SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

GALTON Brands prináša manuál internej komunikácie 2021

Získajte komplexný pohľad na Employer branding a internú komunikáciu.

Za úspechom každej spoločnosti stoja šikovní ľudia. Ak si ich chcú firmy udržať, mali by vynakladať permanentné úsilie na to, aby sa cítili motivovaní a angažovaní, a to aj v časoch, ktoré môžu na mnohých z nás pôsobiť frustrujúco. Pandémia so sebou totiž okrem iného priniesla aj náhlu a nečakanú zmenu v systéme práce. Obmedzenie osobného kontaktu v mnohých spoločnostiach narušilo plynulý chod pracovných aktivít, sťažilo pracovné podmienky a vnieslo do pracovného života zamestnancov aj prílev neistoty či apatie. Potreba relevantnej a intenzívnej komunikácie so zamestnancami je preto čoraz silnejšia.

Očakávania zamestnancov sa menia

Spoločnosti sa ocitli pred novou výzvou – prispôsobiť sa novým pravidlám, prehodnotiť svoj prístup vo vzťahu k zamestnancom a posilniť ich zamestnaneckú skúsenosť (Employee experience). Je totiž nevyhnutné rešpektovať individuálne potreby ľudí v kontexte meniacich sa okolností (work-life balans, osobnostné vlastnosti, individuálne schopnosti a zručnosti…), pretože kým niektorým režim home office vyhovuje, iní sa môžu cítiť izolovanie a frustrovane.

Podľa údajov a dát z viacerých prieskumov je zrejmé, že vzniká výrazný disbalans medzi očakávaniami a potrebami zamestnancov a zamestnávateľov. Nedostatočné, resp. zle interpretované informácie tak vnášajú do pracovného života určitý chaos či pocit nepochopenia a oslabuje sa aj miera vzájomnej spolupráce a akceptácie. Väčšina spoločností dokonca priznáva, že u nich absentuje plán dlhodobej internej komunikácie a zamestnanci postrádajú dôležité informácie nielen o pracovných procesoch, ale aj o samotnej filozofii spoločnosti, čo prispieva k strate ich motivácie, angažovanosti, lojalite, a v neposlednom rade i k poklesu ich pracovného výkonu.

„Efektívne nastavená stratégia internej komunikácie umožní spoločnosti včas odhaliť potreby a očakávania zamestnancov, a pružne na ne reagovať. Vytvorenie vyhovujúcich pracovných podmienok a zlepšenie zamestnaneckej skúsenosti sa spoločnostiam mnohonásobne vráti, a to v podobe vyššej motivácie, angažovanosti a lojality zamestnancov,” hovorí Andrej Mitáš, CEO brandingovej agentúry GALTON Brands.

Manuál internej komunikácie (zdroj: GALTON Brands) Manuál internej komunikácie (zdroj: GALTON Brands)

Manuál internej komunikácie na stiahnutie

V snahe umožniť spoločnostiam lepšiu orientáciu v tom, čo všetko predstavuje pojem Employer branding, akú úlohu zohráva interná komunikácia na úspechu spoločnosti, aké sú najčastejšie výzvy internej komunikácie či ako nastaviť efektívnu stratégiu internej komunikácie, vytvoril tím agentúry GALTON Brands prehľadný manuál internej komunikácie. Manuál na svojich viac než 70 stranách ponúka zaujímavé štatistiky, príklady z praxe a názory úspešných značiek pôsobiacich na slovenskom trhu.

Manuál internej komunikácie si môžete stiahnuť zdarma na webovej stránke agentúry GALTON Brands.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  2. Najlepšie zdroje železa: čo jesť pri jeho nedostatku
  3. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  4. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  5. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  6. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  7. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu
  8. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  1. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  2. Najlepšie zdroje železa: čo jesť pri jeho nedostatku
  3. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  4. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu
  5. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  6. Ktoré signály tela predpovedajú mŕtvicu
  7. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  8. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 9 153
  2. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 7 955
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 721
  4. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii 4 845
  5. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 3 013
  6. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 2 868
  7. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu 2 501
  8. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 2 315
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Remeslo kachliara sa Ľubomírovi Gunišovi nezunovalo ani po 25 rokoch.


INZERCIA 5 h

Zistite, ktoré potraviny a doplnky najlepšie doplnia železo v tele.


INZERCIA 5 h

Majiteľ penthousu v Neste Patrik Nagy: Štvrť Nesto dnes považujem za nevybrúsený diamant, ktorý po dokončení získa na hodnote


INZERCIA 5 h

Májový magazín zdravia je už v predaji, noví predplatitelia od nás dostanú darček!


INZERCIA 12. máj
SkryťZatvoriť reklamu