SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách

Osobný bankár, špeciálne produkty a exkluzívne služby na mieru.

(Zdroj: Dominika Behúlová)

To všetko prináša svojim klientom Magnifica, prémiové bankovníctvo VÚB. Ako táto služba reaguje na meniace sa potreby náročných klientov, aké benefity prináša a ako využíva inovatívne nástroje, ktoré priniesla digitalizácia? Viac o tom, prečo sa klienti v dnešnom turbulentnom finančnom prostredí cítia s Magnificou najistejšie, hovorí Rastislav Faltin, Magnifica manažér.

Čo si má klient predstaviť pod prémiovým bankovníctvom?

V minulosti sa k prémiovému bankovníctvu dostali len bohatí klienti vo forme privátneho bankovníctva. Tí získali individuálnu starostlivosť a riešenia šité na mieru. Prémiové bankovníctvo Magnifica prináša túto možnosť oveľa širšej skupine klientov, dovolím si tvrdiť, že najširšej spomedzi všetkých slovenských bánk. Stačí splniť iba jedno zo základných kritérií, ktorými sú buď čistý príjem 2 200 eur, alebo finančný majetok v banke, a to 60 000 eur v depozitách, čím rozumieme bežné či sporiace účty a termínované vklady, alebo 40 000 eur v investíciách. Tretím kritériom môže byť úverové zaťaženie vo výške minimálne 500 000 eur.

Takisto je dôležité poznamenať, že klientov do Magnificy zapájame automaticky po splnení podmienok. Jednoducho im oznámime dobrú správu, že získavajú tie najlepšie bankové služby, ktoré vieme ponúknuť. Mnohých táto skutočnosť prekvapí, netušili, že sa vedia dostať k tomuto typu prémiových bankových služieb.

 (zdroj: Dominika Behúlová) (zdroj: Dominika Behúlová)

Ako dlho už môžu klienti využívať benefity Magnifica?

Služby Magnifica sú klientom dostupné už 9 rokov, pričom dôraz kladieme na neustále prinášanie výnimočnej služby. Za obdobie, čo Magnifica existuje, sme boli svedkami dynamického vývoja v oblasti digitalizácie, ktorá výrazne zvýšila mieru personalizácie finančných služieb. Sme radi, že sme tieto trendy dokázali predvídať a vďaka tomu dnes naši klienti môžu z nových technológií vyťažiť maximum pri zachovaní diskrétnosti a komfortu, ktoré vie poskytnúť len silná banka.

Ako sa za toto obdobie zmenila klientela Magnificy?

Vnímame, že rastie jej sofistikovanosť a dynamický apetít. Nárast investičných príležitostí vrátane online riešení sa podpísali pod vyššiu znalosť a akceptovanosť investícií. A takisto sa zvyšujú očakávania klientov, čo nás núti neustále sa zlepšovať a posúvať vpred.

Klienti Magnifica sú v prieskumoch spokojnejší ako štandardní klienti. Čo považujete za hlavný dôvod?

Našou prioritou je zostať ľudskí a zároveň profesionálne zdatní. Aj samotné stretnutia s klientmi prebiehajú tak, ako si povedia, že im najviac vyhovuje. Klient sa teda sám rozhodne a povie – „som na ceste, stačí mi telefonát“, alebo „mám prestávku, pripojím sa online“, prípadne „prídem na osobnú návštevu“. Sme otvorení a pripravení na všetky komunikačné kanály. Stále však prevládajú osobné stretnutia, ktoré tvoria približne 80 %. Výnimkou sú špecifické skupiny klientov, ako sú napríklad programátori, ktorí preferujú online komunikáciu.

Pre väčšinu klientov je však osobný kontakt dôležitý aspoň raz za rok. Osobné stretnutia sú kľúčové najmä pri dôležitých rozhodnutiach a komplexnejších rozhovoroch o finančných záležitostiach. S osobným bankárom si môžu dohodnúť stretnutie v 9-tich prémiových Magnifica centrách a ďalších 51 pobočkách, keďže ich priestory poskytujú vyšší komfort ako bežné bankové pobočky. Sú upravené a poskytujú diskrétny priestor, ktorý si citlivé finančné informácie kryté bankovým tajomstvom vyžadujú. Plus je Magnifica dostupná aj na digitálnej pobočke. Je tu k dispozícii 6 virtuálnych osobných bankárov, ktorí rovnako poskytujú servisný model pre klientov Magnifica.

 (zdroj: Dominika Behúlová) (zdroj: Dominika Behúlová)

Čo si má klient predstaviť pod starostlivosťou Magnifica? Na čo sa môže tešiť, ak hovoríte, že získa to najlepšie?

Najdôležitejší je osobný prístup. To znamená, že klient má k dispozícii profesionálneho osobného bankára, ktorý má skúsenosti, znalosti a rozsiahlu prax v tom, aby klientovi mohol skutočne dobre poradiť. Prechádza s ním všetky jeho možnosti, plány a potreby. Aká je jeho aktuálna finančná situácia? Aké má plány, čo chce dosiahnuť o 5, 10 alebo 30 rokov? A podľa toho mu vie nastaviť jeho finančný plán. Vždy teda v spolupráci s klientom, s tými cieľmi, ktoré si napríklad klient v rodine spoločne zadefinoval a spolu s osobným bankárom následne odkonzultuje a realizuje.

