SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Obľúbená banka má netradičnú kampaň. Koho obsadila do reklamy?

Banka si zakladá na osobnom vzťahu s každým klientom, cítiť to aj v reklame.

Hoci obrazom dnešnej doby sú do veľkej miery online produkty a umelá inteligencia, ľudí často o to viac teší príjemný osobný kontakt. Práve ten je silnou stránkou Raiffeisen banky, ktorá má podľa prieskumov už 10 rokov najspokojnejších klientov.

Zákazníci najviac oceňujú ľudský a profesionálny prístup pracovníkov v pobočkách. Aj vďaka nemu je návšteva „Raifky“ pre mnohých klientov príjemným zážitkom. Najnovšie sa banka rozhodla pre ďalší netradičný krok.

Namiesto celebrít či hercov naozajstní klienti

V reklamách najčastejšie vidíme najatých hercov či známe tváre, Raiffeisen banka sa však vybrala iným smerom. Do najnovšej reklamy obsadila svojich vlastných klientov, ktorých oslovovali bezprostredne po návšteve pobočky. V spote si zahrala aj Anka, ktorá služby Raiffeisen banky využíva už niekoľko rokov.

„Skúsenosť s bankou je za mňa pozitívna. Čo sa týka úkonov, všetko je prehľadné a žiaden problém nemám ani v komunikácii s bankou. Už som ju dokonca odporučila aj niekoľkým známym a tiež im vyhovuje.“

Realita aj v pobočke

K slovu sa dostali aj samotní pracovníci banky. V reklame účinkuje skutočná zamestnankyňa Ivana, ktorá má bohaté skúsenosti s prácou v pobočke.

„Veľmi mi pomohlo stotožnenie sa s príbehom, ktorý skutočne odzrkadľuje to, čo zažívam, keď sa vyberiem do pobočky,“ hovorí s úsmevom Ivana.„Po meste stretávam našich klientov, s ktorými sa poznáme doslova roky. Porozprávam sa tiež s rôznymi prevádzkovateľmi služieb, ktorých som spoznala vďaka svojej práci.“

Načítavam video...

Pre mestá, kde banka pôsobí, sú charakteristické práve takéto komunitné a srdečné vzťahy. Predpokladom spokojnosti klientov je pritom tak dobrý výber zamestnancov, ako aj samotná ponuka banky a celková atmosféra v pobočke.

Jednoduchosť a priamosť na prvom mieste

Spokojní zákazníci medzi ďalšími hlavnými výhodami uvádzajú prehľadný a zrozumiteľný cenník či jednoduchú a praktickú mobilnú aplikáciu. Vedenie účtu zároveň ponúka bez poplatkov za veľmi jednoduchých podmienok.

Vďaka jasnej a prehľadnej komunikácii zákazníkov neprekvapia žiadne nečakané či skryté poplatky. Obľúbená Raifka má navyše širokú sieť bankomatov na Slovensku, takže človek nemá problém dostať sa k potrebnej hotovosti.

PRIDAJTE SA K NAJSPOKOJNEJŠÍM KLIENTOM AJ VY

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Ako pripraviť motorku na sezónu: Rady pre bezpečnú jazdu
  2. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  3. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  4. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  5. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  6. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť?
  7. Veterné parky: vizuálny smog alebo nová estetika energetiky?
  8. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice
  1. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  2. Ako pripraviť motorku na sezónu: Rady pre bezpečnú jazdu
  3. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  4. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  5. Emma Tekelyová a tvorenie na jarné dni a Veľkú noc
  6. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  7. Spoločnosti BILLA záleží na zdravých očiach detí
  8. BENU otvorila v Košiciach lekáreň aj v Auparku
  1. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 10 435
  2. AI o nej píše, že je symbolom odvahy. Kvôli jedinému protestu 8 940
  3. Slovenskí milionári minulý rok bohatli rekordným tempom 6 439
  4. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno 6 352
  5. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 6 079
  6. Nevšedný ostrov. Ischia priťahuje pozornosť čoraz viac turistov 5 107
  7. Za 2 dni si vybralo dovolenku viac než 2000 Slovákov 4 589
  8. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 4 090
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Skontrolujte stav motorky a vyberte kvalitné palivo pre výkon.


INZERCIA 16 h

Kto sa nevzdá, má šancu uspieť.


INZERCIA 16 h

Agresora najviac prekvapí, keď obeť neostane ticho.


INZERCIA 31. mar

Realitný fond IAD IRF napreduje aj v prípade získavania nových nájomcov.


INZERCIA 31. mar
SkryťZatvoriť reklamu