SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

O2 v roku 2012 narástlo o vyše 190 tisíc zákazníkov

Spoločnosť Telefónica Slovakia dosiahla v roku 2012 výnosy vo výške 192,2 mil. €, čo oproti predchádzajúcemu roku predstavuje ich 22,1% nárast.

Spoločnosť Telefónica Slovakia dosiahla v roku 2012 výnosy vo výške 192,2 mil. €, čo oproti predchádzajúcemu roku predstavuje ich 22,1% nárast. Výnosy O2 v poslednom kvartáli roka 2012 predstavovali 50,7 mil. €, čo bolo medziročne viac o 14,7 %. K 31. decembru vzrástla zákaznícka báza spoločnosti o 16,3 % na vyše 1,354 mil. O2 zároveň dosiahlo v poslednom kvartáli roku 2012 kladný prevádzkový zisk pred odpismi a amortizáciou (OIBDA), ktorý oproti vlaňajšku vzrástol o vyše 58 %.

 

„O2 má za sebou ďalší úspešný rok, ktorý potvrdzujú naše ekonomické a prevádzkové výsledky. Aj počas vlaňajška sme prinášali nové produkty, služby a technológie. Ako prví sme predstavili neobmedzené volania do všetkých sietí aj pre rezidenčný segment v rámci nového programu O2 Paušál. V lete sme odštartovali komerčnú pilotnú prevádzku najnovšej siete LTE vo vybraných obciach západného Slovenska. Podarilo sa nám tiež zvýšiť pokrytie vlastnej 3G siete už pre viac ako polovicu populácie. Všetko, čo sme vlani pre našich zákazníkov pripravili sa premietlo do ďalšieho významného prevádzkového ukazovateľa – kontinuálneho rastu zákazníckej bázy,“ uviedol Ramiro Lafarga Brollo, generálny riaditeľ spoločnosti Telefónica Slovakia.

 

Celkové výnosy O2 v roku 2012 vzrástli medziročne o 22,1 % na 192,2 mil. €. V samotnom štvrtom štvrťroku dosiahli 50,7 mil. €, čo je o 14,7 % viac ako v porovnateľnom období predchádzajúceho roka. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) predplatených služieb dosiahol v roku 2012 výšku 8,1 €, ARPU u zákazníkov platiacich na základe faktúry predstavoval 16 €.

 

K 31. decembru 2012 dosiahol počet aktívnych zákazníkov viac ako 1,354 mil. Oproti porovnateľnému obdobiu predchádzajúceho roka to predstavuje medziročný nárast o 16,3 %, pričom od začiatku roka 2012 zaznamenalo O2 čistý nárast zákazníckej bázy o vyše 190 tisíc. Za týmto nárastom stál takmer tretinový (32,4 %) medziročný nárast zákazníkov fakturovaných služieb na vyše 659 tisíc, zatiaľ čo počet zákazníkov predplatených služieb vzrástol medziročne o 4,3 % na 694,9 tisíc. Podiel zákazníkov fakturovaných služieb na celkovej zákazníckej báze spoločnosti stúpol medziročne o 5,9 percentuálneho bodu na 48,7 %.

Od 1. januára 2012 do 31. decembra 2012 si zákazníci do siete O2 preniesli 117 884 telefónnych čísel.

 

Na základe prieskumu nezávislej agentúry Ipsos Tambor a spoločnosti Telefónica Slovakia dosiahlo O2 opäť najvyššiu úroveň spokojnosti zákazníkov spomedzi všetkých slovenských mobilných operátorov. 

 

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  2. Najlepšie zdroje železa: čo jesť pri jeho nedostatku
  3. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  4. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  5. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  6. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  7. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu
  8. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  1. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  2. Najlepšie zdroje železa: čo jesť pri jeho nedostatku
  3. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  4. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu
  5. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  6. Ktoré signály tela predpovedajú mŕtvicu
  7. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  8. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 9 170
  2. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 7 330
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 354
  4. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii 4 852
  5. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 3 107
  6. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 2 832
  7. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu 2 502
  8. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 2 276
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Remeslo kachliara sa Ľubomírovi Gunišovi nezunovalo ani po 25 rokoch.


INZERCIA 7 h

Zistite, ktoré potraviny a doplnky najlepšie doplnia železo v tele.


INZERCIA 7 h

Majiteľ penthousu v Neste Patrik Nagy: Štvrť Nesto dnes považujem za nevybrúsený diamant, ktorý po dokončení získa na hodnote


INZERCIA 7 h

Májový magazín zdravia je už v predaji, noví predplatitelia od nás dostanú darček!


INZERCIA 12. máj
SkryťZatvoriť reklamu