Skúsená marketérka Denisa Pernicová, ktorá viac ako desať rokov pôsobila na strane klienta v retaili, založila agentúru Pulzari. Táto kreatívna výkonnostná agentúra má ambíciu priniesť riešenie na dlhodobý problém v digitálnom marketingu – oddelenie kreatívy od výkonnostného marketingu.
„Marketing nie je len výkon. Je to energia, ktorá zanechá stopu. Viem z vlastnej skúsenosti, že keď kreatíva funguje, čísla stúpajú. Nie je to buď – alebo. Je to spolu,“ vysvetľuje Denisa Pernicová, zakladateľka Pulzari.
Kreatíva ako motor výkonu
Pulzari stavia na fakte, že algoritmy a dáta potvrdzujú význam kreatívy. Podľa dostupných prieskumov kvalitná kreatíva vo Facebook reklame zvyšuje predaje až 7-násobne. Kampane s 3–10 rôznymi kreatívami majú o 46 % nižšie CPA. UGC videá dosahujú 4-násobne vyššie CTR a o 29 % viac konverzií. A až 42 % najúspešnejších PPC reklám využíva autentickú estetiku. Pulzari chce tieto poznatky priniesť na slovenský trh prostredníctvom konkrétnych kampaní, A/B testov a prípadových štúdií.
„Pulzari vzniklo z túžby tvoriť marketing, ktorý má presah. Kde sa spája kreatíva s ľudskosťou, výkon s dôverou a kde každý projekt má jasný smer aj zmysel. Je to nová kapitola, ktorá stojí na skúsenostiach, nie na náhode,“ vyzvihuje Denisa Pernicová.
Strategická posila v tíme
Agentúra Pulzari hneď v prvých týždňoch svojej existencie získala na pozíciu Strategy Directora skúseného hráča, Martina Belesa. Do tímu prináša viac ako 20 rokov skúseností z marketingu, brand buildingu a digitálnych stratégií. V minulosti zastával manažérske pozície v Lidli, kde sa 10 rokov venoval nastavovaniu stratégií, dátovo riadeným kampaniam a budovaniu značky.
„Do Pulzari prichádzam s cieľom priniesť klientom ešte silnejšie prepojenie dát, insightov a kreatívy. Verím, že správne nastavená stratégia je základom každého úspešného projektu,“ hovorí Beles.
Budúcnosť patrí digitálu a inováciám
Nový strategický riaditeľ agentúry Pulzari vo svojich vyjadreniach pripomína, ako sa mení svet marketingu: „Keď som začínal, online bol len doplnkový mediatyp. Dnes práve digitál pohlcuje najväčší balík rozpočtov. Marketingové učebnice sa práve prepisujú! AI nástroje menia spôsob, akým značky komunikujú. Mojím cieľom je, aby Pulzari stáli na čele týchto zmien a prinášali klientom riešenia, ktoré budú fungovať aj zajtra,“ dodáva.
Pulzari tak na Slovensku prinášajú nový pohľad – spájajú výkon s kreatívou a dokazujú, že merateľné výsledky a silný brand môžu ísť ruka v ruke.
Viac informácií: www.pulzari.sk

