SME

Slováci majú najradšej privátne značky Lidla

Značky reťazca zvíťazili až v 12 kategóriách, pričom v troch z nich privátne značky reťazca prekonali aj značkových výrobcov.

Diskontný reťazec Lidl je charakteristický svojimi privátnymi značkami. Tie mu umožňujú poskytnúť výhodnejšiu cenu a má tiež priamejší dosah na kvalitu. V sortimente diskontu sa nachádzajú od jeho príchodu na slovenský trh, tvoria viac ako 70% jeho sortimentu a ponúka ich naprieč všetkými kategóriami. Záujem zákazníkov o privátne značky neustále rastie a prieskum dokázal, že práve vlastné značky Lidla majú Slováci najradšej.

„Tešíme sa, že Slováci dôverujú našim privátnym značkám a patria medzi ich obľúbené. Z výsledkov prieskumov máme obrovskú radosť, no zároveň ich vnímame ako záväzok. Naďalej budeme pracovať na tom, aby pre našich zákazníkov boli prvou voľbou a budeme ponúkať kvalitné produkty každý deň za nízke ceny,“ povedal Martin Nagy, obchodný riaditeľ Lidla.

V prieskumoch agentúry NMS Market Research Slovakia si Slováci zvolili za najobľúbenejšie privátne značky práve tie z Lidla. Víťazmi sa stali až v 12 kategóriách, pričom v troch z nich privátne značky reťazca prekonali aj značkových výrobcov. Výsledky sú z online prieskumov vykonaných v období októbra až decembra na reprezentatívnej vzorke 2 000 respondentov.

Celkovo najobľúbenejšími vo svojich kategóriách sa stali značky Alesto a Pikok. Alesto je najobľúbenejšou značkou v kategórii oriešky, značka Pikok zase zvíťazila v kategóriách balených salám a balených párkov. Najobľúbenejšími privátnymi značkami Slovákov sú Pilos, Lupilu, Saguaro, Pikok, Fin Carré a Floralys. Značka Pilos sa stala najobľúbenejšou privátnou značkou mlieka, balených syrov ale aj jogurtov a tvarohových dezertov. Vynikajúce výsledky dosiahla aj značka Pikok, ktorá je najobľúbenejšou privátnou značkou balených šuniek. Na líderskej pozícii spomedzi privátnych značiek tabuľkových čokolád sa umiestnila značka Fin Carré. Obľúbenou privátnou značkou je aj Lupilu, ktorá získala prvenstvo hneď v dvoch kategóriách, a to detské výživy a plienky. Za svoju najobľúbenejšiu značku balených vôd Slováci najčastejšie označili Saguaro a víťazom v kategórii toaletný papier sa stala značka Floralys.

„Privátne značky Lidla dokážu bezpochyby konkurovať nielen privátnym značkám iných reťazcov, ale aj značkovým výrobkom, a to najmä v kategóriách mlieka, syru, jogurtov, balených salám či párkov. Silná pozícia privátnych značiek Lidla je navyše v čase stabilná - značky Pilos a Pikok si držia svoju líderskú pozíciu, pričom rast značky Fin Carré ju dostal počas sledovaného obdobia na vedúce miesto medzi privátnymi značkami čokolád," povedal Michal Tóth, analytik NMS Market Research s.r.o.

Podiel privátnych značiek v Lidli prevyšuje 70%, pričom v stálom sortimente ponúka zákazníkom produkty viac ako 120 rôznych vlastných značiek. Zákazníci ich nájdu naprieč sortimentom, vo všetkých tovarových kategóriách. Základná idea je jednoduchá – kvalitné produkty môžu príjemne prekvapiť nielen chuťou, ale aj cenou. Pretože to čo je kvalitne a chutné, nemusí byť nevyhnutne drahé. „Kvalita je pre nás kľúčová keďže ako diskont spravidla neponúkame pri jednotlivých výrobkoch alternatívy. V kvalite nerobíme žiadne kompromisy. Navyše, pri privátnych značkách na rozdiel od značkových produktov presne poznáme zloženie a výrobné postupy, čo nám umožňuje rýchlejšie reagovať a strážiť kvalitu produktov,“ uzavrel Nagy.

