SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Maratónska kampaň, ktorú nebudeme vidieť, ale budeme o nej počuť

Jej cieľom je upriamiť pozornosť na potreby nevidiacich a slabozrakých bežcov.

Väčšina zdravých ľudí si nedokáže predstaviť, s čím všetkým sa musia vysporiadať slabozrakí a nevidiaci športovci, aby si mohli ísť zabehať. Hoci si nemôžu užívať výhľady, ktoré vidiacich bežcov a bežkyne poháňajú dopredu, vpred ich ženie rovnaká vášeň k behu a pocit slobody, ktorý beh prináša.

Práve na tento spoločný moment sa zameriava nová kampaň k 20. ročníku ČSOB Bratislava Marathonu, ktorá chce upozorniť na problémy nevidiacich a slabozrakých športovcov a vyjadriť im tak podporu. Beh totiž nemá hranice a mal by byť prístupný pre všetkých. Víťazom je každý, kto má odhodlanie, postaví sa na štart a prekoná sám seba.

Kampaň, ktorú neuvidíte, ale budete o nej hovoriť

ČSOB Bratislava Marathon bežcov a bežkyne s poruchami zraku podporuje už druhý rok. V blížiacom sa jubilejnom ročníku navyše pripravila jedinečnú audiokampaň, ktorá prepája svet vidiacich a nevidiacich športovcov. Kampaň je výnimočná tým, že ju neuvidíte na billboardoch ani v televízii. Nebudete ju vidieť vôbec, budete ju však počuť. Bude totiž fungovať v audiopriestore – na rôznych platformách, ako sú rádiá, outdoor plochy, podcasty, Spotify, YouTube a iné.

Nezvyčajný prístup spočíva v tom, že všetky vizuály a reklamné formáty budú vyhotovené formou audiokomentára - teda tak, aby boli prístupné v prvom rade pre nevidiacich a slabozrakých. Predstavte si kinospot, príbehy na sociálnych sieťach či citylighty, ktoré „uvidíte“ len vďaka zvuku. Aj takáto forma nám dokáže priblížiť svet a každodennú realitu nevidiacich.

Do kampane sa budete môcť započúvať pred a počas samotného ČSOB Bratislava Marathonu, ktorý sa bude v Bratislave konať už 5. a 6. apríla 2025. Spoty si môžete vypočuť aj na Soundcloude ČSOB.

Podpora, ktorá presahuje hranice kampane

Každý bežec, nech je jeho cesta akákoľvek, si zaslúži podporu a uznanie. Pretože beh nie je len o výkone, ale aj o slobode, prekonávaní vlastných limitov a vzájomnej podpore. „Beh si chcem užívať, preto nevidím dôvod riešiť, aké mám tempo. Nehľadím na to, či má najnovšie tenisky, ani či som mal náročný deň, týždeň či mesiac. Ja sa na výhovorky nepozerám, tak prečo by ste mali vy?“ hovorí v spote k minuloročnej kampani nevidiaci bežec Pavol Kéri, ktorý motivuje zdravých aj zdravotne znevýhodnených športovcov k behu.

Samotná kampaň, ktorú budeme môcť počuť, nie je len o zvyšovaní povedomia o problémoch nevidiacich a slabozrakých športovcov. ČSOB podporí nevidiacich športovcov aj finančne. Počas maratónu odovzdá Únii nevidiacich a slabozrakých Slovenska šek v hodnote 10 000 eur, ktorý pomôže pri zlepšovaní podmienok pre nevidiacich športovcov.

K podpore nevidiacich a slabozrakých ľudí sa môžete pripojiť aj vy – uviazaním špeciálnej symbolickej modrej šnúrky na viditeľné miesto. Šnúrku si môžete zakúpiť priamo počas maratónskeho víkendu (5. a 6. apríla 2025) v registračnom stane ČSOB Bratislava Marathon. Práve pomocou takejto šnúrky sú totiž nevidiaci a slabozrakí bežci a bežkyne spojení so svojím navigátorom, ktorého potrebujú počas behu a jej zakúpením podporíte Úniu nevidiacich a slabozrakých Slovenska aj vy.

Advertisement

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 15 695
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 143
  3. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 539
  4. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 4 507
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 3 989
  6. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 3 720
  7. Plátené tašky a opakované použitie 3 414
  8. Iónske alebo Dodekanské ostrovy? Grécke leto má stovky tvárí 2 604
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Júnový magazín zdravia je už v predaji, noví predplatitelia dostanú darček!


INZERCIA 16 h

Testovali sme rezorty v letoviskách Kemer, Antalya, Side, Alanya a Belek.


INZERCIA 16 h

Na akciu prídu aj futbalisti Spartaka.


INZERCIA 16 h
Klinika ponúka komplexné služby od gynekológie, urológie, psychológie, výživového poradenstva, imunológie až po genetické vyšetrenia.

Umelá inteligencia, genetika, špecialisti na jednom mieste. Pozrite, ako vyzerá.


INZERCIA 5. jún
SkryťZatvoriť reklamu