SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

GALTON Brands prináša Report udržateľnosti 2021

Praktický sprievodca svetom zeleného brandingu a marketingu

Report udržateľnosti 2021Report udržateľnosti 2021 (Zdroj: GALTON Brands)

Environmentálna politika zažíva v poslednom období nevídaný rozmach. Zahltenie Zeme plastovým odpadom a čoraz častejšie výkyvy počasia, ktoré majú dopad nielen na prírodu, ale aj na globálnu ekonomiku, totiž v ľuďoch prirodzene rezonujú. V dôsledku týchto zmien sa aj značky dostávajú pod veľký tlak. Ako by mali reagovať? Kde sa inšpirovať? A aké sú názory úspešných slovenských značiek? Aj na tieto otázky odpovedá Report udržateľnosti 2021 od brandingovej agentúry GALTON Brands.

Spoločnosť volá po zodpovednejšom prístupe

Problém trvalej udržateľnosti a environmentálnej zodpovednosti sa týka nás všetkých a značky v tomto prípade nie sú žiadnou výnimkou. Ich prístup a aktivity majú v rámci enviropolitiky obrovskú moc korigovať spotrebiteľské návyky a vytvárať želané vzorce správania.

“Potreba neustáleho zvyšovania či potvrdzovania sociálneho statusu výrazne formuje nákupné preferencie a tlačí spotrebiteľov do rastu intenzity či objemu nákupov. Aj keď za týmito rozhodnutiami zdanlivo stoja jednotlivci, tí sú motivovaní komunikáciou značiek, preto ide o spoločný problém. Ak chcú značky skutočne prispieť k trvalej udržateľnosti a ochrane životného prostredia, mali by nielen vyrábať a predávať ekologickejšie, ale aj motivovať svojich zákazníkov k zodpovednejšiemu prístupu,” hovorí Jakub Čupka, creative lead agentúry GALTON Brands.

Z viacerých výskumov je zrejmé, že aj spotrebitelia sú ekologickým riešeniam naklonení. Smerom k značkám vyslovujú jasné očakávania a ochotu spolupodieľať sa na zlepšení stavu životného prostredia.

Podľa prieskumu* spoločnosti STEM/MARK z roku 2019 takmer 87% opýtaných verí, že ekológia je veľmi dôležitá. Až 95% opýtaných je preto presvedčených, že ruku k dielu by mali priložiť aj firmy a podnikať také kroky, ktoré znížia environmentálnu záťaž a prispejú k lepšej budúcnosti našej planéty. Prieskum priniesol veľmi pozitívne výsledky aj z pohľadu aktívneho prístupu spotrebiteľov k environmentálnej problematike: Viac ako polovica respondentov v ňom potvrdila, že triedi odpad a snaží sa eliminovať používanie jednorazových plastov. Prevažná väčšina opýtaných zároveň potvrdila, že sa snaží neplytvať potravinami, šetriť vodu, energie a voliť ekologicky šetrnejšie spôsoby dopravy.

Praktický sprievodca k budovaniu zelenej značky - Report udržateľnosti 2021 (zdroj: GALTON Brands s.r.o.) Praktický sprievodca k budovaniu zelenej značky - Report udržateľnosti 2021 (zdroj: GALTON Brands s.r.o.)

Budovanie zelenej značky ako novodobý trend

Hľadanie efektívnych ekologických riešení a inovatívnych spôsobov sa stáva trendom. Environmentálne prístupy pritom možno aplikovať do najrôznejších oblastí podnikateľského prostredia. Značky, ktoré tieto princípy uplatňujú, sú vnímané ako moderne zmýšľajúce, atraktívne a zodpovedné. Svojim spotrebiteľom tiež pomáhajú napĺňať ich túžbu spolupracovať na zlepšovaní stavu životného prostredia a eliminovať nežiaducu environmentálnu záťaž.

Na trend trvalej udržateľnosti už veľmi jednoznačne reaguje aj mnoho slovenských značiek. Dobrou správou je, že ekologické počiny zaznamenávame naprieč celým podnikateľským spektrom - od odpadového hospodárstva, cez módny priemysel, až po kozmetiku. „Čoraz viac klientov nás oslovuje s požiadavkou na vytvorenie značky, ktorá bude svojím správaním, vzhľadom i komunikáciou rešpektovať fenomén udržateľnosti a ekológie. Je však potrebné upozorniť, že „zelenou” sa značka nestane len na základe jednorazovej aktivity. Ekologický prístup, resp. prísľub, ktorý dá svojim spotrebiteľom a celej spoločnosti, musí pretaviť aj do firemnej kultúry, hodnôt a cieľov, ktorými prísľub naplní. Ak by tieto absentovali, značka by mohla ľahko skĺznuť k tzv. „greenwashingu” a tým poškodiť svoju reputáciu.”, hovorí Andrej Mitáš, CEO brandingovej agentúry GALTON Brands.

Sprievodca svetom zelených značiek

S cieľom edukovať trh a sprostredkovať hodnotné informácie prináša GALTON Brands praktického sprievodcu svetom zeleného brandingu. Report udržateľnosti 2021 ponúka autentický pohľad vybraných značiek na oblasť udržateľného rozvoja a ekológie. Je určený top manažérom, marketérom, ale aj odbornej verejnosti.

Vďaka reportu spoznáte slovenské a zahraničné značky, ktoré sa vydali cestou udržateľnosti a ekologického prístupu a získate tiež prehľad o trendoch, ktoré vplývajú na budúci vývoj trhu a formujú obchodné stratégie významných hráčov. Stiahnuť si ho môžete zdarma na webstránke agentúry GALTON Brands.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  2. Najlepšie zdroje železa: čo jesť pri jeho nedostatku
  3. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  4. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  5. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  6. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  7. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu
  8. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  1. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  2. Najlepšie zdroje železa: čo jesť pri jeho nedostatku
  3. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  4. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu
  5. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  6. Ktoré signály tela predpovedajú mŕtvicu
  7. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  8. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 9 156
  2. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 7 879
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 670
  4. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii 4 848
  5. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 3 024
  6. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 2 869
  7. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu 2 501
  8. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 2 312
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Remeslo kachliara sa Ľubomírovi Gunišovi nezunovalo ani po 25 rokoch.


INZERCIA 5 h

Zistite, ktoré potraviny a doplnky najlepšie doplnia železo v tele.


INZERCIA 5 h

Majiteľ penthousu v Neste Patrik Nagy: Štvrť Nesto dnes považujem za nevybrúsený diamant, ktorý po dokončení získa na hodnote


INZERCIA 5 h

Májový magazín zdravia je už v predaji, noví predplatitelia od nás dostanú darček!


INZERCIA 12. máj
SkryťZatvoriť reklamu