SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

HYZA uvádza na trh nový produktový rad Sous-vide

Go-to-market stratégiu zverila agentúre GALTON Brands

Značka HYZA prináša spotrebiteľom moderný produkt, ktorý je pripravený, pre mnohých stále nie úplne známou metódou varenia, pod názvom Sous-vide. O jeho výhodách presviedča vtipným spôsobom nová kampaň z dielne brandingovej agentúry GALTON Brands.

HYZA ako tradičný slovenský výrobca hydiny už vyše 70 rokov prináša do domácností kvalitné a čerstvé kuracie produkty zo slovenských fariem, na ktorých si pochutnáva celá rodina. Požiadavky spotrebiteľov sa však v čase menia, a to, čo prináša najväčší pôžitok konzumentom kedysi, dnes už nestačí. Značka HYZA si to uvedomuje, preto sa rozhodla vypočuť hlas spotrebiteľov volajúcich po modernom, rýchlom, no zároveň kvalitnom jedle.

„Vnímame narastajúci dopyt po kvalitnom, čerstvom a chuťovo zaujímavom jedle, pri ktorého príprave nie je potrebné stráviť v domácnosti veľa času. V HYZA sme našli riešenie. Je ním nový sortiment kuracieho mäsa, ktoré sme pripravili metódou Sous-vide a v atraktívnom obale ponúkli na pulty predajní. Spotrebiteľovi si po zakúpení stačí produkt iba rozbaliť a zapiecť, čím ušetrí čas a získa chuťovo zaujímavé a kvalitné jedlo,” hovorí Marta Matúšová, marketingová špecialistka HYZA a.s.

HYZA Sous Vide kampaň (zdroj: GALTON Brands) HYZA Sous Vide kampaň (zdroj: GALTON Brands)

K spolupráci na go-to-market stratégii a komunikačnej kampani si HYZA prizvala brandingovú agentúru GALTON Brands: „Náš tím dostal dôveru podieľať sa na tvorbe produktu už v samom začiatku - tvorbou obalu. Pútavý obal výrobku, jeho prítomnosť a dobrá viditeľnosť v mieste predaja, vytvárajú predpoklady k tomu, aby si kupujúci výrobok všimli počas nákupu a dali mu šancu. Pravdepodobnosť, že k nákupu skutočne príde, zvyšujeme offline i online marketingovou kampaňou, počas ktorej spotrebiteľov vzdelávame, zabávame a inšpirujeme,” hovorí Karol Hollosy, Account Director GALTON Brands.

Kreatívna kampaň pre milovníkov dobrého jedla

Východiskom kreatívnej idey bolo poukázanie na fakt, že s produktmi HYZA Sous-vide zvládne prípravu jedla naozaj každý, kedykoľvek a za zlomok času! Má za cieľ zbúrať nastavené stereotypy a akýsi strach z neznámeho. Cieľom komunikácie bolo tiež priblížiť benefity produktu konkrétnym cieľovým skupinám - pracovne vyťaženým ľuďom, uponáhľaným mamičkám, mladým ľuďom aj bezstarostným študentom.

Načítavam video...

Príbehy s ideovým posolstvom sa pretavili aj do podoby TV spotov, ktoré sa stali pevným základom komunikačnej stratégie. Diváka si získajú svojou nezameniteľnou atmosférou a zapamätateľným charakterom hercov. Na príprave idey a spotov sa spolu s GALTON Brands autorsky spolupodieľal skúsený scenárista a režisér Daniel Laurinc a produkčná spoločnosť Laurinc Studio, pod vedením producenta Viktora Šestáka.

Načítavam video...

S príbehmi, produktmi a inšpiratívnymi receptami sa môžu spotrebitelia zoznámiť na novej atraktívnej landing page www.hyza.sk/sous-vide.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  2. Najlepšie zdroje železa: čo jesť pri jeho nedostatku
  3. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  4. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  5. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  6. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  7. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu
  8. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  1. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  2. Najlepšie zdroje železa: čo jesť pri jeho nedostatku
  3. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  4. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu
  5. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  6. Ktoré signály tela predpovedajú mŕtvicu
  7. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  8. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 9 158
  2. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 7 808
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 635
  4. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii 4 850
  5. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 3 039
  6. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 2 864
  7. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu 2 501
  8. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 2 304
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Remeslo kachliara sa Ľubomírovi Gunišovi nezunovalo ani po 25 rokoch.


INZERCIA 6 h

Zistite, ktoré potraviny a doplnky najlepšie doplnia železo v tele.


INZERCIA 6 h

Majiteľ penthousu v Neste Patrik Nagy: Štvrť Nesto dnes považujem za nevybrúsený diamant, ktorý po dokončení získa na hodnote


INZERCIA 6 h

Májový magazín zdravia je už v predaji, noví predplatitelia od nás dostanú darček!


INZERCIA 12. máj
SkryťZatvoriť reklamu