SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Lidl aktuálne znižuje cenu stovkám základných potravín

Diskontný reťazec to s bojom proti zdražovaniu myslí vážne, úsporu pre zákazníkov zafinancuje z vlastnej marže.

Jediný diskont s potravinami na Slovensku nečaká do januára a znižuje cenu stoviek potravín o 5% hodnoty DPH. Urobil tak ako prvý zo slovenských reťazcov a keďže znížená DPH platí až od 1. januára, úsporu pre zákazníkov zafinancuje Lidl z vlastnej marže.

Reťazec znižuje cenu o 5% hodnoty DPH vo viacerých kategóriách potravín. Od 11. novembra klesne cena stoviek produktov vo všetkých 165 predajniach diskontu na Slovensku. „Napriek tomu, že upravená DPH začne platiť až od januára, v Lidli sme odštartovali cenovú revolúciu už teraz. Do nižších cien sme sa rozhodli investovať s cieľom ochrániť peňaženky našich zákazníkov a zabezpečiť, aby si za svoje peniaze mohli dovoliť viac a to ešte pred sviatkami. V Lidli totiž platí – Každý deň, nízke ceny," uviedol Martin Nagy, obchodný riaditeľ rezortu nákupu Lidl Slovenská republika.

Zníženie cien sa týka stoviek produktov, ktoré si zákazníci kladú do košíkov prakticky pri každom nákupe. Znížená DPH z 10% na 5% sa vzťahuje na vybrané druhy ovocia a zeleniny, vybrané čerstvé mäso, čerstvé šťavy a džúsy, chlieb konzumný, rožky a medy.

Vďaka zníženiu cien si budú môcť zákazníci v Lidli kúpiť chlieb konzumný za 1,59 € a rožok za 12 centov. Zlacnenie sa týka aj mäsových výrobkov, pričom kilogram chladeného kuraťa bude po novom stáť 2,89 € a kilogram kuracích prsných rezňov 6,65 €. Za kilo bravčovej krkovičky bez kosti v celku spotrebitelia zaplatia 6,35 €. Čerstvú 100%-nú ovocnú šťavu si budú môcť zákazníci kúpiť za 2,75 €.

Lidl týmto krokom nadväzuje na dlhodobé úsilie v boji proti zdražovaniu a pokračuje vo svojej filozofii ponúkať zákazníkom každý deň nízke ceny. Proti zdražovaniu bojoval už počas jari, keď „zrušil“ daň z pridanej hodnoty na stovke základných potravín. Vďaka tomu si mohli slovenské domácnosti počas Veľkej noci dopriať viac a zároveň ušetriť rodinné rozpočty.

Zodpovedný prístup Lidla k cenám vnímajú aj zákazníci. To, že Lidl ponúka najlepší pomer kvality a ceny na Slovensku potvrdzuje aj ocenenie Best Buy, v rámci ktorého spotrebitelia rozhodli, že najlepší pomer ceny a kvality vlastných značiek je práve v Lidli. Best Buy Award sa udeľuje na základe výsledkov nezávislého prieskumu verejnej mienky, ktorý realizuje medzinárodná organizácia ICERTIAS.

Vždy aktuálne a zaujímavé informácie o spoločnosti Lidl Slovenská republika nájdete na stránkach www.lidl.sk, www.spolocenskazodpovednost.sk a na sociálnych sieťach.

Facebook: https://www.facebook.com/lidlslovensko
Instagram: https://instagram.com/lidlsk/
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC5oGq-pQRauK3TFdDa0ZPAQ
LinkedIn: https://sk.linkedin.com/company/lidl-slovenska-republika

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Čo bude toto leto in?
  2. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  3. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  6. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 8 212
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 7 874
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 163
  4. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 3 299
  5. Kam smerujú peniaze bohatých? 3 281
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 090
  7. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 2 903
  8. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 2 718
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Týchto 5 beauty trendov musíte vyskúšať


INZERCIA 12 h

Magazín Leto v Rakúsku 2025 nájdete vložený v denníkoch SME a Korzár už dnes.


INZERCIA 21. máj

Vychováva mladé talenty a učí ich disciplíne.


INZERCIA 20. máj

Zistite, ako sa buduje pracovné prostredie, v ktorom nemajú predsudky miesto.


INZERCIA 20. máj
SkryťZatvoriť reklamu