Na jar tohto roka, keď veľa Slovákov rieši dôsledky predchádzajúceho obdobia nielen vo svojom fyzickom ale aj mentálnom zdraví, prichádza KOOPERATIVA pri poistení s rozšírenými službami telemedicíny. Sú postavené na aktuálnych potrebách klientov a podľa ich preferencií dostupné na diaľku.
Dopady pandémie na život obyvateľov Slovenska sú stále nedozerné. V oblasti životných rizík zapríčinila nielen nadmerné úmrtia, hospitalizácie a práceneschopnosť. Nevyhnutné pandemické opatrenia spomalili aj proces poskytovania zákrokov bielej medicíny, v mnohých prípadoch odložili preventívne vyšetrenia v oblasti onkologických a kardiovaskulárnych ochorení. V neposlednom rade sa celá bezprecedentná situácia negatívne podpísala na psychickom zdraví Slovákov.
„V kontexte vzniknutých potrieb zvýšenej starostlivosti o zdravie sme sa rozhodli byť ako poisťovňa ešte relevantnejší a naše životné poistenie povýšiť na novú úroveň. Naším primárnym cieľom je aj naďalej poskytovať klientom istotu, keď nastanú nečakané okolností. Rovnako im však chceme dávať pridanú hodnotu a benefity v rôznych životných situáciách tu a teraz. Preto sme sa rozhodli zásadne obohatiť naše asistenčné služby o praktické, pre čoraz viac ľudí potrebné riešenia z kategórie telemedicíny,“ uvádza Silvia Nosková Illášová, hovorkyňa poisťovne KOOPERATIVA.
Konzultácie a starostlivosť spôsobom, na aký si Slováci zvykli
Balík asistenčných služieb eDoktor, ktorý KOOPERATIVA zahrnula do ceny svojho životného poistenia, umožňuje získať konzultácie s odborníkmi formou bezkontaktnej komunikácie, dostupnej kedykoľvek a kdekoľvek. Možnosť poradiť sa s odborníkmi na duševné zdravie, prístup do COVID-19 poradne, zameranej aj na konzultácie pri pretrvávajúcich komplikáciách, špeciálny diagnostický test v prípade onkologického ochorenia a tiež ďalšie služby v oblasti telemedicíny – to všetko získavajú klienti poisťovne už cez jednu poistnú zmluvu. „Odborné a nadštandardné služby starostlivosti o svoje zdravie sú pritom k dispozícii bez ohľadu na to, ako majú klienti riešené svoje verejné zdravotné poistenie,“ vysvetľuje Silvia Nosková Illášová.
Poisťovňa KOOPERATIVA vám dokáže po novom sprostredkovať v rámci životného poistenia Profi komplet na jednom mieste prístup k balíku služieb eDoktor, ktorý zahŕňa nasledujúce benefity:
• Odborníci na duševné zdravie - telefonická alebo video konzultácia s odborníkmi z rôznych oblastí mentálneho zdravia a zdravého životného štýlu. Môžete si podľa svojej potreby dohodnúť rozhovor napr. s psychológom, psychiatrom, fyzioterapeutom alebo životným či vzťahovým koučom a nezáväzne a diskrétne sa tak porozprávať o tom, čo vás trápi v pracovnom či súkromnom živote.
• COVID-19 poradňa - platforma služieb, ktorej cieľom je pomôcť lepšie znášať priame dôsledky ochorenia COVID-19. Na základe vašich odpovedí cez praktické dotazníky poskytnú odborníci individualizované rady a odporúčania - nielen ako správne nastaviť domáci liečebný režim, ale aj ako riešiť pretrvávajúce problémy. V prípade ťažšieho priebehu ochorenia sú k dispozícii aj odborníci v oblasti pneumológie.
• Personalizovaná onkológia – umožňuje absolvovať špeciálny diagnostický test pre klientov, ktorí trpia onkologickým ochorením prsníka, prostaty alebo hrubého čreva. Výstupom testu je určenie zoznamu účinných látok na danú mutáciu nádorového ochorenia a nasmerovanie ošetrujúcich lekárov-onkológov na cielenú terapie aj s vypracovaným návrhom liečby.
• Konzultácie so špecialistami – v prípade potreby či neistoty máte možnosť dohodnúť si video stretnutie priamo s lekármi špecializovanými na rôzne oblasti. Tí poskytnú usmernenia na počiatočné otázky, ktoré vám pomôžu rozhodnúť sa, či je potrebná osobná návšteva odborníka. Spojiť sa takto môžete napr. s internistom, neurológom, gynekológom, dermatológom, diabetológom, pediatrom a ďalšími špecialistami.
• Linka zdravia – neobmedzená telefonická linka dostupná 365 dní v roku, 12 hodín denne je dostupná na akékoľvek konzultácie zdravotného stavu s odborným personálom, keď nie je nevyhnutná osobná návšteva lekára v ambulancii. Na linke sa môžete poradiť na základe príznakov ochorenia, konzultovať možný postup liečby, vhodnosť užívania liekov, a to u dospelých aj detí.
Súčasťou nového balíka zdravotníckej asistencie pre klientov Kooperativy je aj aplikácia TeleDoc, ktorá umožňuje spravovať si všetky ponúkané služby cez osobný účet v mobilnom telefóne. Dostupná je cez App Store a Google Play a po prihlásení stačí zadať číslo poistnej zmluvy, vďaka čomu je možné využívať služby bezplatne a okamžite. Benefitom poisťovne KOOPERATIVA ostáva aj obľúbená služba Druhý medicínsky názor – možnosť konzultovať závažnú diagnózu alebo plánovaný medicínsky zákrok na diaľku s odborníkmi z renomovaných zahraničných kliník.
„Nové asistenčné služby, zahrnuté do produktu životného poistenia Profi komplet, môžu klienti využívať aj opakovane. Dohodnúť si ktorúkoľvek z dostupných konzultácii, požiadať o špeciálny test či zavolať na linku môžu vždy, keď to budú potrebovať,“ hovorí zástupkyňa Kooperativy a dodáva, že poisťovňa služby poskytuje v spolupráci so spoločnosťami Global Assistance a Diagnose.me. Bližší popis všetkých benefitov telemedicíny v rámci poistenia je dostupný tu.
Už viac ako 8 miliónov eur
KOOPERATIVA patrí medzi slovenské poisťovne s najväčším objemom plnenia viazaného na priame následky pandémie. „Od marca 2020 do konca apríla 2022 sme vyplatili v súvislosti s ochorením COVID-19 viac ako 8 mil. EUR, týkajúcich sa 3 429 poistných udalostí,“ uzatvára Silvia Nosková Illášová.