SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Daruj úsmev dvakrát, aby každá rodina mala svoj domov

Ak si v Kauflande kúpiš adventný kalendár s Medovníčkom, pomôžeš ľuďom v núdzi.

Vieš, že kúpou adventného kalendára s Medovníčkom pomôžeš Kauflandu pomáhať? Vieš, že kúpou adventného kalendára s Medovníčkom pomôžeš Kauflandu pomáhať? (Zdroj: Kaufland)

Aj pre teba je domov to najkrajšie miesto na svete? Miesto, kde ťa obklopí hrejivé teplo a len čo prekročíš jeho prah, zrazu sa všetky starosti rozplynú? Tú najkrajšiu atmosféru má práve v predvianočnom období, keď sa zahalí do vône čerstvých medovníčkov. Takéto čaro adventu, žiaľ, nemôžu zažívať všetci. Sú medzi nami aj rodičia, pre ktorých je udržať si strechu nad hlavou skutočne tvrdým orieškom.

Každé dieťa si zaslúži domov

Chladnička, v ktorej nechýba jedlo, teplá perina či písací stôl, kde si deti pripravujú domáce úlohy, aj ty to považuješ za samozrejmosť? Lenže rastúce životné náklady a rôzne náročné okolnosti spôsobujú, že čoraz viac rodičov sa ocitá v situácii, keď im aj v predvianočnom období hrozí strata bývania či doslova rozpad rodiny. Kaufland preto už šiestykrát po sebe v rámci projektu „Darujte úsmev 2x“ podporuje neziskovú organizáciu Úsmev ako dar, ktorá sa už vyše 30 rokov snaží o to, aby rodiny mohli zostať spolu.

„Každý má právo na teplo vlastného domova, kde sa cíti v bezpečí. Kde sa ráno zobudí s úsmevom a bez pocitu strachu, že príde o svoje dieťa. Na Slovensku však každá tretia rodina zažíva inú realitu. Denne sa na nás obracajú s prosbou o pomoc desiatky zúfalých rodičov, ktorým z dôvodu aktuálnej situácie hrozí, že prídu o strechu nad hlavou, hovorí Štefan Adamjak, výkonný riaditeľ občianskeho združenia Úsmev ako dar, a dodáva: „Odtiaľ je už len krôčik k bezdomovectvu rodiny. Vtedy obvykle dochádza k odobratiu detí, ktoré sú umiestnené do Centra pre rodiny s deťmi, a nemôžu zostať so svojimi najbližšími. Prichádzajú o domov.“

Ak spojíš sily s reťazcom, prispeješ rodinám v núdzi, pridáš sa?  (zdroj: Kaufland) Ak spojíš sily s reťazcom, prispeješ rodinám v núdzi, pridáš sa? (zdroj: Kaufland)

Mať strechu nad hlavou môže byť tvrdý oriešok

Na Slovensku žije na hranici chudoby viac ako 900-tisíc ľudí, pričom v náročnej situácii sú najmä mnohopočetné rodiny a rodičia samoživitelia. Ako sa im dá pomôcť? Stačí, ak si v predajnej sieti Kaufland po celom Slovensku kúpiš adventný kalendár s Medovníčkom. Rodinám v núdzi, ku ktorým osud nebol príliš láskavý, tak dáš najavo, že na rozlúsknutie tohto tvrdého orieška nezostanú sami. Kaufland za teba z každého predaného kusa adventného kalendára podporí neziskovú organizáciu Úsmev ako dar.

„Pre každé dieťa je najväčším šťastím rodina a bezpečný domov, aj preto s občianskym združením spolupracujeme už šiesty rok,“ vysvetľuje Lucia Vargová, hovorkyňa Kaufland Slovenská republika. „Tešíme sa, že v našich predajniach nakupuje stále viac láskavých zákazníkov, ktorí majú chuť pomáhať a kúpou adventného kalendára každoročne prispievajú k tomu, aby rodiny v ťažkej životnej situácii mohli zostať spolu. Doteraz sme v rámci projektu Darujte úsmev 2x venovali viac ako 90-tisíc eur.“

Adventný kalendár, ktorý dokáže pomáhať

Mať domov, to je vzácny dar. Pre dieťa je miestom, kde môže snívať, objavovať svet, cítiť lásku a bezpečie. Tak ako to zažíva aj Medovníček, hlavná postavička animovanej rozprávky, ktorú si môžeš pozrieť na www.kaufland.sk/sladkydomov . A keď budeš otvárať nové okienka adventného kalendára, ktorý si si priniesol z Kauflandu, každé čokoládové prekvapenie ti pripomenie, že si jeho nákupom vyčaroval dvojnásobný úsmev. Jeden dieťaťu z tvojho okolia a ten druhý rodine, ktorá aj vďaka tebe môže zostať pokope. A nielen pri vianočnom stole, ale každý ďalší deň v roku. Lebo vytvoriť si šťastný domov a mať strechu nad hlavou je pre ľudí v núdzi náročné. Niekedy stačí iba doširoka otvoriť srdcia, ktoré si poradia aj s tým najtvrdším orieškom. Pomôžeš im ho rozlúsknuť?

Načítavam video...

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  2. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  2. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  5. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  6. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  7. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  8. Tisíce ľudí sa tešia z vyšších platov
  1. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 12 524
  2. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 6 094
  3. Lávové polia i skvostné pláže. Lanzarote je dôkazom sily prírody 5 920
  4. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 4 990
  5. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 3 781
  6. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 3 243
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 156
  8. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 2 860
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Populárna doručovacia služba Wolt ocenila najúspešnejšie reštaurácie a obchody.


INZERCIA 11 h
Bc. Richard Gál, RSc. v oblakoch Nivy Tower

Bratislava, marec 2025 – Z nadhľadu vidieť nielen ďalej, ale aj jasnejšie. Nová éra rastu EQUILIBRIO.


22 h

Na veľkom plátne sme premiérovo videli prvú epizódu druhej série.


INZERCIA 16. apr

Podujatie sprevádzala jedinečná kampaň prerozprávaná cez audiokomentáre.


INZERCIA 16. apr
SkryťZatvoriť reklamu