Oveľa širšie možnosti sú aj z hľadiska finančných produktov, ako aj z hľadiska procesov. Klient Magnifica má odlišnú produktovú ponuku, napríklad širšiu ponuku podielových fondov, poistení, najmä exkluzívne životné poistenie, a má aj optimálne riešenia pri hypotéke. Každá jeho žiadosť je spracovaná prednostne, všetko prebieha v zrýchlenom režime. Jeho bankár má osobitné kompetencie pri riešení podnetov, využíva odlíšenú mobilnú aplikáciu, rovnako aj marketingovú komunikáciu. K dispozícii má aj Kombiprodukt Magnifica, osobný finančný plán, Investplan, ako aj prednostné vybavenie na službe Kontakt. Keďže klientov zaujíma, či zhodnotenia môžu byť atraktívnejšie ako štandardne, tak vďaka Magnifice sú ich možnosti v rámci slovenského trhu široké, a to aj vďaka členstvu VÚB banky v jednej z najväčších európskych finančných skupín Intesa Sanpaolo.

Ako si môže klient predstaviť prvé stretnutie v Magnifica pobočke?

Prvá návšteva pobočky Magnifica pripomína konzultáciu u lekára alebo v autoservise. Začína sa prvotnou diagnostikou, následne sa špecialista pozrie na všetky príležitosti, možnosti, ale aj prípadné riziká, aby každá časť finančného rozhodovania klienta bola čo najlepšie zabezpečená. Preto je pre nás dôležitá dôvera, aby sa nám klienti vedeli zdôveriť so všetkými svojimi požiadavkami či očakávaniami a my sme im mohli poskytnúť najlepšie finančné riešenia. Na rozdiel od spomenutých konzultácií to u nás ide bez nepríjemností a navyše zadarmo.

Práve „diagnostika“ je dnes najviac ovplyvnená digitalizáciou. Máme špeciálne softvérové riešenia, ktoré pomáhajú nielen pri diagnostike, ale dokonca neustále strážia portfólio klienta. InvestPlan je neoceniteľný pomocník pre našich bankárov, vďaka ktorému dostáva každý klient Magnifica bezplatné investičné poradenstvo od našich skúsených poradcov a získava priam kráľovský pocit zo svojich financií.

Bol InvestPlan skutočne taký revolučný, keď ste ho zaviedli?

Jednoznačne. Boli sme prví na trhu s takýmto rozsiahlym riešením a starostlivosť o klienta, ktorú poskytujú naši poradcovia, sa vďaka InvestPlanu dostala na oveľa vyššiu úroveň.

InvestPlan pôsobí ako dobrý akcelerátor investičných rozhodnutí konzervatívnejšieho klienta a naopak, niekedy zase ako dobrá brzda v prípade, ak sa klient vidí odvážnejší, ako by v skutočnosti mal byť. Na základe doterajších trhových korekcií a prieskumov spokojnosti klientov môžeme konštatovať, že naši klienti vnímali turbulencie vďaka InvestPlanu ako menej stresujúce.

Prémiová starostlivosť Magnifica je tu pre vás, ak spĺňate aspoň jednu z uvedených podmienok:

  • na bežný účet vám chodí pravidelne aspoň 2 200 eur mesačne, čo v prípade rodinného účtu nie je nedosiahnuteľná záležitosť,
  • máte zostatok financií min. 60 000 eur či investícií minimálne 40 000 eur alebo obdobnú kombináciu,
  • splácate schválené úvery vo výške minimálne 500 000 eur.

Marketingová komunikácia vypracovaná spoločnosťou VÚB, a. s., s investovaním je spojené aj riziko. Hodnota investície môže rásť, stagnovať, alebo aj klesať a nie je zaručená návratnosť pôvodne investovanej sumy. Výkonnosť v minulosti nie je spoľahlivým ukazovateľom budúcej výkonnosti. Tento materiál nepredstavuje výzvu alebo odporúčanie na nákup konkrétneho produktu a neslúži k poskytovaniu investičného prieskumu. Uvedené informácie majú všeobecnú povahu a nezohľadňujú individuálne potreby investorov. Služba InvestPlan predstavuje investičnú službu investičné poradenstvo. Na vylúčenie akýchkoľvek pochybností, VÚB, a. s., neposkytuje investičnú službu riadenie portfólia. Informácie o investičných službách, vrátane upozornení v súvislosti s rizikami spojenými s investíciami vo finančných nástrojoch, je možné získať na všetkých predajných miestach VÚB, a. s., a na www.vub.sk v sekcii Misia a hodnoty, Ochrana investora.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  2. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji
  3. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  4. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  5. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  6. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  7. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  8. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  1. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  2. Záver vojny bol pre mnohých Slovákov životnou skúškou
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá
  4. LESY SR otvorili Poľanu: Nová cesta pre ľudí aj prírodu
  5. Tatra banka uvádza nový produkt Digitálna hypotéka
  6. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji
  7. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  8. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  1. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 15 884
  2. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 7 689
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 5 958
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 3 789
  5. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 % 3 413
  6. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu 2 738
  7. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas? 2 511
  8. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody 2 296
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Obnoviť poškodenú pleť nie je nemožné – pomoc nájdeš vo vede aj prírode.


16. máj

Máloktorá krajina spája staré tradície a inovácie tak prirodzeným spôsobom.


INZERCIA 16. máj

Nové číslo Historickej revue už v predaji aj s knižnou predplatiteľskou akciou.


INZERCIA 16. máj

LESY SR úspešne ukončili kompletnú rekonštrukciu lesnej cesty na Poľane.


15. máj
SkryťZatvoriť reklamu