SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max

V lekárni sa môžete dať aj vyšetriť, ponúka i športovú výživu a kozmetiku.

KOŠICE. Po hlavnom meste otvoril popredný reťazec lekární na Slovensku, Dr. Max, inovatívny koncept Super Dr. Max aj v Košiciach, a to v OD Kaufland na Popradskej ulici. Približuje sa tak tisíckam spokojných zákazníkov, ktorí od lekárne nečakajú len výdaj liekov, ale hlavne osobný a individuálny prístup k ich potrebám. Veľkorysý priestor lekárne umožňuje pokojné prehliadnutie širokého portfólia voľnopredajných liekov, výživových doplnkov, dermokozmetiky, produktov pre deti a zvieratá, zdravej výživy, elektroniky a športových pomôcok. Príjemným prekvapením pre klientov je možnosť špecializovaných vyšetrení na počkanie priamo v lekárni.

Vyšetrenia priamo v lekárni

Z prieskumov vyplýva, že lekárne majú ďaleko najvyššiu dôveryhodnosť z pohľadu kvality služieb a poskytovaného sortimentu. Pacient sa častejšie stretáva s farmaceutom, kam pravidelne chodí, ako s lekárom, a často má k nemu aj väčšiu dôveru.

Aj rutinné vyšetrenia zaberajú preťaženým lekárom v ambulanciách množstvo času, preto sa Dr. Max rozhodol zlepšiť spoluprácu medzi lekárom a lekárňou ponukou špecializovaných zdravotných služieb. Pacient, ktorý cíti zdravotné problémy, nemusí ísť hneď k lekárovi, môže prísť do lekárne, kde sa poradí a získa aj výsledky špecializovaných vyšetrení. „Pokiaľ skutočne potrebuje, na základe výsledkov ho odporučíme k lekárovi, ak nie, ponúkneme mu asistovanú samoliečbu,“ vysvetľuje ideu diskrétnych, oddelených konzultačných zón Jaroslav Kypr, prevádzkový riaditeľ Dr. Max.

Hladina cukru aj stav pokožky

Z kvapky krvi vedia lekárnici pacientovi priamo v lekárni určiť CRP, hladinu cholesterolu, hladinu dlhodobého cukru a obsah kyseliny močovej kvôli riziku dny. „Z krvi vieme zároveň identifikovať skryté krvácanie v stolici a prítomnosť baktérie helicobacter pylori. Do budúcna budeme tieto testy aj rozširovať. Okrem toho ponúkame vyšetrenie aj službou InBody, teda diagnostikou zloženia tela. Pacient sa okrem váhy dozvie aj údaje o stave svojich kostí, množstve vody v tele a celkovej telesnej kompozícii. Unikátnym prvkom je aj dermo bar, ktorého súčasťou je diagnostika pleti, vlasov a vlasovej pokožky pomocou špeciálnych prístrojov. Verím, že v blízkej budúcnosti bude možné do lekárne prísť aj napríklad na očkovanie,“ vymenúva Jaroslav Kypr.

Vyšetrenia v lekárni Super Dr. Max majú držitelia vernostnej karty a poistenci Dôvery s 50 percentnou zľavou.

Trikrát viac produktov

Marián Jánoš, generálny riaditeľ Dr. Max Slovensko, pripomenul, že Dr. Max má na Slovensku viac ako 420 lekární, ktoré prevádzkuje 19 rokov. „Máme viac ako 1,6 milióna členov vernostného klubu, čo znamená, že každá druhá domácnosť na Slovensku má kartičku Dr. Max. Čo robí náš vernostný program jedným z najúspešnejších vernostných programov na Slovensku. Ročne spracujeme viac ako 25 miliónov transakcií, čo znamená, že každú sekundu obslúžime dvoch pacientov. A v neposlednom rade máme oproti priemernej lekárni na Slovensku 3,5krát viac produktov, aby sme uspokojili dopyt po všetkých druhoch liekov a výživových doplnkov,“ uviedol Marián Jánoš.

Robot Wallie

Efektivitu služieb a šetrenie času zamestnancov zvyšujú okrem elektronických cenoviek aj moderné technológie. Automatizovaný robotický systém, ktorému farmaceuti v Košiciach dali meno Wallie optimalizuje proces naskladňovania, expedície a organizácie liekov. „Po zadaní predpisu do systému robot automaticky v priebehu 10 – 12 sekúnd podá farmaceutovi do okienka daný liek. Robot má kapacitu až 24-tisíc balení, dĺžku takmer 8,5 metra a výšku 3,5 metra a výrazne zrýchľuje obsluhu pacientov cez štyri výdajné miesta,“ dodáva generálny riaditeľ Marián Jánoš.

Expanzia pokračuje

Úspech Super Dr. Max potvrdzujú aj výsledky z prvej prevádzky, kde Dr. Max zaznamenal nárast návštevnosti o 33 percent. „Dr. Max plánuje pokračovať z rozširovaní tohto inovatívneho konceptu aj do ďalších regiónov Slovenska. Počas tohto roka otvorí ďalších päť veľkoformátových lekární v Bratislave, Trnave, Prešove, Poprade a v Žiline. Toto strategické rozširovanie odráža odhodlanie spoločnosti poskytovať ľahko dostupnú odbornú starostlivosť a významne prispievať k zlepšeniu zdravia a pohody pacientov,“ dopĺňa Marián Jánoš.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké
  2. S týmto smartfónom ti frajer na dovolenke urobí dokonalé fotky
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  4. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  5. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  6. Taxík lacnejší ako MHD? Podľa šéfa HOPINu to nedáva zmysel
  7. Odborník na reštaurovanie: Lacné úpravy ničia kamenné pamiatky
  8. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy?
  1. TIPOS spustil novú kampaň
  2. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  3. S týmto smartfónom ti frajer na dovolenke urobí dokonalé fotky
  4. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  5. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké
  6. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  7. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave
  8. Ku kybernetickej bezpečnosti prispejú aj dobrovoľné hlásenia
  1. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol 11 262
  2. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 8 942
  3. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave 6 731
  4. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 6 416
  5. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 4 865
  6. Z ruky do úst: Viete, koľko rodín nemá žiadnu finančnú rezervu? 3 245
  7. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live 3 207
  8. Detox pre vaše auto. Prejaví sa v spotrebe aj vo výkone 3 137
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

TIPOS spustil v čase futbalových Majstrovstiev Európy hráčov do 21 rokov novú kampaň.


3 h

Prichádza nová séria HONOR 400.


INZERCIA 13 h

TN live prináša aktuálne správy, aj úplne nové publicistické relácie.


INZERCIA 13 h

Jej ovocnú chuť poznáš, no vieš, že skrýva aj zaujímavé tajomstvo?


INZERCIA 13 h
SkryťZatvoriť reklamu