SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Priemerný vek žien pri pôrode sa zvyšuje

Poistenie „Pre ženy“ pomôže pokryť náklady na umelé oplodnenie.

(Zdroj: MetLife)

Bratislava 9. februára (OTS) - Priemerný vek žien pri pôrode sa neustále zvyšuje. Kým v 60. rokoch minulého storočia to bolo 23 rokov, v súčasnosti ženy na Slovensku rodia svoje prvé dieťa približne ako 27-ročné. Za odkladaním materstva na neskorší vek je viacero dôvodov. Ženy cítia, že moderná doba im ponúka oveľa viac možností, ako sa v živote realizovať.

Odkladanie materstva do vyššieho veku prináša rôzne riziká, avšak v momente, kedy sa žena rozhodne pre materstvo, potrebuje dvojnásobný pocit bezpečia a istoty. Preto sa spoločnosť MetLife zamerala priamo na potreby žien a vytvorila produkt, ktorý im zaistí pokojný spánok aj počas tehotenstva. Nové poistenie spoločnosti MetLife „Pre ženy“ zabezpečuje finančnú pomoc v prípade neočakávaných komplikácii v tehotenstve, pri pôrode a aj pri narodení dieťaťa s vrodenou chybou. Balíček krytia je doplnený aj o finančnú podporu v prípade viacnásobného prírastku do rodiny a pokrytie nákladov asistovanej reprodukcie. Informovala o tom produktová špecialistka MetLife Slovensko Erika Poleková. Toto poistenie je určené ženám vo veku od 18 do 45 rokov, ktoré plánujú materstvo.

Odkladanie materstva so sebou prináša aj riziko neplodnosti, pri ktorej páry využívajú pomoc asistovanej reprodukcie. Poistenie „Pre ženy“ pomôže pokryť náklady na umelé oplodnenie po vyčerpaní cyklov IVF hradených z verejného zdravotného poistenia.

S narodením dieťaťa prichádza veľa radosti a veľa lásky, ale taktiež pribudnú starosti. Rodina je náhle finančne zaťažená o náklady spojené so starostlivosťou o bábätko. Každý rodič sa snaží na túto situáciu pripraviť, avšak ak nastane prekvapenie a narodia sa dvojčatá či trojčatá, rodičom určite príde vhod finančný bonus z poistenia „Pre ženy“.

 (zdroj: MetLife) (zdroj: MetLife)

Hlavným poslaním tohto poistenia je poskytnúť finančnú podporu v životných situáciách, ako je narodenie dieťaťa s vrodenou chybou, či v prípade neočakávaných komplikácií v tehotenstve. V týchto situáciách žena prežíva psychicky náročné obdobie a je pre ňu dôležité mať dostatok finančných prostriedkov na preklenutie tohto najťažšieho obdobia. Medzi vrodené chyby detí, ktoré poisťovňa MetLife hradí plnením vo výške až 200 % poistnej sumy patrí Downov syndróm, rázštep chrbtice, vrodené srdcové chyby a iné závažné vrodené chyby. V prípade komplikovaného pôrodu či tehotenstva však nie je ohrozené iba dieťa, ale aj rodička. MetLife v týchto náročných situáciách, ako je napríklad mimomaternicové tehotenstvo alebo embólia z plodovej vody vyplatí 100 % poistnej sumy poistenia. V krajnom prípade, akým je smrť rodičky, MetLife vyplatí 400 % poistnej sumy oprávneným osobám.

Spoločnosť MetLife ako jedna z mála na trhu ponúka toto poistenie zamerané na ženy, ktoré si chcú poistiť riziká súvisiace s tehotenstvom a materstvom a tak si zabezpečiť pokojný spánok.

MetLife na Slovensku
MetLife pôsobí na Slovensku od roku 1995. Spoločnosť poskytuje široké spektrum produktov životného a úrazového poistenia. Spoločnosť sa stala synonymom finančnej istoty a profesionalizmu. Aktuálne má na Slovensku viac ako 900 000 klientov.

O spoločnosti MetLife
MetLife, Inc. (NYSE: MET) je prostredníctvom pridružených a dcérskych spoločností („MetLife“) jednou z popredných svetových spoločností poskytujúcich finančné služby v oblastiach poistenia, anuít, zamestnaneckých benefitov a správy aktív, aby pomohli individuálnym a firemným zákazníkom vytvoriť istejšiu budúcnosť. Spoločnosť MetLife bola založená v roku 1868, svoju činnosť vykonáva vo viac ako 40 krajinách a má popredné postavenie na trhu v USA, Japonsku, Latinskej Amerike, Ázii, Európe a na Strednom východe. Viac informácií nájdete na stránke www.metlife.com , www.metlife.sk.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  5. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  8. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  1. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  2. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  3. Zlatý sen vo vzduchu
  4. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  5. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  6. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  7. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  8. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  1. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 7 323
  2. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 6 975
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 093
  4. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 4 836
  5. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 4 707
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 829
  7. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 185
  8. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 1 529
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Nové číslo Ona Vie plné praktických návodov je v predaji.


INZERCIA 3 h

Niektoré stoja priamo pri mori, iné sú ukryté v zeleni s výhľadom na pobrežie.


INZERCIA 10 h

Malí futbalisti a futbalistky z Vranova nad Topľou opäť mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj

Sečovce ovládli Košice a mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj
SkryťZatvoriť reklamu