SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

dm podporuje projekty venujúce sa ženskému zdraviu

Finančným príspevkom na aktivity a komunikačnou podporou sa usiluje znížiť spoločenské tabu.

(Zdroj: dm drogerie markt)

Rozsiahla osvetová kampaň dm drogerie markt, ktorá sa počas celého leta zameriava na fyzické, duševné aj emocionálne zdravie žien, podporila niekoľko projektov spojených so ženským prežívaním. Finančným príspevkom na aktivity a komunikačnou podporou sa usiluje znížiť spoločenské tabu.

Spoločnosť dm drogerie markt v rámci svojej osvetovej kampane o ženskom zdraví podporila projekty pomáhajúce osobám žijúcim v menštruačnej chudobe či s poruchami príjmu potravy, ako aj projekt podpory zdravej sebadôvery. Hodnota podpory je 55 000 eur.

Na začiatku roka sa v krajinách, v ktorých pôsobí dm, realizoval prieskum venovaný ženskému zdraviu a najmä prežívaniu menštruačného cyklu. Na Slovensku bol realizovaný na reprezentatívnej vzorke 600 žien a dievčat vo veku od 16 do 50 rokov. Z prieskumnej otázky, ako vnímajú témy ženského zdravia a najmä menštruácie, vo verejnej diskusii vyplynulo, že len 4 z 10 žien považujú tému zdravia žien za dostatočne riešenú. Viac ako polovica z nich považuje tému menštruácie za ťažkú sociálnu tému, predovšetkým jej tabuizáciu. Vďaka tomu sa počas menštruácie cítia nepríjemne.

 (zdroj: dm drogerie markt – Tibor Czitó) (zdroj: dm drogerie markt – Tibor Czitó)

"Teší nás, že môžeme pokračovať vo zvyšovaní povedomia a otváraní diskusie o ženskom zdraví a ženskom cykle. Ako kľúčovú súčasť kampane vnímame aj podporu iniciatív, ktoré sa dlhodobo venujú adresnej pomoci v témach vnímaných ako tabuizované," povedala Natália Franková, skupinová vedúca marketingu dm drogerie markt.

Výraznou súčasťou kampane zameranej na ženský cyklus bola podpora projektu Dôstojná menštruácia pod organizáciou inTYMYta, ktorého produktovým partnerom je dm od roku 2023. V rámci partnerstva dm poskytuje potrebné množstvo menštruačných a hygienických potrieb, ktoré slúži na dopĺňanie menštruačných skriniek na Slovensku a podporu organizácií pracujúcich s ľuďmi v núdzi. V tomto roku do podpory dm zapojila aj svoje zákazníčky a zákazníkov. Z každého produktu značky Jessa predaného v júni v predajniach, na mojadm.sk alebo v Mojej dm-App spoločnosť venovala projektu Dôstojná menštruácia 20 centov. Výťažok v hodnote 40 000 eur poslúži na vznik šiestich nových menštruačných skriniek a pokračujúcu produktovú podporu projektu.

"Veľmi ma teší, že okrem priamej podpory bola táto naša aktivita aj inšpiráciou pre druhých a že sa k nám v tejto aktivite rozhodol pripojiť aj náš dodávateľ Procter & Gamble. Projekt tak získa ešte viac menštruačných skriniek a ďalšieho silného partnera," priblížila Franková.

 (zdroj: dm drogerie markt – Tibor Czitó) (zdroj: dm drogerie markt – Tibor Czitó)

So ženským zdravím úzko súvisia aj poruchy príjmu potravy, ktorým sa na Slovensku venuje projekt Chuť žiť. Finančná podpora vo výške 15 000 eur projektu poslúži na zastrešenie psychologického poradenstva a podporu edukatívnych článkov. "Naším cieľom je poskytovať psychologickú podporu dievčatám a ženám s poruchami príjmu potravy, aby dokázali mať rady samé seba a vrátiť sa k plnohodnotnému, kvalitnému životu. Okrem priamej pomoci môžeme vďaka podpore od dm pravidelne vytvárať preventívne materiály na našej vzdelávacej "PPPlatforme", ktorá slúži nielen ako bezplatná online knižnica, ale ponúka aj základné rady priamo od odborníkov," povedala Valentína Sedileková, zakladateľka projektu Chuť žiť.

So starostlivosťou o seba je úzko spojený aj partnerský Projekt sebadôvery Dove, ktorý dm komunikovala počas svojich júnových podujatí na Slovensku – dm ON TOUR. Podporuje budovanie zdravého vzťahu k vlastnému telu u mladých ľudí, ktorí často v dôsledku kritického prostredia nevedia rozvinúť svoj plný potenciál. Značka Dove sa dlhodobo venuje ženskej sebadôvere a spokojnosti žien so sebou samými.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 16 963
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 493
  3. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 5 340
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 576
  5. Plátené tašky a opakované použitie 3 865
  6. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 3 301
  7. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 3 001
  8. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 2 758
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Júnový magazín zdravia je už v predaji, noví predplatitelia dostanú darček!


INZERCIA 6. jún

Testovali sme rezorty v letoviskách Kemer, Antalya, Side, Alanya a Belek.


INZERCIA 6. jún

Na akciu prídu aj futbalisti Spartaka.


INZERCIA 6. jún
Klinika ponúka komplexné služby od gynekológie, urológie, psychológie, výživového poradenstva, imunológie až po genetické vyšetrenia.

Umelá inteligencia, genetika, špecialisti na jednom mieste. Pozrite, ako vyzerá.


INZERCIA 5. jún
SkryťZatvoriť reklamu