SME

7. ročník kampane Giving Friday priniesol 77-tisícový výťažok

Siedmy ročník kampane Giving Friday priniesol 77-tisícový výťažok.Siedmy ročník kampane Giving Friday priniesol 77-tisícový výťažok. (Zdroj: dm drogerie markt – Šimon Kavuliak)

Giving Friday je v dm drogerie markt prirodzeným nadviazaním na celoročnú stratégiu, ktorá sa vyhýba akciám a masívnym zľavám. Nakupujúcim v kamenných predajniach či online prostredí dm vytvára jednoduchú možnosť, ako pomôcť iným.

V posledný novembrový piatok sa v dm už po siedmykrát uskutočnila dobročinná kampaň s názvom "Giving Friday". Časť svojho obratu z tohto dňa dm venuje na dobrú vec – tento rok opäť podpore zelenej energie v školských zariadeniach.

Výťažok 77 168 eur a 60 centov je doposiaľ najvyššou sumou, ktorú sa za sedem rokov podarilo získať kampaňou Giving Friday. Predstavuje päť percent celkového denného obratu dm drogerie markt z 29. novembra, ktorý činil viac ako 1,5 milióna eur. Obrat dm predajní predstavoval 1 450 610 eur a obrat z online nákupov v e-shope mojadm.sk a v mobilnej aplikácii Moja dm dosiahol 92 762 eur.

Vďaka zákazníkom prekročil celkový počet nákupov počas Giving Friday stotisícovú hranicu. Tohtoročných 100 043 nákupov predbehlo minulý rok o 10,76 percenta. Nákup v najvyššej hodnote – 946 eur – sa uskutočnil v predajni v obchodnom centre Lipa Park v Michalovciach. V tejto predajni mal nákup najvyššiu hodnotu aj počas Giving Friday v roku 2019, od vtedy si prvenstvá posúvali košické predajne.

Kresba zo školy, ktorá získala finančnú podporu v druhom ročníku grantového programu Školy na zelenú. (zdroj: Spojená Škola Matice slovenskej 11, Prešov) Kresba zo školy, ktorá získala finančnú podporu v druhom ročníku grantového programu Školy na zelenú. (zdroj: Spojená Škola Matice slovenskej 11, Prešov)

Výťažok už tretí rok poputuje grantovému programu Školy na zelenú. "Financie, ktoré vyzbierame počas Giving Friday, putujú do nášho Nadačného fondu vedeného v Nadácii Pontis. V januári následne spustíme výzvu a školské zariadenia môžu podať žiadosť o finančnú podporu z grantového programu vedeného v tomto fonde. Táto podpora je určená na inštaláciu fotovoltických panelov. Veľkou motiváciou je úspora nákladov. Na mnohých školách sa stretávame s tým, že vedenie má pripravené mnohé plány, ktoré chce v budúcnosti zrealizovať za usporené financie," vysvetlila fungovanie kampane Natália Franková, skupinová vedúca marketingu dm drogerie markt.

Vyzbieranú sumu dm pravidelne navyšuje o tisícky eur a celková darovaná suma za uskutočnených sedem rokov kampane je 375 768 eur.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Hanba bokom, je čas tancovať. Tieto karnevaly Európy treba zažiť
  2. Technológiám z Nitry dôveruje Tesla aj TikTok.
  3. Máš jedno euro navyše? Pripoj sa do potravinovej zbierky
  4. S appkou Fumbi zvládneš do krypta investovať do pol hodiny
  5. Ako zohnať lístok na biznis event roka s Waynom Gretzkym
  6. Hudba, ktorá rozžiari váš event: Stavte na Abba show
  7. Slovenská značka získala Obal roka 2025
  8. Rýchla právna pomoc šetrí čas, nervy aj peniaze
  1. Hanba bokom, je čas tancovať. Tieto karnevaly Európy treba zažiť
  2. Technológiám z Nitry dôveruje Tesla aj TikTok.
  3. Máš jedno euro navyše? Pripoj sa do potravinovej zbierky
  4. Ako zohnať lístok na biznis event roka s Waynom Gretzkym
  5. S appkou Fumbi zvládneš do krypta investovať do pol hodiny
  6. Rýchla právna pomoc šetrí čas, nervy aj peniaze
  7. Slovenská značka získala Obal roka 2025
  8. Hudba, ktorá rozžiari váš event: Stavte na Abba show
  1. Ak máte ťažkosti s trávením, aj toto môže byť príčina 8 562
  2. Bratislava sa rozlietala. Karibik aj Ázia sú ešte dostupnejšie 5 922
  3. Ako zohnať lístok na biznis event roka s Waynom Gretzkym 4 259
  4. Prečo sa Kallo opäť rozhodol pre franšízu Kinekusu 3 974
  5. Je rozhodnuté. Ceny FéliX brali džemy, hoteliéri aj technológie 3 212
  6. Technológiám z Nitry dôveruje Tesla aj TikTok. 3 126
  7. Kliešť môže prekvapiť kedykoľvek, ochorenie hrozí celoročne 2 215
  8. Slovenská značka získala Obal roka 2025 2 041
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Miestni ich berú vážnejšie než akýkoľvek iný sviatok.


INZERCIA 21 h

Čo spája najlepšie podnikateľské príbehy tohto roka?


INZERCIA 17. okt
Tradičná zbierka prebieha v predajniach Kauflandu od 16. do 22. októbra

Prebieha v Kauflande a naozaj ti na pomoc iným stačí jedna minca či balík ryže.


INZERCIA 17. okt

Chcete byť súčasťou najväčšieho biznis networkingu? Neváhajte, lístky sa rýchlo míňajú.


INZERCIA 16. okt
SkryťZatvoriť reklamu