SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

SodaStream Enso: Harmónia dizajnu a funkčnosti

Ak ste doteraz nenašli „ten pravý“ prístroj na výrobu perlivej vody, SodaStream má pre vás novinku, ktorá stojí za zváženie.

Prémiový model ENSO vytvoril japonský dizajnér Naoto Fukasawa a jeho vzhľad nenechá chladným ani náročného milovníka dizajnu so zmyslom pre udržateľnosť.

Dizajnérsky rukopis Naota Fukasawu, známeho svojím minimalistickým a funkčným prístupom k dizajnu, je evidentný už na prvý pohľad. Pri návrhu nového prístroja vychádzal z princípov japonského minimalizmu, v ktorom každý detail slúži jasnému účelu. Celé telo prístroja, vrátane tlačidla na sýtenie a karbonizačnej trysky, je vyrobené z nerezovej ocele a luxusný dizajn prístroja dokonale ladí so špičkovou funkčnosťou.

Čisté línie, hladké povrchy a prvotriedne materiály sú tak nielen príjemné na pohľad a dotyk, ale zároveň sú praktické a trvácne. Inými slovami, tento dizajnérsky kúsok nebude len ozdobou vašej domácnosti, ale je priam predurčený na dlhé roky každodenného používania. Prístroj na výrobu perlivej vody SodaStream ENSO využíva bombičku so systémom Quick Connect pre rýchle uchytenie, ktorá je elegantne ukrytá v zasúvacej nerezovej priehradke. Prémiová opakovane použiteľná litrová fľaša z odolného Tritanu neobsahuje BPA a je vhodná aj do umývačky riadu. Luxusný dizajn fľaše dokonale ladí s telom prístroja - viečko a dno sú vyrobené z nerezovej ocele, pričom nerezové dno fľaše je odnímateľné, čo ešte viac zjednodušuje jej údržbu.

„Dizajn je to, čo formuje dobrý vzťah medzi človekom, predmetom a prostredím. V prístroji ENSO sa krása prelína s funkčnosťou, nehovoriac o tom, že tento prístroj mení náš život,“ povedal na margo prístroja jeho dizajnér Naoto Fukasawa, čím odkazuje aj na filozofiu udržateľnosti, ktorú SodaStream prostredníctvom svojho portfólia aktívne presadzuje. „Používaním prístroja na výrobu perlivej vody môže každý spotrebiteľ prispieť k zníženiu odpadu z jednorazových plastov. Opakovane použiteľné fľaše dokážu nahradiť až tisíce jednorazových fliaš, ktoré by skončili na skládkach,“ hovorí Jana Zedníková, marketingová riaditeľka pre značku SodaStream na Slovensku a pripája tiež informáciu, že obaly výrobníkov SodaStream získali certifikáciu Forest Stewardship Council, čo znamená významný míľnik v záväzku značky k ochrane lesov a biodiverzity.

Výrobník SodaStream ENSO sa v balení s fľašou ENSO a bombičkou CO2 predáva za cenu 239 eur. Prémiovú fľašu SodaStream ENSO je možné zakúpiť aj samostatne za cenu 18,99 eur. Viac na www.sodastream.sk.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  2. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  3. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých
  4. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože
  5. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko
  6. Veda je pre Jaroslava Ferenca spôsob, ako zužitkovať kreativitu
  7. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží
  8. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy
  1. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  2. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  3. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých
  4. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko
  5. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože
  6. Lesopark Hlboké slávnostne otvára svoje brány
  7. Veda je pre Jaroslava Ferenca spôsob, ako zužitkovať kreativitu
  8. McDonald’s otvoril svoju prvú reštauráciu v Spišskej Novej Vsi
  1. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy? 7 937
  2. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží 5 914
  3. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá 5 833
  4. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 4 894
  5. Kde najradšej nakupujeme potraviny? Toto je srdcovka Slovákov 4 475
  6. Sedemnásť hotelov pre rodiny s deťmi, kde si oddych užijú všetci 4 013
  7. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože 3 703
  8. Viete, ako prekonať zlý cash flow aj transakčnú daň? 3 496
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

First moment zmenil trh a zohnať výhodný last minute zájazd je čoraz ťažšie.


INZERCIA 27. jún

Špeciálne literárne vydanie Magazínu Víkend s ilustráciami od Kristíny Mésároš.


INZERCIA 27. jún

O Cyrilo-metodských oslavách s Karin Silberhorn.


INZERCIA 26. jún

Počuli ste už slovné spojenia „starnutie obyvateľstva“ alebo „demografia“?


INZERCIA 26. jún
SkryťZatvoriť reklamu