SME

Darovať radosť je najväčšia výhra

Každý rok sa kampaň k Vianočnej lotérii snaží sprostredkovať sviatočnú náladu a reflektovať na niečo krásne so silným odkazom.

(Zdroj: TIPOS )

Každý rok sa kampaň k Vianočnej lotérii snaží sprostredkovať sviatočnú náladu a reflektovať na niečo krásne so silným odkazom. Kampaň na obľúbené vianočné žreby od TIPOSu je už vo vysielaní v televíziách, v rádiách a v online.

Tvárou tohtoročnej kampane na stieracie žreby Vianočnej lotérie je hokejista Juraj Slafkovský. Reklamný spot je príbehom, v ktorom sa Juraj dozvie, čo ho na ceste domov čaká a čo ho motivuje k návratu.

Vianočná lotéria pre rok 2024 je výnimočná tým, že v nej vyhrá každý, kto si kúpi žreb. V hre je aj žreb s fantastickou hlavnou výhrou. Všetci dospelí, ktorí chcú venovať žreby Vianočnej lotérie od národnej lotériovej spoločnosti aj ako darček pre svojich blízkych, ich môžu kúpiť na predajných miestach spoločnosti TIPOS po celom Slovensku. Pridanou hodnotou samotného žrebu je farebnosť symbolov ukrytých pod stieracou vrstvou. Takéto žreby TIPOS uviedol na trh po prvý raz.

 (zdroj: TIPOS ) (zdroj: TIPOS )

So žrebmi obľúbenej Vianočnej lotérie prichádza každoročne v predvianočnom čase aj produktová kampaň. Aj tento rok TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a. s. stavila na osvedčený koncept – vianočný príbeh. Pre TIPOS ho pripravila agentúra MullenLowe GGK (ďalej len ako MLGGK). TIPOS pre túto kampaň obnovil spoluprácu s Jurajom Slafkovským na ďalšie obdobie. Ten mal v rozvrhu poslednej tretiny roka športové povinnosti, a tak musela vianočná kampaň vznikať už počas leta. "Veľmi sa z toho tešíme! Juraj je naozaj profesionál a nakrúcalo sa nám s ním veľmi dobre aj napriek jeho vyťaženosti a časovej tiesni. Veľká vďaka patrí najmä režisérovi Janovi Švejkarovi, ktorý je sám hokejovým nadšencom a Jurajovým fanúšikom. Vďaka skvelej produkcii Protos Productions išlo nakrúcanie vianočného spotu v auguste hladko. A v neposlednom rade patrí vďaka agentúre MLGGK. Ich kreativita posúva naše kampane každým rokom na vyššiu úroveň," uviedla za TIPOS manažérka odboru marketingu žrebov a lotérií Dana Senešiová.

Ako ďalej Senešiová uviedla, víťazný koncept zaujal v TIPOSe svojou "filmovosťou". "Putovanie Juraja krajinou na korčuliach nie je reálna situácia, do ktorej sa človek zvyčajne dostane. Pre nás tam však fungovala symbolika, že aj keď pre nás niekedy môže byť cesta domov ťažká, urobíme maximum, aby sme boli s tými, ktorých milujeme, najmä počas Vianoc," povedala o výbere konceptu pre tohtoročnú kampaň k žrebom Vianočnej lotérie.

Hlavný hrdina reklamného spotu Juraj Slafkovský sa v skutočnosti tento rok nedostane v čase Vianoc domov, na Slovensko. V reklamnom príbehu je to však celkom inak – na Vianoce sa domov snaží všemožne dostať. "Tento rok sme sa preto rozhodli ukázať cestu domov, cestu za radosťou, na ktorej neexistuje žiadna prekážka, ktorá by sa nedala prekonať. Pretože túžba byť spolu a urobiť radosť je silnejšia ako napríklad nepriazeň počasia. Keď sa hviezda tohtoročnej kampane Juraj Slafkovský dozvie čo ho na ceste domov čaká, ešte viac ho to namotivuje." vysvetlil myšlienku kampane Branislav Mladý, Associative Creative Director z reklamnej agentúry MLGGK.

https://www.youtube.com/watch?v=7UVT2I2Reyw

Kampaň vznikala už v lete a aj preto niekoľko mesiacov panuje v TIPOSe a v MLGGK vianočná atmosféra. Kým v auguste ľudia vyhľadávali kúpaliská, hlavný aktér, komparz a filmový štáb sa chladil na zimnom štadióne v Dúbravke. Ten poslúžil ako hlavné javisko. Pre potreby spotu boli zasnežované rôzne lokácie v centre Bratislavy a vianočný stromček sa zdobil v rodinnom dome v Lamači.

Tvár kampane Vianočnej lotérie - hokejista Juraj Slafkovský si dva dni natáčania užil a ako správny profesionál hral podľa svojho "dočasného trénera", českého režiséra Jana Švejkara. Počas nabitého programu stihol rozdať aj množstvo podpisov a fotiek svojim fanúšikom. Skutočne tak šíril radosť, rovnako ako v kampani.

Okamžitá lotéria je určená pre osoby od 18 rokov. Hrajte zodpovedne, hrajte pre radosť!

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Ich drony lietali na koncerte Rammsteinu
  2. Toto bude cestovateľský hit roka 2026
  3. Ľuboš Fellner otvorene
  4. BUBO zverejnilo všetky termíny - exotika za polovicu
  5. eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van: Zvýhodnený vstup len do 15.9.
  6. Dvanásť tipov, kam cestovať cez jesenné prázdniny
  7. Ako prežije váš biznis? Rozhodnú tieto 3 kroky
  8. Hodnotenie profesionála: Maldivské rezorty do hodiny od letiska
  1. Ich drony lietali na koncerte Rammsteinu
  2. Toto bude cestovateľský hit roka 2026
  3. Ľuboš Fellner otvorene
  4. HEINEKEN Slovensko: 30 rokov vášne pre pivo
  5. Dvanásť tipov, kam cestovať cez jesenné prázdniny
  6. BUBO zverejnilo všetky termíny - exotika za polovicu
  7. Ich slnkom je mesiac, kvitnú v noci
  8. Slováci dodali tablety do Volkswagenu i do policajných áut
  1. BUBO zverejnilo všetky termíny - exotika za polovicu 21 095
  2. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia 7 293
  3. Na toto by ste sa mali vo svojej obľúbenej krčme opýtať 6 381
  4. Ľuboš Fellner otvorene 5 433
  5. Prvý mobil ako skúška dôvery medzi rodičom a dieťaťom 4 888
  6. Dvanásť tipov, kam cestovať cez jesenné prázdniny 4 775
  7. Toto bude cestovateľský hit roka 2026 3 689
  8. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí 3 619
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Ľuboš Fellner kompletne pretvoril už aj tak úspešnú cestu


INZERCIA 11 h

V Aliter Technologies nechceli robiť to, čo ostatní.


INZERCIA 11 h

O svojej investícii a o cestách od pólu k pólu


INZERCIA 13. sep

Slovenskí konzumenti vedia o pive viac ako zahraniční, pivu rozumejú a vedia ho aj oceniť


12. sep
SkryťZatvoriť reklamu