Vlastné značky Lidla oceňujú zákazníci, verejnosť aj odborníci. Za svoje privátne značky reťazec dlhodobo získava ocenenie Best Buy, ktoré zohľadňuje najlepší pomer kvality a ceny. V rámci neho spotrebitelia rozhodli, že najlepší pomer ceny a kvality vlastných značiek je práve v Lidli. Pravidelne získava aj medaile Qudal, symbolizujúce najvyššiu kvalitu. Tieto ocenenia sa udeľujú na základe výsledkov nezávislého prieskumu verejnej mienky, ktorý realizuje medzinárodná organizácia ICERTIAS. Značka Dulano prednedávnom získala ocenenie Superbrands, ktoré je prejavom dôvery spotrebiteľov a odbornej poroty Brand Council. Značka Lupilu sa opakovane stala Najdôveryhodnejšou značkou, a to na základe nezávislého prieskumu zameraného na dôveru spotrebiteľov.

Vždy aktuálne a zaujímavé informácie o spoločnosti Lidl Slovenská republika nájdete na stránkach www.lidl.sk, www.spolocenskazodpovednost.sk a na sociálnych sieťach.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Na Slovensku sú lídrom. Málo sa u nás stavia
  2. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia
  3. Na toto by ste sa mali vo svojej obľúbenej krčme opýtať
  4. Prvý mobil: míľnik dôvery medzi rodičom a dieťaťom
  5. Ako prežije váš biznis? Rozhodnú tieto 3 kroky
  6. Hodnotenie profesionála: Maldivské rezorty do hodiny od letiska
  7. Na potulkách chuťami: od zemiakov po syry, všetko je doma
  8. Rozvrh hodín s kalendárom prázdnin v denníkoch SME a Korzár
  1. Po mape s EUROVIA SK: Objavujeme Spiš a Gemer
  2. Ako prežije váš biznis? Rozhodnú tieto 3 kroky
  3. Nie je to len ihrisko: V K Parku deti opäť nájdu radosť z pohybu
  4. Hodnotenie profesionála: Maldivské rezorty do hodiny od letiska
  5. Jesenné tvorenie pre krajší domov aj nápaditý šatník
  6. Na Slovensku sú lídrom. Málo sa u nás stavia
  7. AL-AUTO dokazuje, že špičkový autoservis môže byť women-friendly
  8. Naši starí rodičia si peniaze zakopávali do zeme
  1. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí 6 766
  2. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus 6 084
  3. Na toto by ste sa mali vo svojej obľúbenej krčme opýtať 5 708
  4. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia 5 666
  5. Na začiatku ledva naškrabali 700 eur, dnes majú miliónové tržby 4 832
  6. Prvý mobil ako skúška dôvery medzi rodičom a dieťaťom 4 346
  7. Čo urobiť, keď sa na stene objaví trhlina? Farba ju nezachráni 4 234
  8. Srí Lanka, Thajsko, Japonsko. Kde vás Ázia prekvapí najviac? 2 987
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Od diaľnic po cyklotrasy – EUROVIA SK a SMS tvoria lepšie miesto pre život


INZERCIA 4 h
Kde vzniknú nové K Parky? Má to v rukách verejnosť, hlasovanie je v plnom prúde

Slovensko má 25 K Parkov, o nových môže rozhodnúť aj váš hlas. Pridáte sa?


INZERCIA 4 h
Dávid Pagáč, vedúci oddelenia rozvoja segmentu malých podnikateľov z VÚB

Tri dôležité kroky, ktoré môžu rozhodnúť, či váš biznis prežije


INZERCIA 4 h

Rezorty dostupné rýchloloďou často vychádzajú cenovo výhodnejšie.


INZERCIA 10. sep
SkryťZatvoriť reklamu