SME
Sobota, 10. december, 2022 | Meniny má Radúz

Prvý cyklus projektu JA Základy podnikania úspešne ukončený

Cieľom vzdelávacieho projektu je zvýšenie finančnej a podnikateľskej gramotnosti detí.

Bratislava 14. júla (OTS) - Celoslovenskú súťaž o podnikaní, ktorú organizovala poisťovňa MetLife v spolupráci s neziskovou organizáciou JA Slovensko v rámci vzdelávacieho projektu Life Changer/JA Základy podnikania vyhral šesťčlenný tím žiakov z rôznych základných škôl. Finále sa uskutočnilo koncom júna za účasti detí piateho a šiesteho ročníka základných škôl, pričom súťaž Innovation Camp bola vyvrcholením vzdelávacieho programu JA Základy podnikania, ktorý sa realizoval v tomto školskom roku na základných školách po celom Slovensku. Žiaci vo finále riešili hravú súťažnú výzvu, ktorá spočívala v navrhnutí prototypu hračky pre ľubovoľnú vekovú kategóriu. Okrem podnikateľského nápadu mali za použitia dostupného materiálu dosiahnuť čo najvyšší zisk. Každý tím navyše výrobok prezentoval odbornej porote v rámci vlastnej marketingovej idey. Do finálovej súťaže sa zapojilo 60 detí v desiatich zmiešaných tímoch pod vedením odborných konzultantov. Víťazný tím projektu, vďaka ktorému žiaci hravo vstúpia do sveta podnikania, vytvorili hračku Príšerka Bugy, ktorá zabaví, odoženie zlé sny a uchová tajomstvo. Členmi tohto tímu boli Svetlana Koreňová (ZŠ Gorazdova ul. Bánovce nad Bebravou), Radoslav Kolár (ZŠ Kežmarská ul. Košice), Miloš Harmady (Katolícka spojená škola sv. Vincenta de Paul Levice), Marco Baláž (ZŠ Rybany), Sebastian Kotesa (ZŠ Sekule) a Veronika Hornáková (ZŠ Školská ul. Veľké Kostoľany).

ocenení žiaci

Cieľom projektu Life Changer/ JA Základy podnikania, ktorý spoločnosť realizovala za pomoci organizácie Junior Achievement, nielen na Slovensku ale aj v iných krajinách sveta, bolo zvýšenie finančnej a podnikateľskej gramotnosti detí a dopĺňať tak tradičnú skladbu vyučovacích predmetov základných škôl. Vyučujúcimi boli dobrovoľní konzultanti zo spoločnosti MetLife, ktorí prepájajú teóriu s praktickým svetom ekonomiky a obchodu. Do programu bolo zapojených 95 základných škôl a 2156 žiakov. Spoločnosť MetLife je už viac ako 20 rokov na Slovensku známa svojim sloganom Finančná istota.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

          Najčítanejšie správy na SME

          SkryťVypnúť reklamu
          SkryťVypnúť reklamu

          Neprehliadnite tiež

          Vianočné nákupy sú v plnom prúde, no vonkajšie okolnosti ich výrazne ovplyvňujú nákupy Slovákov.


          16 h

          Spoločnosť Freshfields otvára nové Business Services Centre v Bratislave na Slovensku.


          9. dec

          Inšpirujte sa tipmi na osvedčené hotely s kvalitnými službami a dobrými cenami.


          INZERCIA 9. dec
          SkryťZatvoriť reklamu