SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

TIPOS spustil novú kampaň

TIPOS spustil v čase futbalových Majstrovstiev Európy hráčov do 21 rokov novú kampaň.

(Zdroj: TIPOS)

Národná lotériová spoločnosť TIPOS, ako najväčší podporovateľ športu na Slovensku, sa zameriava nielen na etablovaných športovcov, ale aj na tých, ktorí sú len na začiatku svojej cesty a usilovne pracujú na svojom napredovaní. Nová kampaň, ktorú TIPOS spúšťa v čase futbalových Majstrovstiev Európy U21, zdôrazňuje význam dôvery v potenciál mladých talentov.

Tvárou kampane kurzových stávok TIPOSBET je kapitán slovenskej futbalovej reprezentácie do 21 rokov Sebastian Nebyla.

TIPOS si dlhoročne buduje svoju pozíciu nielen ako stabilný partner Slovenského olympijského a športového výboru, ale aj ako značka, ktorá rozumie spoločenskej hodnote športu a marketingovej sile jeho podpory.

V centre aktuálnej kampane je myšlienka, že za každým výnimočným výkonom stojí niekto, kto mladému talentovanému športovcovi veril od začiatku. Tento odkaz teraz spoločnosť posúva ešte bližšie k fanúšikom futbalu – práve cez Majstrovstvá Európy hráčov do 21 rokov, ktoré sa konajú od 11. do 28. júna 2025 na ôsmich slovenských futbalových štadiónoch. "Tento turnaj je príležitosťou, aby široká verejnosť spoznala naše futbalové talenty. TIPOS prostredníctvom aktuálnej kampane vyzýva na ich podporu," uviedla manažérka odboru komunikácie spoločnosti TIPOS Adriana Bolačeková.

Načítavam video...

Pri tejto príležitosti predstavil TIPOS novú spoluprácu s kapitánom slovenskej reprezentácie U21 Sebastianom Nebylom. Stal sa tvárou kampane, ktorá prináša jasné posolstvo - podpora má najväčšiu hodnotu práve vtedy, keď niekto dokáže rozpoznať potenciál, ktorý čaká na svoj správny čas. "Mladé talenty treba podporovať počas ich prípravy, pred prvými veľkými víťazstvami," konštatuje Bolačeková. Podľa nej je spolupráca TIPOSu a Nebylu založená na vzájomnej dôvere. "Veríme jeho športovému úsiliu. Oceňujeme jeho talent, pokoru a obrovský kus práce, ktorý je predzvesťou úspechu," dodala.

TIPOS podobný koncept spolupráce s mladým športovým talentom použil aj v nedávnej minulosti, keď oslovil hokejistu Juraja Slafkovského. Ten sa stal známejší práve po Zimných olympijských hrách v Pekingu v roku 2022, na ktorých slovenskí hokejisti vyhrali bronz a Slafkovský sa stal najlepším hráčom turnaja. Krátko nato bol úspešne draftovaný do zámorskej NHL. Slafkovský bol tvárou niekoľkých úspešných produktových kampaní TIPOSu.

Nová kampaň v čase šampionátu symbolicky odkazuje na silu dôvery, ktorá môže meniť budúcnosť nielen jednotlivých športovcov, ale aj celého slovenského športu.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. S týmto smartfónom ti frajer na dovolenke urobí dokonalé fotky
  2. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  4. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  5. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  6. Taxík lacnejší ako MHD? Podľa šéfa HOPINu to nedáva zmysel
  7. Odborník na reštaurovanie: Lacné úpravy ničia kamenné pamiatky
  8. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy?
  1. Zaslúžený oddych. Luxus hotelov pre dospelých začína pokojom
  2. TIPOS spustil novú kampaň
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  4. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké
  5. S týmto smartfónom ti frajer na dovolenke urobí dokonalé fotky
  6. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  7. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  8. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave
  1. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol 11 489
  2. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave 6 867
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live 5 717
  4. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 4 431
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 4 419
  6. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké 3 981
  7. Z ruky do úst: Viete, koľko rodín nemá žiadnu finančnú rezervu? 3 299
  8. Známy šéfkuchár radí: Takto budú bezlepkové pagáče dlhšie mäkké 3 241
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Bez animácií i hlučných večierkov. Dovolenkujte v hoteloch pre dospelých.


INZERCIA 8 h

TIPOS spustil v čase futbalových Majstrovstiev Európy hráčov do 21 rokov novú kampaň.


22 h

Prichádza nová séria HONOR 400.


INZERCIA 12. jún

TN live prináša aktuálne správy, aj úplne nové publicistické relácie.


INZERCIA 12. jún
SkryťZatvoriť reklamu