SME

dm kampaň venovaná ženskému zdraviu oslovuje verejnosť aj umením

dm drogerie markt ku svojej kampani opäť pridala aj umelecký prvok.

(Zdroj: dm drogerie markt – Martin Sirotný)

Rozsiahla osvetová kampaň dm drogerie markt, ktorá sa počas celého leta zameriava na fyzické, duševné aj emocionálne zdravie žien, predstavila svoju ďalšiu súčasť: inštaláciu detabuizujúcu tému menštruačného cyklu.

dm drogerie markt ku svojej kampani opäť pridala aj umelecký prvok. V spolupráci s ilustrátorkou Sashou Chaginou a Ateliérom ELOO pripravila putovný pop-up, ktorý metaforicky zhmotnil pocity štyroch fáz menštruačného cyklu.

Putovnú inštaláciu navrhla a ilustrovala umelkyňa Sasha Chagina, s ktorou dm spolupracuje od roku 2022. Nesie názov "Som dosť veľká na to, aby som o menštruácii hovorila otvorene" a znázorňuje fázy menštruačného cyklu a jeho prežívania: fázu menštruácie, folikulárnu fázu, fázu ovulácie a luteálnu fázu. Okoloidúci môžu vstúpiť do jednotlivých častí a prostredníctvom usporiadania priestoru bližšie spoznať pocity typické pre danú fázu cyklu. Priestrovo inštaláciu navrhol a realizoval Ateliér ELOO.

 (zdroj: dm drogerie markt – Martin Sirotný) (zdroj: dm drogerie markt – Martin Sirotný)

"Umenie považujeme za veľmi dôležitý nástroj, ktorý môže v spoločnosti hovoriť o všetkom – aj o tabuizovaných témach. Týmto prvkom na frekventovaných chodbách obchodných centier chceme poukázať na to, že rozhovory o menštruácii patria do spoločnosti a netreba sa za nich hanbiť," vyjadrila sa Natália Franková, skupinová vedúca marketingu dm drogerie markt.

S cieľom detabuizovať tému menštruácie navštívi inštalácia počas leta postupne viaceré slovenské mestá, kde bude umiestnená vo vybraných obchodných centrách. Svoju cestu odštartovala v OC nivy v Bratislave 28. júna, zastaví sa v OC City Arena v Trnave, v Europa SC v Banskej Bystrici a v OC novum v Prešove. Presnejší harmonogram vystavenia nájdete na podstránke mojadm.sk/zenske-zdravie.

Na inštaláciu odkazujú rôzne rozpracovania: ilustrácie verejnosť mohla vidieť v predajniach dm a počas podujatí dm ON TOUR a ešte uvidí v septembri počas dm ženského behu, sú zapracované do vlastných Kresiek (tetovačiek), taštičiek na menštruačné potreby či edukačnej brožúry o menštruácii. Okrem toho je ilustrácia v podobe odznakov aj tohtoročným fyzickým symbolom kampane.

 (zdroj: dm drogerie markt – Tibor Czitó) (zdroj: dm drogerie markt – Tibor Czitó)

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Osem tipov, kam cestovať počas sviatku na konci augusta
  2. Ideálny čas na pohyb a dokonalú regeneráciu
  3. Hodnotenie profesionála: Maldivy si užijete i s nižším rozpočtom
  4. Bývanie v centre Bratislavy? Kúpa sa oplatí viac ako prenájom
  5. Operácia očí je riešením pre každú profesiu
  6. Majster cukrár radí: Tento dezert dodá každej letnej párty šťavu
  7. Private equity fondy priťahujú čoraz viac slovenských investorov
  8. S tanečnicou Katarínou Jakeš na výlete v Košiciach
  1. Ideálny čas na pohyb a dokonalú regeneráciu
  2. Osem tipov, kam cestovať počas sviatku na konci augusta
  3. Aplikácia Otvorené drevo potvrdzuje transparentnosť LESY SR
  4. Drevo pod kontrolou: Ako technológia RFID mení vývoz drevnej hmo
  5. Hodnotenie profesionála: Maldivy si užijete i s nižším rozpočtom
  6. Bývanie v centre Bratislavy? Kúpa sa oplatí viac ako prenájom
  7. Operácia očí je riešením pre každú profesiu
  8. Private equity fondy menia budúcnosť rodinného podnikania
  1. Majster cukrár radí: Tento dezert dodá každej letnej párty šťavu 14 222
  2. Bývanie v centre Bratislavy? Kúpa sa oplatí viac ako prenájom 8 742
  3. Osem tipov, kam cestovať počas sviatku na konci augusta 5 434
  4. Hodnotenie profesionála: Maldivy si užijete i s nižším rozpočtom 4 889
  5. Operácia očí je riešením pre každú profesiu 3 286
  6. Hodnotenie profesionála: Hotely na Zakynthose prekvapia detailmi 2 849
  7. S tanečnicou Katarínou Jakeš na výlete v Košiciach 2 615
  8. Private equity fondy priťahujú čoraz viac slovenských investorov 1 593
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Ušetrite dni dovolenky a užite si záver leta spoznávaním či relaxom.


INZERCIA 25. júl

Máte čas hýbať sa aj dopriať si odpočinok bez toho, aby ste sa museli niekam hnať.


INZERCIA 25. júl
Otvorené drevo potvrdzuje dlhodobú transparentnosť LESY SR

Webová aplikácia Otvorené drevo slúži všetkým, ktorí sa zaujímajú o pôvod a pohyb dreva z produkcie štátneho podniku.


24. júl
LESY SR: Drevo pod kontrolou

Systém aktuálne testujú na troch kontrolných stanovištiach


23. júl
SkryťZatvoriť reklamu