SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

MetLife podporuje komunity nielen finančne

Strávenie času s deťmi z komunít, spoločné aktivity a vytvorenie zážitku je ďalším z dôležitých pilierov ich podpory.

(Zdroj: MetLife)

Bratislava 10. februára (TASR/OTS) - Pre komunity je dôležitá nielen finančná podpora. Strávenie času s nimi, spoločné aktivity a vytvorenie zážitku je ďalším z dôležitých pilierov ich podpory. Vedia o tom aj zamestnanci spoločnosti MetLife, ktorí začiatkom februára sa opäť stretli s deťmi a zamestnancami z Centra pre deti a rodiny z Dediny Mládeže.

Stretnutie sa tentoraz uskutočnilo mimo pôdy Centra a deti zažili výlet, vďaka ktorému spoznali nové miesta, ľudí a priniesol im dovtedy nepoznané zážitky. Išlo o návštevu centrály životnej poisťovne MetLife spojenú s malou prehliadkou centra hlavného mesta.

„Návšteva v MetLife odštartovala menším občerstvením a oboznámením detí o tom, na čo slúži poisťovňa, čo sa tu robí a aké je jej poslanie. Tieto informácie poskytol deťom priamo generálny riaditeľ MetLife Pavol Dorčák. Deti mali možnosť pýtať sa ho otázky v otvorenej diskusii, o čo bol veľký záujem. Aby lepšie pochopili ako vyzerá každodenná práca v poisťovni, previedli sme ich po našich priestoroch. Mali možnosť nazrieť do sveta administratívnej práce ale aj ako vyzerajú online stretnutia s kolegami z iných krajín,“ priblížila dobrovoľníčka a vedúca sekcie CSR MetLife Zuzana Žgančíková.

Z centrály sa následne presunuli pešo popri Dunaji do Starého mesta, pričom cestou obdivovali pamiatky ako pomník Ľudovíta Štúra, historickú budovu starého Slovenského národného divadla. Spoločne si zároveň užili obed v obľúbenom reťazci rýchleho občerstvenia a na záver si prevzali darčeky v podobe 11 notebookov, TV obrazovky a darčekové poukážky k vysvedčeniu.

„Takýto spoločný deň je pre MetLife jedna z ciest, ako podporovať komunity. Je to jeden z dôležitých pilierov našej stratégie. Teda nie len finančne ale aj spoločnými aktivitami, zážitkami,“ dodala Žgančíková.

MetLife Centrum v Dedine Mládeže dlhodobo podporuje formou sponzorských darov, podielu z % dane, účasti na rôznych podujatiach, ktoré spoločnosť organizuje. Centrum pre deti a rodiny Dedina Mládeže sa prioritne špecializuje na poskytovanie starostlivosti pre deti so zdravotným znevýhodnením, ktoré ku prežitiu pekných dní v istote potrebujú ošetrovateľskú a opatrovateľskú starostlivosť. Je prvou lastovičkou na Slovensku v zriadení špecializovaných samostatných skupín pre deti s duševnými poruchami. Zároveň zabezpečuje starostlivosť aj o zdravé deti v samostatnej usporiadanej skupine, ako aj mladým dospelým. Súčasťou činností centra je aj práca s rodinou v teréne, s cieľom pomáhať vytvárať bezpečné, zdravé a podnetné prostredie, aby deti ostali súčasťou svojej biologickej rodiny. Fungujú prostredníctvom samostatne usporiadaných skupín, aktuálne je ich šesť. Skupiny sú pretransformované na rodinné typy, starostlivosť poskytujú deťom aktuálne už aj v troch profesionálnych náhradných rodinách.

MetLife na Slovensku

MetLife pôsobí na Slovensku od roku 1995. Spoločnosť poskytuje široké spektrum produktov životného a úrazového poistenia. Spoločnosť sa stala synonymom finančnej istoty a profesionalizmu. Aktuálne má na Slovensku viac ako 450 000 klientov.

O spoločnosti MetLife

MetLife, Inc. (NYSE: MET) je prostredníctvom pridružených a dcérskych spoločností („MetLife“) jednou z popredných svetových spoločností poskytujúcich finančné služby v oblastiach poistenia, anuít, zamestnaneckých benefitov a správy aktív, aby pomohli individuálnym a firemným zákazníkom vytvoriť istejšiu budúcnosť. Spoločnosť MetLife bola založená v roku 1868, svoju činnosť vykonáva vo viac ako 40 krajinách a má popredné postavenie na trhu v USA, Japonsku, Latinskej Amerike, Ázii, Európe a na Strednom východe. Viac informácií nájdete na stránkewww.metlife.com , www.metlife.sk .

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  5. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  8. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  1. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  2. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  3. Zlatý sen vo vzduchu
  4. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  5. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  6. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  7. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  8. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  1. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 7 332
  2. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 6 747
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 099
  4. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 4 857
  5. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 4 725
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 829
  7. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 185
  8. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva 1 526
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Nové číslo Ona Vie plné praktických návodov je v predaji.


INZERCIA 4 h

Niektoré stoja priamo pri mori, iné sú ukryté v zeleni s výhľadom na pobrežie.


INZERCIA 11 h

Malí futbalisti a futbalistky z Vranova nad Topľou opäť mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj

Sečovce ovládli Košice a mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj
SkryťZatvoriť reklamu