ktorej TIPOS postupne predstavuje príbehy piatich výnimočných športovcov a ich cestu na olympiádu.

 (zdroj: TIPOS) (zdroj: TIPOS)

O svojej príprave porozprávali "na kameru" Viktória Forster, Richard Varga, Jakub Grigar, Richard Tury a Vanesa Hocková. Cieľom týchto videí je priblížiť divákom, aká náročná cesta vedie na podujatie pod piatimi kruhmi a zároveň ukázať nielen odhodlanie, ale aj zraniteľnosť športovcov.

Koncept "Športujeme srdcom" rozširuje národná lotériová spoločnosť aj o iniciatívu "Fandíme srdcom". Táto kampaň má za cieľ inšpirovať fanúšikov k tomu, aby podporovali svojich hrdinov srdcom, teda emotívne, ale slušne, a to aj v prípadoch, keď sa im nedarí vyhrávať. Kampaň odkazuje na "Zásady správneho fanúšika" a v rámci podpory slušného fandenia zavádza aj AI nástroj s názvom "Filter frustrovaného fanúšika". Tento inovatívny nástroj umelej inteligencie monitoruje komentáre na sociálnych sieťach a nahrádza urážlivé, nevhodné komentáre návrhmi na pozitívne a povzbudzujúce slová.

"Cieľom je vytvoriť pozitívnu atmosféru v online prostredí a pomôcť fanúšikom sústrediť sa na podporu a rešpekt," upresňuje Fatyková.

 (zdroj: tipo) (zdroj: tipo)

Fandiť môžete aj priamo v srdci olympiády

TIPOS prináša fanúšikom jedinečnú možnosť vyhrať lístky na nadchádzajúce Letné olympijské hry v Paríži. Prvým krokom k zapojeniu sa do súťaže je stiahnutie si TIPOS aplikácie. V časti "Súťaž" je potrebné vyplniť formulár a nahrať fotografiu seba pri fandení. Súťaž trvá do 12. júla a meno výhercu, ktorý získa zájazd pre 2 osoby na LOH 2024, zverejníme 15. júla.

Slušné fandenie je viac než len spôsob, ako prejaviť podporu svojmu tímu alebo obľúbenému športovcovi. Je to postoj, ktorý odráža hodnoty fair-play, rešpektu a pozitívnej komunikácie. "V TIPOSe veríme, že sa nám spoločne podarí dosiahnuť to, aby bolo fandenie prejavom úcty a skutočnej radosti zo športu. Národná lotériová spoločnosť svojimi kampaňami "Športujeme srdcom" a "Fandíme srdcom" aktívne prispieva k propagácii týchto hodnôt," dodáva Martina Fatyková.

Načítavam video...

Radosť zo športu víťazí!

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 247
  2. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 12 732
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 6 669
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 155
  5. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 881
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 453
  7. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 2 261
  8. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 191
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Historicky sa viac otváralo severu. Dodnes nesie jeho vizuálnu i mentálnu stopu.


INZERCIA 18. apr

Polyfunkčný dom na Južnej triede prinesie Košičanom aj malé námestie a moderný mestský priestor.


17. apr
Ilustračný obrázok výnimočných priestorov z Nivy Tower

Bratislava, marec 2025 - EQUILIBRIO sa etablovalo ako stabilný a hodnotovo ukotvený partner na realitnom trhu.


17. apr

Populárna doručovacia služba Wolt ocenila najúspešnejšie reštaurácie a obchody.


INZERCIA 17. apr
SkryťZatvoriť reklamu