SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

KOSIT i v tomto roku podporí upratovanie v Košiciach

Na vyčistenie verejných priestranstiev spoločnosť vyčlenila sumu 11 tisíc eur.

Spoločnosť KOSIT už po šiestykrát oslovila zástupcov všetkých mestských častí s ponukou spolupráce na veľkej dobrovoľníckej akcii v našom meste.

Myšlienka spoločného komunitného upratovania sa stáva každým rokom populárnejšou. Košičania nie sú výnimkou. Aj napriek pandémiou poznačenému roku 2022 sa do Jarného upratovania podporeného spoločnosťou KOSIT zapojilo v minulom roku 15 mestských častí a dobrovoľníci spoločne vyzbierali vyše 27 ton odpadu. Odhadom sa do už realizovaných ročníkov tejto iniciatívy zapojilo spolu až 5000 dobrovoľníkov.

„Akcia Jarného upratovania je v našom meste už pevne etablovaná. Po úspechu predchádzajúcich ročníkov, pri ktorých obyvatelia neváhali na úkor vlastného voľného času zveľadiť okolie svojho bydliska, sme sa rozhodli upratovanie v Košiciach podporiť i v tomto roku. Využiť ponúkanú materiálno-technickú podporu pri organizácii upratovania plánuje vo svojej mestskej časti až 21 z oslovených starostiek a starostov. Tento záujem nás veľmi teší a svedčí o tom, že miestne samosprávy reflektujú na požiadavky obyvateľov, čo sa kvality a čistoty prostredia týka.“ hovorí generálny riaditeľ spoločnosti KOSIT, Ing. Marián Christenko.

Na aktivity tohto ročníka upratovania v Košiciach vyčlenila spoločnosť KOSIT sumu až 11 000 € a dar je možné využiť do konca júna 2023.

„V hodnote daru poskytuje naša spoločnosť každej mestskej časti prenájom veľkokapacitného kontajnera, rukavice pre dobrovoľníkov, vrecia na vyzbieraný odpad, a tiež prepravu a zhodnotenie odpadu. Akcie v jednotlivých mestských častiach podporíme i komunikačne na našom webe a sociálnych sieťach.“ dodáva Christenko.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  5. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  8. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  1. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  2. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  3. Zlatý sen vo vzduchu
  4. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  5. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  6. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  7. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  8. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  1. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 8 027
  2. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 5 613
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 542
  4. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 5 493
  5. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii 4 087
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 897
  7. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 2 828
  8. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 219
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Nové číslo Ona Vie plné praktických návodov je v predaji.


INZERCIA 9. máj

Niektoré stoja priamo pri mori, iné sú ukryté v zeleni s výhľadom na pobrežie.


INZERCIA 9. máj

Malí futbalisti a futbalistky z Vranova nad Topľou opäť mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj

Sečovce ovládli Košice a mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj
SkryťZatvoriť reklamu