SME

TIPOS spustil novú kampaň

TIPOS spustil v čase futbalových Majstrovstiev Európy hráčov do 21 rokov novú kampaň.

(Zdroj: TIPOS)

Národná lotériová spoločnosť TIPOS, ako najväčší podporovateľ športu na Slovensku, sa zameriava nielen na etablovaných športovcov, ale aj na tých, ktorí sú len na začiatku svojej cesty a usilovne pracujú na svojom napredovaní. Nová kampaň, ktorú TIPOS spúšťa v čase futbalových Majstrovstiev Európy U21, zdôrazňuje význam dôvery v potenciál mladých talentov.

Tvárou kampane kurzových stávok TIPOSBET je kapitán slovenskej futbalovej reprezentácie do 21 rokov Sebastian Nebyla.

TIPOS si dlhoročne buduje svoju pozíciu nielen ako stabilný partner Slovenského olympijského a športového výboru, ale aj ako značka, ktorá rozumie spoločenskej hodnote športu a marketingovej sile jeho podpory.

V centre aktuálnej kampane je myšlienka, že za každým výnimočným výkonom stojí niekto, kto mladému talentovanému športovcovi veril od začiatku. Tento odkaz teraz spoločnosť posúva ešte bližšie k fanúšikom futbalu – práve cez Majstrovstvá Európy hráčov do 21 rokov, ktoré sa konajú od 11. do 28. júna 2025 na ôsmich slovenských futbalových štadiónoch. "Tento turnaj je príležitosťou, aby široká verejnosť spoznala naše futbalové talenty. TIPOS prostredníctvom aktuálnej kampane vyzýva na ich podporu," uviedla manažérka odboru komunikácie spoločnosti TIPOS Adriana Bolačeková.

Načítavam video...

Pri tejto príležitosti predstavil TIPOS novú spoluprácu s kapitánom slovenskej reprezentácie U21 Sebastianom Nebylom. Stal sa tvárou kampane, ktorá prináša jasné posolstvo - podpora má najväčšiu hodnotu práve vtedy, keď niekto dokáže rozpoznať potenciál, ktorý čaká na svoj správny čas. "Mladé talenty treba podporovať počas ich prípravy, pred prvými veľkými víťazstvami," konštatuje Bolačeková. Podľa nej je spolupráca TIPOSu a Nebylu založená na vzájomnej dôvere. "Veríme jeho športovému úsiliu. Oceňujeme jeho talent, pokoru a obrovský kus práce, ktorý je predzvesťou úspechu," dodala.

TIPOS podobný koncept spolupráce s mladým športovým talentom použil aj v nedávnej minulosti, keď oslovil hokejistu Juraja Slafkovského. Ten sa stal známejší práve po Zimných olympijských hrách v Pekingu v roku 2022, na ktorých slovenskí hokejisti vyhrali bronz a Slafkovský sa stal najlepším hráčom turnaja. Krátko nato bol úspešne draftovaný do zámorskej NHL. Slafkovský bol tvárou niekoľkých úspešných produktových kampaní TIPOSu.

Nová kampaň v čase šampionátu symbolicky odkazuje na silu dôvery, ktorá môže meniť budúcnosť nielen jednotlivých športovcov, ale aj celého slovenského športu.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Union drží prvenstvo v dostupnosti zdravotnej starostlivosti
  2. Praskajúca stena nie je len estetický problém. Čo je za tým?
  3. Prvý mobil ako skúška dôvery medzi rodičom a dieťaťom
  4. Rozvrh hodín s kalendárom prázdnin v denníkoch SME a Korzár
  5. Na potulkách chuťami: od zemiakov po syry, všetko je doma
  6. Na toto by ste sa mali vo svojej obľúbenej krčme opýtať
  7. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia
  8. Dieťa, ktoré cíti záujem, má odvahu učiť sa
  1. Rozvrh hodín s kalendárom prázdnin v denníkoch SME a Korzár
  2. Prvý mobil ako skúška dôvery medzi rodičom a dieťaťom
  3. Zuzana Porubjaková a Miro Jaroš v naozaj otvorených rozhovoroch
  4. Na potulkách chuťami: od zemiakov po syry, všetko je doma
  5. Prvý mobil je tu: tipy, ako ho využiť zodpovedne
  6. Dieťa, ktoré cíti záujem, má odvahu učiť sa
  7. Na toto by ste sa mali vo svojej obľúbenej krčme opýtať
  8. Ako naši krajania v Amerike začínali od nuly
  1. Čo urobiť, keď sa na stene objaví trhlina? Farba ju nezachráni 9 702
  2. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus 5 998
  3. Cukrovar mení Trnavu na miesto, kde sny ožívajú 5 980
  4. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí 4 750
  5. Na začiatku ledva naškrabali 700 eur, dnes majú miliónové tržby 4 694
  6. Skládky nechceme, no moderných riešení sa obávame 4 544
  7. Na toto by ste sa mali vo svojej obľúbenej krčme opýtať 4 499
  8. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia 3 668
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Paušálik.

Kedy je správny čas na prvý mobil pre dieťa? Rodičia balansujú medzi obavami a dôverou.


INZERCIA 7 h

Nové číslo magazínu SME ženy je v predaji.


INZERCIA 7 h

Praktickú pomôcku pre každého školáka kúpite už dnes spolu s novinami.


INZERCIA 7 h
Na pultoch Kauflandu nájdete veľký výber slovenskej zeleniny

Slovenské chute sú bližšie, než si myslíte. Kde ich s istotou nájdete?


INZERCIA 7 h
SkryťZatvoriť reklamu