SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Slováci majú najradšej privátne značky Lidla

Značky reťazca zvíťazili až v 12 kategóriách, pričom v troch z nich privátne značky reťazca prekonali aj značkových výrobcov.

Diskontný reťazec Lidl je charakteristický svojimi privátnymi značkami. Tie mu umožňujú poskytnúť výhodnejšiu cenu a má tiež priamejší dosah na kvalitu. V sortimente diskontu sa nachádzajú od jeho príchodu na slovenský trh, tvoria viac ako 70% jeho sortimentu a ponúka ich naprieč všetkými kategóriami. Záujem zákazníkov o privátne značky neustále rastie a prieskum dokázal, že práve vlastné značky Lidla majú Slováci najradšej.

„Tešíme sa, že Slováci dôverujú našim privátnym značkám a patria medzi ich obľúbené. Z výsledkov prieskumov máme obrovskú radosť, no zároveň ich vnímame ako záväzok. Naďalej budeme pracovať na tom, aby pre našich zákazníkov boli prvou voľbou a budeme ponúkať kvalitné produkty každý deň za nízke ceny,“ povedal Martin Nagy, obchodný riaditeľ Lidla.

V prieskumoch agentúry NMS Market Research Slovakia si Slováci zvolili za najobľúbenejšie privátne značky práve tie z Lidla. Víťazmi sa stali až v 12 kategóriách, pričom v troch z nich privátne značky reťazca prekonali aj značkových výrobcov. Výsledky sú z online prieskumov vykonaných v období októbra až decembra na reprezentatívnej vzorke 2 000 respondentov.

Celkovo najobľúbenejšími vo svojich kategóriách sa stali značky Alesto a Pikok. Alesto je najobľúbenejšou značkou v kategórii oriešky, značka Pikok zase zvíťazila v kategóriách balených salám a balených párkov. Najobľúbenejšími privátnymi značkami Slovákov sú Pilos, Lupilu, Saguaro, Pikok, Fin Carré a Floralys. Značka Pilos sa stala najobľúbenejšou privátnou značkou mlieka, balených syrov ale aj jogurtov a tvarohových dezertov. Vynikajúce výsledky dosiahla aj značka Pikok, ktorá je najobľúbenejšou privátnou značkou balených šuniek. Na líderskej pozícii spomedzi privátnych značiek tabuľkových čokolád sa umiestnila značka Fin Carré. Obľúbenou privátnou značkou je aj Lupilu, ktorá získala prvenstvo hneď v dvoch kategóriách, a to detské výživy a plienky. Za svoju najobľúbenejšiu značku balených vôd Slováci najčastejšie označili Saguaro a víťazom v kategórii toaletný papier sa stala značka Floralys.

„Privátne značky Lidla dokážu bezpochyby konkurovať nielen privátnym značkám iných reťazcov, ale aj značkovým výrobkom, a to najmä v kategóriách mlieka, syru, jogurtov, balených salám či párkov. Silná pozícia privátnych značiek Lidla je navyše v čase stabilná - značky Pilos a Pikok si držia svoju líderskú pozíciu, pričom rast značky Fin Carré ju dostal počas sledovaného obdobia na vedúce miesto medzi privátnymi značkami čokolád," povedal Michal Tóth, analytik NMS Market Research s.r.o.

Podiel privátnych značiek v Lidli prevyšuje 70%, pričom v stálom sortimente ponúka zákazníkom produkty viac ako 120 rôznych vlastných značiek. Zákazníci ich nájdu naprieč sortimentom, vo všetkých tovarových kategóriách. Základná idea je jednoduchá – kvalitné produkty môžu príjemne prekvapiť nielen chuťou, ale aj cenou. Pretože to čo je kvalitne a chutné, nemusí byť nevyhnutne drahé. „Kvalita je pre nás kľúčová keďže ako diskont spravidla neponúkame pri jednotlivých výrobkoch alternatívy. V kvalite nerobíme žiadne kompromisy. Navyše, pri privátnych značkách na rozdiel od značkových produktov presne poznáme zloženie a výrobné postupy, čo nám umožňuje rýchlejšie reagovať a strážiť kvalitu produktov,“ uzavrel Nagy.

Vlastné značky Lidla oceňujú zákazníci, verejnosť aj odborníci. Za svoje privátne značky reťazec dlhodobo získava ocenenie Best Buy, ktoré zohľadňuje najlepší pomer kvality a ceny. V rámci neho spotrebitelia rozhodli, že najlepší pomer ceny a kvality vlastných značiek je práve v Lidli. Pravidelne získava aj medaile Qudal, symbolizujúce najvyššiu kvalitu. Tieto ocenenia sa udeľujú na základe výsledkov nezávislého prieskumu verejnej mienky, ktorý realizuje medzinárodná organizácia ICERTIAS. Značka Dulano prednedávnom získala ocenenie Superbrands, ktoré je prejavom dôvery spotrebiteľov a odbornej poroty Brand Council. Značka Lupilu sa opakovane stala Najdôveryhodnejšou značkou, a to na základe nezávislého prieskumu zameraného na dôveru spotrebiteľov.

Vždy aktuálne a zaujímavé informácie o spoločnosti Lidl Slovenská republika nájdete na stránkach www.lidl.sk, www.spolocenskazodpovednost.sk a na sociálnych sieťach.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Kam smerujú peniaze bohatých?
  3. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  4. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  5. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  7. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  8. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji
  1. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  2. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  3. Kam smerujú peniaze bohatých?
  4. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  5. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  6. Záver vojny bol pre mnohých Slovákov životnou skúškou
  7. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá
  8. LESY SR otvorili Poľanu: Nová cesta pre ľudí aj prírodu
  1. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 15 933
  2. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 066
  3. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 5 097
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 4 056
  5. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 3 593
  6. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas? 2 593
  7. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 359
  8. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody 2 339
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Týždeň francúzskeho filmu v kinách po celom Slovensku.


INZERCIA 18 h

Dvaja oddaní psičkári už mali dosť krmív dostupných v obchodoch.


INZERCIA 18 h

Osobný bankár, špeciálne produkty a exkluzívne služby na mieru.


INZERCIA 18 h

Globálne trendy očami slovenských milionárov


INZERCIA 18 h
SkryťZatvoriť reklamu