SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

F&F a Tesco Online nákupy sú opäť najdôveryhodnejšie značky

F&F a Tesco Online nákupy sú opäť najdôveryhodnejšie značky Slovákov.

(Zdroj: Tesco)

Zákazníci dlhodobo dôverujú Tescu na Slovensku a sú verní nakupovaniu v jeho kamenných prevádzkach aj prostredníctvom obľúbenej služby Tesco Online nákupy. Dôkazom sú aj výsledky 9. ročníka marketingového programu Dôveryhodné značky, v ktorom spotrebitelia hodnotili najsilnejšie značky. Najväčšiu dôveru Tesco získalo už štvrtý rok po sebe v kategóriách e-shopy s potravinami a predajcovia odevov so značkou F&F.

Marketingový program Dôveryhodné značky v spolupráci s agentúrou NIQ už po deviatykrát zisťoval medzi slovenskými spotrebiteľmi, ku ktorým značkám majú najlepší vzťah a ktoré sú v ich očiach považované za tie najdôveryhodnejšie. Víťazné značky vyplynuli z rozsiahleho prieskumu na vzorke 2 000 slovenských spotrebiteľov.

"Ďakujeme našim zákazníkom za dôveru, s ktorou sa každý deň vracajú do našich obchodov a využívajú naše služby. Sme hrdí na to, že naša služba Tesco Online nákupy už štvrtýkrát obhájila svoje prvenstvo v kategórii e-shopy s potravinami. Ocenenie vnímame ako spätnú väzbu od našich zákazníkov, že naša snaha prinášať každý deň niečo navyše im prináša kvalitu a servis, ktoré očakávajú. Rovnako nás veľmi teší, že obľúbená módna značka F&F má na Slovensku dôveru a pevné miesto v nákupných zoznamoch našich zákazníkov," hovorí Martin Kuruc, generálny riaditeľ Tesca na Slovensku.

Dominika Gašparová, Ľuboš Morvai, Žofia Tóthová. (zdroj: Tesco) Dominika Gašparová, Ľuboš Morvai, Žofia Tóthová. (zdroj: Tesco)

Tesco na Slovensku získalo prvenstvo v týchto kategóriách programu Dôveryhodné značky:

  • e-shopy s potravinami so službou Tesco Online nákupy,
  • prvenstvo v kategórii predajcovia odevov získala značka F&F od Tesca.

Rast obľúbenosti Tesco Online nákupov ide ruka v ruke s nárastom dostupnosti tejto služby, ktorú aktuálne môže využívať už 3,8 milióna zákazníkov a má pokrytie 70 percent Slovenska. Prostredníctvom tejto služby si kupujúci vyberajú z tisícov kvalitných produktov za rovnaké ceny ako v kamenných obchodoch Tesco aj s výraznými zľavami s vernostným programom Clubcard. Členovia Tesco Online Clubu navyše môžu využívať doručenie nákupu bez poplatkov a množstvo ďalších výhod.

Značka F&F získala prvenstvo v kategórii predajcovia odevov už štvrtýkrát. F&F už viac ako 15 rokov ponúka slovenským zákazníkom najnovšie módne trendy pánskeho, dámskeho a detského oblečenia. Patrí medzi obľúbené módne značky a Slováci sa k nej radi vracajú hlavne pre bohatý výber odevov a doplnkov za dostupné ceny. V roku 2021 značka F&F predstavila novú kolekciu Made Mindfully vyrobenú zodpovedným spôsobom s ohľadom na ochranu životného prostredia a vzácnych zdrojov našej planéty. Symbol Made Mindfully označuje, že spôsob výroby, pestovania alebo produkcie materiálov, ktoré F&F používa vo svojich výrobkoch, má pozitívnejší vplyv na životné prostredie v porovnaní s bežnou produkciou oblečenia.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 14 937
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 364
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 6 978
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 156
  5. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 807
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 595
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 495
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 2 074
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Historicky sa viac otváralo severu. Dodnes nesie jeho vizuálnu i mentálnu stopu.


INZERCIA 18. apr

Polyfunkčný dom na Južnej triede prinesie Košičanom aj malé námestie a moderný mestský priestor.


17. apr
Ilustračný obrázok výnimočných priestorov z Nivy Tower

Bratislava, marec 2025 - EQUILIBRIO sa etablovalo ako stabilný a hodnotovo ukotvený partner na realitnom trhu.


17. apr

Populárna doručovacia služba Wolt ocenila najúspešnejšie reštaurácie a obchody.


INZERCIA 17. apr
SkryťZatvoriť reklamu