SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Obľúbená banka má netradičnú kampaň. Koho obsadila do reklamy?

Banka si zakladá na osobnom vzťahu s každým klientom, cítiť to aj v reklame.

Hoci obrazom dnešnej doby sú do veľkej miery online produkty a umelá inteligencia, ľudí často o to viac teší príjemný osobný kontakt. Práve ten je silnou stránkou Raiffeisen banky, ktorá má podľa prieskumov už 10 rokov najspokojnejších klientov.

Zákazníci najviac oceňujú ľudský a profesionálny prístup pracovníkov v pobočkách. Aj vďaka nemu je návšteva „Raifky“ pre mnohých klientov príjemným zážitkom. Najnovšie sa banka rozhodla pre ďalší netradičný krok.

Namiesto celebrít či hercov naozajstní klienti

V reklamách najčastejšie vidíme najatých hercov či známe tváre, Raiffeisen banka sa však vybrala iným smerom. Do najnovšej reklamy obsadila svojich vlastných klientov, ktorých oslovovali bezprostredne po návšteve pobočky. V spote si zahrala aj Anka, ktorá služby Raiffeisen banky využíva už niekoľko rokov.

„Skúsenosť s bankou je za mňa pozitívna. Čo sa týka úkonov, všetko je prehľadné a žiaden problém nemám ani v komunikácii s bankou. Už som ju dokonca odporučila aj niekoľkým známym a tiež im vyhovuje.“

Realita aj v pobočke

K slovu sa dostali aj samotní pracovníci banky. V reklame účinkuje skutočná zamestnankyňa Ivana, ktorá má bohaté skúsenosti s prácou v pobočke.

„Veľmi mi pomohlo stotožnenie sa s príbehom, ktorý skutočne odzrkadľuje to, čo zažívam, keď sa vyberiem do pobočky,“ hovorí s úsmevom Ivana.„Po meste stretávam našich klientov, s ktorými sa poznáme doslova roky. Porozprávam sa tiež s rôznymi prevádzkovateľmi služieb, ktorých som spoznala vďaka svojej práci.“

Načítavam video...

Pre mestá, kde banka pôsobí, sú charakteristické práve takéto komunitné a srdečné vzťahy. Predpokladom spokojnosti klientov je pritom tak dobrý výber zamestnancov, ako aj samotná ponuka banky a celková atmosféra v pobočke.

Jednoduchosť a priamosť na prvom mieste

Spokojní zákazníci medzi ďalšími hlavnými výhodami uvádzajú prehľadný a zrozumiteľný cenník či jednoduchú a praktickú mobilnú aplikáciu. Vedenie účtu zároveň ponúka bez poplatkov za veľmi jednoduchých podmienok.

Vďaka jasnej a prehľadnej komunikácii zákazníkov neprekvapia žiadne nečakané či skryté poplatky. Obľúbená Raifka má navyše širokú sieť bankomatov na Slovensku, takže človek nemá problém dostať sa k potrebnej hotovosti.

PRIDAJTE SA K NAJSPOKOJNEJŠÍM KLIENTOM AJ VY

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  3. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  8. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL
  3. V Polkanovej zasadili dobrovoľníci les budúcnosti
  4. Drevo v lese nie je dôkaz viny:Inšpekcia dala LESOM SR za pravdu
  5. Recept proti inflácii: investície do podnikových dlhopisov
  6. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  7. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 10 642
  2. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 6 509
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 030
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 425
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 4 116
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 3 035
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 798
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 326
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Na výletnej lodi sa nudí len ten, kto to tak chce.


INZERCIA 25. apr

„Bola som nervóznejšia, než pred zápasom!“


24. apr

Projekt už prekročil dôležitý míľnik – celkovo už bolo vysadených viac ako 670 tisíc stromčekov.


24. apr

Štátny dozor neidentifikoval žiadne porušenie legislatívy.


24. apr
SkryťZatvoriť reklamu