SME

Pulzari ukazuje, prečo algoritmy milujú dobrú kreatívu

Slovenský marketingový trh má nového hráča.

Denisa Pernicová Denisa Pernicová (Zdroj: PULZARI)

Skúsená marketérka Denisa Pernicová, ktorá viac ako desať rokov pôsobila na strane klienta v retaili, založila agentúru Pulzari. Táto kreatívna výkonnostná agentúra má ambíciu priniesť riešenie na dlhodobý problém v digitálnom marketingu – oddelenie kreatívy od výkonnostného marketingu.

„Marketing nie je len výkon. Je to energia, ktorá zanechá stopu. Viem z vlastnej skúsenosti, že keď kreatíva funguje, čísla stúpajú. Nie je to buď – alebo. Je to spolu,“ vysvetľuje Denisa Pernicová, zakladateľka Pulzari.

Kreatíva ako motor výkonu

Pulzari stavia na fakte, že algoritmy a dáta potvrdzujú význam kreatívy. Podľa dostupných prieskumov kvalitná kreatíva vo Facebook reklame zvyšuje predaje až 7-násobne. Kampane s 3–10 rôznymi kreatívami majú o 46 % nižšie CPA. UGC videá dosahujú 4-násobne vyššie CTR a o 29 % viac konverzií. A až 42 % najúspešnejších PPC reklám využíva autentickú estetiku. Pulzari chce tieto poznatky priniesť na slovenský trh prostredníctvom konkrétnych kampaní, A/B testov a prípadových štúdií.

„Pulzari vzniklo z túžby tvoriť marketing, ktorý má presah. Kde sa spája kreatíva s ľudskosťou, výkon s dôverou a kde každý projekt má jasný smer aj zmysel. Je to nová kapitola, ktorá stojí na skúsenostiach, nie na náhode,“ vyzvihuje Denisa Pernicová.

Strategická posila v tíme

Agentúra Pulzari hneď v prvých týždňoch svojej existencie získala na pozíciu Strategy Directora skúseného hráča, Martina Belesa. Do tímu prináša viac ako 20 rokov skúseností z marketingu, brand buildingu a digitálnych stratégií. V minulosti zastával manažérske pozície v Lidli, kde sa 10 rokov venoval nastavovaniu stratégií, dátovo riadeným kampaniam a budovaniu značky.

Martin Beles  (zdroj: PULZARI) Martin Beles (zdroj: PULZARI)

„Do Pulzari prichádzam s cieľom priniesť klientom ešte silnejšie prepojenie dát, insightov a kreatívy. Verím, že správne nastavená stratégia je základom každého úspešného projektu,“ hovorí Beles.

Budúcnosť patrí digitálu a inováciám

Nový strategický riaditeľ agentúry Pulzari vo svojich vyjadreniach pripomína, ako sa mení svet marketingu: „Keď som začínal, online bol len doplnkový mediatyp. Dnes práve digitál pohlcuje najväčší balík rozpočtov. Marketingové učebnice sa práve prepisujú! AI nástroje menia spôsob, akým značky komunikujú. Mojím cieľom je, aby Pulzari stáli na čele týchto zmien a prinášali klientom riešenia, ktoré budú fungovať aj zajtra,“ dodáva.

Pulzari tak na Slovensku prinášajú nový pohľad – spájajú výkon s kreatívou a dokazujú, že merateľné výsledky a silný brand môžu ísť ruka v ruke.

Viac informácií: www.pulzari.sk

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Hodnotenie profesionála: Maldivy sú mimo sezóny oázou pokoja
  2. Problém s vlasmi či pokožkou? Krása začína vo vnútri
  3. Táto firma úspešne digitalizuje dopravné riešenia na Slovensku
  4. Rodina ako opatrovatelia: Slovákov straší nesebestačnosť
  5. Nutričný odborník varuje: Syry nie sú to, čo si myslíte
  6. Moderné okuliare: technológia, ktorá vám uľahčuje život
  7. Hanba bokom, je čas tancovať. Tieto karnevaly Európy treba zažiť
  8. Máš jedno euro navyše? Pripoj sa do potravinovej zbierky
  1. Hodnotenie profesionála: Maldivy sú mimo sezóny oázou pokoja
  2. Rady pre začínajúcich podnikateľov: na čo nezabudnúť pri štarte
  3. Filantropia slovenských milionárov s tichým vplyvom
  4. Špeciálna krížovkárska príloha v denníkoch SME a Korzár
  5. LESY SR otvorili novú predajňu Lesníckych pochúťok
  6. Problém s vlasmi či pokožkou? Krása začína vo vnútri
  7. Táto firma úspešne digitalizuje dopravné riešenia na Slovensku
  8. Moderné okuliare: technológia, ktorá vám uľahčuje život
  1. Nutričný odborník varuje: Syry nie sú to, čo si myslíte 13 425
  2. Moderné okuliare: technológia, ktorá vám uľahčuje život 7 056
  3. Táto firma úspešne digitalizuje dopravné riešenia na Slovensku 4 714
  4. Hanba bokom, je čas tancovať. Tieto karnevaly Európy treba zažiť 4 325
  5. Rodina ako opatrovatelia: Slovákov straší nesebestačnosť 3 324
  6. Technológiám z Nitry dôveruje Tesla aj TikTok. 2 916
  7. Hodnotenie profesionála: Maldivy sú mimo sezóny oázou pokoja 2 672
  8. Problém s vlasmi či pokožkou? Krása začína vo vnútri 2 449
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Toto je obdobie, keď sa dá zažiť luxusnejšia dovolenka za priaznivejšiu cenu.


INZERCIA 20 h

Začiatky podnikania bývajú plné nadšenia aj nástrah, preto sa oplatí poznať rady, ktoré vám pomôžu vykročiť správnym smerom.


23. okt

Za ich filantropiou nestojí sebaprezentácia, ale skutočná snaha pomôcť.


22. okt

Prílohu plnú švédskych krížoviek kúpite už dnes spolu s denníkmi SME a Korzár.


INZERCIA 22. okt
SkryťZatvoriť reklamu