SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

HOUR predstavil softvérové HR riešenia doma i v zahraničí

Prvú štvrtinu roku 2017 spoločnosť HOUR uzavrela úspešnou prezentáciou hodnôt a produktových riešení na odborných HR konferenciách

Kvalitné HR podujatia vytvárajú priestor pre networking, prínos nových možností či spoluprác a v neposlednom rade vzdelávajú lídrov vo vývoji trendov v oblasti riadenia ľudských zdrojov, personalistiky i miezd.  obchodný manažér spoločnosti hour, spol. s r.o. - hr tech world 2017 Spoločnosť HOUR sa tak na prelome jarných mesiacov marec a apríl prezentovala až na 3-och významných HR konferenciách. Podporila ich v úlohe partnera podujatia, na ktorom jej zástupcovia nielenže prezentovali jej efektívne produktové HR riešenia, ale sa zúčastnili aj bohatého programu, ktorý všetky konferencie ponúkli. V dňoch 21. - 22. marec sa členovia tímu spoločnosti navštívili medzinárodne podujatie svetového formátu HR Tech World 2017 v Londýne. V nasledujúcich dňoch 23. - 24. marca predstavili poslanie spoločnosti „Prinášame hodnoty do HR" na konferencii Praktické skúsenosti v riadení ľudských zdrojov, ktorú organizuje združenie HRcomm a 4. apríla na podujatí Pracovné právo 2017 organizovanom EU Generation. Viac informácii o priebehu podujatí nájdete na stránke spoločnosti. Spoločnosť  HOUR spol s r.o. prináša hodnoty do HR už viac ako 23 rokov. Ako autor informačných systémov HUMAN a Humanet, komplexného riešenia 24 hodinový personálny asistent a poskytovateľ outsourcingu personálnej a mzdovej agendy predstavuje stabilného partnera pre mnohé slovenské spoločnosti. V roku 2016 produkty HUMAN a HUMANET získali ocenenia aj počas EuroCloud Slovakia Day 2016 a zaradili sa medzi najlepšie slovenské cloudové riešenia. Viac informácii o spoločnosti nájdete na www.hour.sk

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  5. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  8. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  1. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  2. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  3. Zlatý sen vo vzduchu
  4. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  5. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  6. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  7. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  8. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  1. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 7 998
  2. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 5 580
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 498
  4. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 5 464
  5. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii 3 913
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 896
  7. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 2 762
  8. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 217
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Nové číslo Ona Vie plné praktických návodov je v predaji.


INZERCIA 9. máj

Niektoré stoja priamo pri mori, iné sú ukryté v zeleni s výhľadom na pobrežie.


INZERCIA 9. máj

Malí futbalisti a futbalistky z Vranova nad Topľou opäť mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj

Sečovce ovládli Košice a mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj
SkryťZatvoriť reklamu