SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Maratónska kampaň, ktorú nebudeme vidieť, ale budeme o nej počuť

Jej cieľom je upriamiť pozornosť na potreby nevidiacich a slabozrakých bežcov.

Väčšina zdravých ľudí si nedokáže predstaviť, s čím všetkým sa musia vysporiadať slabozrakí a nevidiaci športovci, aby si mohli ísť zabehať. Hoci si nemôžu užívať výhľady, ktoré vidiacich bežcov a bežkyne poháňajú dopredu, vpred ich ženie rovnaká vášeň k behu a pocit slobody, ktorý beh prináša.

Práve na tento spoločný moment sa zameriava nová kampaň k 20. ročníku ČSOB Bratislava Marathonu, ktorá chce upozorniť na problémy nevidiacich a slabozrakých športovcov a vyjadriť im tak podporu. Beh totiž nemá hranice a mal by byť prístupný pre všetkých. Víťazom je každý, kto má odhodlanie, postaví sa na štart a prekoná sám seba.

Kampaň, ktorú neuvidíte, ale budete o nej hovoriť

ČSOB Bratislava Marathon bežcov a bežkyne s poruchami zraku podporuje už druhý rok. V blížiacom sa jubilejnom ročníku navyše pripravila jedinečnú audiokampaň, ktorá prepája svet vidiacich a nevidiacich športovcov. Kampaň je výnimočná tým, že ju neuvidíte na billboardoch ani v televízii. Nebudete ju vidieť vôbec, budete ju však počuť. Bude totiž fungovať v audiopriestore – na rôznych platformách, ako sú rádiá, outdoor plochy, podcasty, Spotify, YouTube a iné.

Nezvyčajný prístup spočíva v tom, že všetky vizuály a reklamné formáty budú vyhotovené formou audiokomentára - teda tak, aby boli prístupné v prvom rade pre nevidiacich a slabozrakých. Predstavte si kinospot, príbehy na sociálnych sieťach či citylighty, ktoré „uvidíte“ len vďaka zvuku. Aj takáto forma nám dokáže priblížiť svet a každodennú realitu nevidiacich.

Do kampane sa budete môcť započúvať pred a počas samotného ČSOB Bratislava Marathonu, ktorý sa bude v Bratislave konať už 5. a 6. apríla 2025. Spoty si môžete vypočuť aj na Soundcloude ČSOB.

Podpora, ktorá presahuje hranice kampane

Každý bežec, nech je jeho cesta akákoľvek, si zaslúži podporu a uznanie. Pretože beh nie je len o výkone, ale aj o slobode, prekonávaní vlastných limitov a vzájomnej podpore. „Beh si chcem užívať, preto nevidím dôvod riešiť, aké mám tempo. Nehľadím na to, či má najnovšie tenisky, ani či som mal náročný deň, týždeň či mesiac. Ja sa na výhovorky nepozerám, tak prečo by ste mali vy?“ hovorí v spote k minuloročnej kampani nevidiaci bežec Pavol Kéri, ktorý motivuje zdravých aj zdravotne znevýhodnených športovcov k behu.

Samotná kampaň, ktorú budeme môcť počuť, nie je len o zvyšovaní povedomia o problémoch nevidiacich a slabozrakých športovcov. ČSOB podporí nevidiacich športovcov aj finančne. Počas maratónu odovzdá Únii nevidiacich a slabozrakých Slovenska šek v hodnote 10 000 eur, ktorý pomôže pri zlepšovaní podmienok pre nevidiacich športovcov.

K podpore nevidiacich a slabozrakých ľudí sa môžete pripojiť aj vy – uviazaním špeciálnej symbolickej modrej šnúrky na viditeľné miesto. Šnúrku si môžete zakúpiť priamo počas maratónskeho víkendu (5. a 6. apríla 2025) v registračnom stane ČSOB Bratislava Marathon. Práve pomocou takejto šnúrky sú totiž nevidiaci a slabozrakí bežci a bežkyne spojení so svojím navigátorom, ktorého potrebujú počas behu a jej zakúpením podporíte Úniu nevidiacich a slabozrakých Slovenska aj vy.

Advertisement

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 13 656
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 292
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 6 791
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 157
  5. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 842
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 516
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 317
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 2 198
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Historicky sa viac otváralo severu. Dodnes nesie jeho vizuálnu i mentálnu stopu.


INZERCIA 18. apr

Polyfunkčný dom na Južnej triede prinesie Košičanom aj malé námestie a moderný mestský priestor.


17. apr
Ilustračný obrázok výnimočných priestorov z Nivy Tower

Bratislava, marec 2025 - EQUILIBRIO sa etablovalo ako stabilný a hodnotovo ukotvený partner na realitnom trhu.


17. apr

Populárna doručovacia služba Wolt ocenila najúspešnejšie reštaurácie a obchody.


INZERCIA 17. apr
SkryťZatvoriť reklamu