SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

METLIFE SLOVENSKO získala certifikát Zodpovedná organizácia

METLIFE SLOVENSKO na základe environmentálneho auditu získala certifikát Zodpovedná organizácia.

Spoločnosť MetLife Slovensko získala na základe environmentálneho auditu v rámci medzinárodného projektu Zodpovedná spoločnosť pokročilú úroveň certifikátu Zodpovedná organizácia.

„Certifikát je dôkazom zodpovedného prístupu MetLife k životnému prostrediu a úrovne environmentálneho správania,“ informoval o tom riaditeľ marketingu a komunikácie MetLife CZ&SK Milan Drdoš.

Organizátor medzinárodného environmentálneho projektu je organizácia zodpovednosti výrobcov ENVI – PAK, ktorá udeľuje tento certifikát na obdobie troch rokov. Jeho platnosť je závislá na dlhodobom udržiavaní úrovne environmentálnej zodpovednosti. Vstupný audit je vykonávaný na základe dotazníka, ktorý zisťuje prístup spoločnosti k triedeniu odpadov, šetreniu prírodných zdrojov a vyhodnocuje jej úroveň environmentálnej zodpovednosti.

Cieľom projektu je vzdelávať a informovať zamestnancov organizácií, študentov, obyvateľov obcí a verejnosť o správnom zaobchádzaní s odpadom a podporovať tak činnosti v oblasti triedenia odpadov a ochrany životného prostredia.

ENVI – PAK udeľuje certifikát Zodpovedná organizácia rozšírenej úrovne účastníkovi auditu, ktorý dosiahol minimálne 75 percentnú úspešnosť v environmentálnom audite a zároveň je dlhodobo aktívny v oblasti zvyšovania vzdelania a zodpovednému prístupu k ochrane životného prostredia. Organizátor má počas platnosti certifikátu právo na kontrolu plnenia pravidiel projektu.

MetLife celosvetovo zároveň do roku 2030 investuje 500 miliónov dolárov do sociálnej a environmentálnej oblasti. Vyplýva to zo správy o trvalo udržateľnom podnikaní a firemnej zodpovednosti, ktorá informuje o aktivitách MetLife podporujúcich diverzitu, rovnosť a inklúziu v zamestnaní aj v spoločnosti.

Spoločnosť MetLife sa zaväzuje k novým investíciám so spoločenským dopadom vo výške 500 miliónov amerických dolárov do roku 2030. Informovala o tom prostredníctvom výročnej správy o udržateľnosti, zverejnenej koncom septembra. Z tejto sumy vyčlenila 25 percent pre oblasť týkajúcu sa klimatických zmien a ďalej sa MetLife zameria na podporu finančnej gramotnosti nesebestačných ľudí, čo zahŕňa podporu rasovej a rodovej rovnosti v nízkopríjmových a etnicky rozmanitých komunitách.

Správa zdôrazňuje záväzok spoločnosti MetLife podporiť diverzitu, rovnosť a inklúziu nielen na pracovisku, ale v celej spoločnosti. MetLife sa stala v roku 2020 prvou poisťovňou so sídlom v USA, ktorá podpísala "Princípy OSN pre posilnenie postavenia žien". Poisťovňa prichádza s plánmi na odstránenie rozdielov medzi ženami a mužmi v oblasti vedenia, na pracovisku, na pracovnom trhu a v komunitách.

MetLife na Slovensku

MetLife pôsobí na Slovensku od roku 1995. Spoločnosť poskytuje široké spektrum produktov životného a úrazového poistenia. Spoločnosť sa stala synonymom finančnej istoty a profesionalizmu. Aktuálne má na Slovensku viac ako 900 000 klientov.

O spoločnosti MetLife
MetLife, Inc. je prostredníctvom pridružených a dcérskych spoločností jednou z popredných svetových spoločností poskytujúcich finančné služby v oblastiach poistenia, správy aktív a zamestnaneckých benefitov a pomáha svojim individuálnym a firemným klientom sa orientovať v meniacom sa svete pre zabezpečenie finančnej istoty.
Spoločnosť MetLife bola založená v roku 1868 a svoje pobočky má vo viac ako 40 krajinách sveta. Popredné postavenie si dlhodobo udržuje v USA, Japonsku, Latinskej Amerike, Ázii, Európe a na Strednom východe. Viac informácií na
www.metlife.com ; www.metlife.sk .

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  5. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  8. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  1. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  2. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  3. Zlatý sen vo vzduchu
  4. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  5. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  6. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  7. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  8. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  1. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 7 334
  2. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 6 713
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 099
  4. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 4 860
  5. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 4 726
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 829
  7. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 185
  8. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva 1 529
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Nové číslo Ona Vie plné praktických návodov je v predaji.


INZERCIA 4 h

Niektoré stoja priamo pri mori, iné sú ukryté v zeleni s výhľadom na pobrežie.


INZERCIA 11 h

Malí futbalisti a futbalistky z Vranova nad Topľou opäť mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj

Sečovce ovládli Košice a mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj
SkryťZatvoriť reklamu