SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Shell predstavuje novú značku Shell Café

Shell chce zákazníkom ponúknuť čo najlepší zážitok a vysokú kvalitu kávy ako v kaviarni.

Na ceste k ďalšiemu zlepšovaniu ponuky kvalitných služieb nie len pre vodičov predstavuje spoločnosť Shell Slovakia, s.r.o., značku Shell Café, ktorá okrem novej ponuky kávy a ďalších výrobkov zahŕňa aj vynovený priestor a kávové kútiky. Shell Café je najnovšou globálnou značkou Skupiny Shell predstavenou vo vybraných európskych krajinách. Koncept Shell Café je dostupný na všetkých čerpacích staniciach Shell na Slovensku.

Spoločnosť Shell uskutočnila rozsiahly prieskum medzi viac ako 10 000 zákazníkmi z piatich európskych krajín, ktorý ukázal, že v mnohých európskych krajinách je káva jedným z hlavných dôvodov, prečo sa ľudia na jej čerpacích staniciach zastavujú.Trendy v oblasti mobility ukazujú, že zákazníci budú pravdepodobne na čerpacích staniciach Shell tráviť v budúcnosti omnoho viac času. Spoločnosť Shell preto zohľadnila pri uvádzaní novej značky Shell Café na trh svoje dlhoročné skúsenosti s predajom kávy.

Na Slovensku je nový koncept uvedený na všetky čerpacie stanice Shell. V závislosti na veľkosti a polohe čerpacej stanice budú zákazníkom k dispozícii rôzne formáty predaja kávy – od plnohodnotnej kaviarne s ponukou čerstvo namletej kávy z pákového kávovaru až po kávové kútiky, kde si zákazníci môžu zakúpiť čerstvo pripravenú kávu na cestu so sebou. Všetky predajné miesta budú vybavené najmodernejšími kávovými automatmi a obsluha čerpacích staníc bude preškolená tak, aby značka Shell Café ponúkala maximálny zážitok z vynikajúco pripravenej kávy.

Nový koncept Shell Café (zdroj: Shell) Nový koncept Shell Café (zdroj: Shell)

Nielen špičková káva

Spoločnosť Shell sa spojila so svetovo uznávanými odborníkmi na prípravu a praženie kávy a z tejto spolupráce vzišli dve značkové zmesi praženej kávy, vyrobenej z kvalitných kávových zŕn. Shell Café Espresso zmes je podľa chuti našich zákazníkov na mieru pripravená zmes zŕn arabiky a robusty, ktorá ponúka podmanivú, intenzívnu a silnú chuť. Oproti tomu Shell Café 100% Arabica obsahuje iba zrná juhoamerickej arabiky a má jemnú chuť s ovocným nádychom. Zaujímavosťou je, že spoločnosť Shell nakupuje kvalitné kávové zrná priamo na komoditných burzách. Pod značkou Shell Café sa zákazníci stretnú nielen s kávou tej najvyššej kvality, ale tiež s ďalšími výrobkami, ako sú chutné hotové jedlá a minútky, špeciality z grilu, čerstvé bagety, wrapy či panini alebo veľmi obľúbené hot dogy, ktoré získali ocenenie vysokej kvality podľa hodnotenia českého dTestu.

„Nová značka Shell Café otvára ďalšiu etapu v rozvoji služieb na našich čerpacích staniciach na Slovensku. Chceme zákazníkom ponúknuť čo najlepší zážitok a vysokú kvalitu nielen našej lahodnej kávy. Naše čerpacie stanice sa rýchlo stávajú miestom pre stretávanie a rýchly nákup základných druhov potravín, a zďaleka tak už nie sú iba miestom pre rýchle natankovanie paliva. Shell Café je symbolom nášho záväzku investovať do ďalšieho rozvoja siete našich čerpacích staníc a zlepšovať ich ponuku,“ komentuje uvedenie novej značky Shell Café na slovenský trh Jan Čapský, riaditeľ prevádzky čerpacích staníc Shell na Slovensku a v České republike.

Udržateľná káva

Káva z ponuky Shell Café disponuje certifikátom „Rainforest“, ktorý potvrdzuje, že kávové zrná sú dodávané v súlade s tromi hlavnými piliermi udržateľnosti – sociálnym, ekonomickým a environmentálnym. Dodávatelia a farmári sú povinní dodržovať prísne kritériá pri ich produkcii a distribúcii. Medzinárodná certifikácia FSC zasa zaručuje zákazníkovi, že obaly, do ktorých sú zabalené produkty Shell Café, používajú drevo ako surovinu, ktoré bolo ťažené zodpovedne v súlade s prírode blízkemu lesnému hospodáreniu. Zákazníkom sú k dispozícii aj drevené príbory.

S cieľom redukovať množstvo odpadu, ponúka spoločnosť Shell zákazníkom kvalitný termohrnček, ktorý uchová výbornú chuť kávy až na šesť hodín, a zároveň prispieva k zníženiu používania jednorazových téglikov. Termohrnček je teraz pri príležitosti uvedenia nového konceptu dostupný za získanie päť samolepiek Shell Café a doplatok v hodnote 7,90 €. Jednotlivé samolepky možno získať za zakúpenie akejkoľvek kávy Shell Café alebo Starbucks, za každých 30 litrov palív Shell alebo za každých 10 € minutých na čerpacích staniciach Shell (okrem platieb za kávu, palivo za ktoré sa samolepky vydávajú samostatne a platieb za mýtne služby a diaľničné známky). Členovia vernostného programu Shell ClubSmart majú nárok na extra zľavu v hodnote 2 €. S využívaním termohrnčeka namiesto jednorazového tégliku získajú naviac zákazníci zľavu 5% na každú ďalšiu kávu Shell Café.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  5. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  8. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  1. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  2. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  3. Zlatý sen vo vzduchu
  4. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  5. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  6. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  7. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  8. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  1. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 7 396
  2. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 7 292
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 075
  4. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 4 802
  5. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 4 677
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 826
  7. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 180
  8. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 1 561
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Nové číslo Ona Vie plné praktických návodov je v predaji.


INZERCIA 2 h

Niektoré stoja priamo pri mori, iné sú ukryté v zeleni s výhľadom na pobrežie.


INZERCIA 9 h

Malí futbalisti a futbalistky z Vranova nad Topľou opäť mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj

Sečovce ovládli Košice a mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj
SkryťZatvoriť reklamu